• 1
  • 2
2015-03-16, 01:31
Bannlyst
hej,

ngon hr med erfarenhet av wetsex?

hur gjorde ni? var det planerat eller bara kom det?

var ni p nn speciell plats?

om det var planerat; vem kom med frslaget och hur framfrdes det?
Citera
2015-03-16, 02:21
Medlem
Gresks avatar
Tror faktiskt inte det r s vanligt, har sjlv aldrig provat.
Citera
2015-03-16, 05:50
Medlem
Fistkramps avatar
Ja det hnder, Frsta gngen var en kombination av fylla, kthet och perversa tankar. Att fredra i duschen/bastun om man nu inte tycker om att alla byta sngklder fr d kan man gra det i sovrummet.
Citera
2015-03-16, 09:25
Medlem
Godlesss avatar
Jod, det har hnt, ven om det nu var rtt lnge sedan.

Det var planerat och skedde i duschen, vilket vl r den lmpligaste inomhusmiljn fr dylika aktiviteter. (Om man nu inte, som ovanstende skribent nmner, tycker att det r vldigt kul att tvtta sngklder.)

Det var jag som kom med frslaget, men de nrmare detaljerna i hur det framfrdes minns jag tyvrr inte, d det, som sagt, var lnge sedan. (Under fregende rtusende, faktiskt.)
Citera
2015-03-22, 22:34
Avstngd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApacheKid
hej,

ngon hr med erfarenhet av wetsex?

hur gjorde ni? var det planerat eller bara kom det?

var ni p nn speciell plats?

om det var planerat; vem kom med frslaget och hur framfrdes det?

Vid ett tillflle var jag med mitt mest perversa ex. Vi var i badrummet och jag tror knappt att jag frgade utan jag pissade i hennes mun och hon drack det. Hon drack ocks piss ur dricksglas. Vid minst ett tillflle pissade hon ocks i min mun. Hon var inbiten kaffedrickare och jag minns n idag, ungefr tio r senare, att hennes piss luktade kaffe.

En annan gng var det ett mindre perverst ex. Dr frgade jag i badrummet lite frsynt om jag fick pissa p hennes brst. Det var inga problem, fast hon tyckte tydligen inte om lukten av pisset utan duschade av brsten sedan. Jag bad ocks att f dricka hennes piss men hon kunde inte pissa medan jag tittade p, och nr hon vl hade pissat var det s koncentrerat att jag inte kunde frm mig att svlja det, fr hon tog diuretika och drack ganska lite samtidigt. Hon sg besviken ut.

En tredje gng var det min yngsta partner ngonsin, 15-ringen. Det var vinter och vi var ute p en skogsvg i min bil. Vi ppnade ena bakdrren och hon halvlg i bakstet med benen utanfr. Jag satt sjlv precis utanfr bakstet och tryckte ansiktet mot hennes fitta. Hon tmde varenda droppe i min mun och jag svalde allt. Hon drack inte kaffe och var som sagt bara 15, s pisset var lttsvalt och milt i smaken, men det kndes lite i magen eftert, lite som kolsyra ungefr.
Citera
2015-03-23, 06:58
Medlem
Infanterists avatar
testat en gng med en gammal kk. vi hade pratat om wetsex innan nr vi pratat om vad vi tnde p och s. vi hade sex i duschen och nr vi var klara s bad han mig att att stta mig p kn fr han ville testa en sak. han sa inte vad han skulle gra utan brjade bara pissa p mig. stod ju i duschen s tvttade av mig ganska direkt. r inte sker p vad jag tyckte om det i verkligheten, dock fantiserar jag fortfarande ofta om wetsex.
Citera
2015-03-23, 12:24
Avstngd
Redoxreaktions avatar
Wet r ju sterilt till skillnad frn scat. Sedan nr man ju fram till en grns, s att om man vl brjar ta skit, allts har koprofagisk scat, s mste man ju fortstta med det, fr all annan sex verkar mesig nr man har testat att ta skit. S det kan vara klokast att kompromissa och bara svlja piss och ha rimjob och ass-to-mouth men aldrig scat, fr d har man liksom inget kvar. Wet r ofarligt bde medicinskt och psykologiskt. Scat r att g ver en grns som kanske br respekteras. Jag har fantiserat om scat men aldrig gjort det, inte ens nr jag erbjds av samma ex som jag nmnde frst i inlgget ovan, just fr att jag knde p mig att det skulle kanske ruinera hela sexlivet, alternativt att man fick gra det stndigt.
Citera
2015-03-23, 12:29
Medlem
grytslynas avatar
Om det r pissex du menar s har jag testat det flertalet gnger. Anvnde badrummet, lg nra till hands och r passande fr aktiviteten
Citera
2015-04-10, 12:19
Medlem
LilithSkovdes avatar
Det var planerat. Vi hade bda velat testa det hr och skred till verket en dag. Jag r vldigt frtjust i det.
Citera
2016-02-15, 12:00
Medlem
I helgen satt jag och min fru och vinade i soffan och vi blev ktare och ktare, snart lg hon och sg mig djupt och sen sa hon att hon skulle vilja kissa samtidigt som jag knullade henne. OK sa jag...
Va?! skulle du vilja det? Sa hon. Varfr inte, sa jag.
Lite snack och sen gick vi in och stllde oss i badkaret medans jag knullade henne bakifrn sa jag att hon skulle kissa..
Tydligen var hon fr kt fr att kunna kissa s det gick inte

Sen stllde hon sig p kn och brjade suga och jag frgade om jag skulle kissa p henne.
Mmm sa hon men det gick inte heller med det praktstndet jag hade fr tillfllet

Hur gr ni? Kissar ni mitt i knullet eller som frspel? Skulle ju vara sknt med kisset som rinner mellan oss nr vi knullar men tror det kan bli svrt??
Citera
2016-02-15, 21:57
Medlem
Det gr att pissa med erektion men det r en avvgning. r man sprngfrdigt pissndig r det svrt att f stnd, r man stenhrd r det svrt att pissa. Man fr planera och fylla p med vtska.

Jag har wetsex med min partner fr det mesta nr vi ses. Hon trodde inte att hon skulle gilla det alls innan men nu r hon min piss-slyna och gr igng p det ordentligt.

Lttast r ju att tmma blsan ver henne med halvslak, men hon blir helt vild nr jag tmmer mig inne i henne (fittan eller anus), s jag frsker f till det s mycket jag kan fr det r djupt tillfredstllande att med styv kuk pissa hennes rv eller fitta full. Plus som sagt att hon blir kt av det.

Innan henne hade jag inte provat wet sedan tidigt 90-tal, s det var ett krt terseende?
Citera
2016-02-16, 23:48
Medlem
KalPDahls avatar
Ahh d vet jag vad wet r, det har jag gjort i ungdomens dagar men mer p kul om alla r med p det, men det var s lnge sedan att jag har glmt om det gav ngot men jag tror det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in