Citat:
Ursprungligen postat av
ApacheKid
hej,
ngon hr med erfarenhet av wetsex?
hur gjorde ni? var det planerat eller bara kom det?
var ni p nn speciell plats?
om det var planerat; vem kom med frslaget och hur framfrdes det?
Vid ett tillflle var jag med mitt mest perversa ex. Vi var i badrummet och jag tror knappt att jag frgade utan jag pissade i hennes mun och hon drack det. Hon drack ocks piss ur dricksglas. Vid minst ett tillflle pissade hon ocks i min mun. Hon var inbiten kaffedrickare och jag minns n idag, ungefr tio r senare, att hennes piss luktade kaffe.
En annan gng var det ett mindre perverst ex. Dr frgade jag i badrummet lite frsynt om jag fick pissa p hennes brst. Det var inga problem, fast hon tyckte tydligen inte om lukten av pisset utan duschade av brsten sedan. Jag bad ocks att f dricka hennes piss men hon kunde inte pissa medan jag tittade p, och nr hon vl hade pissat var det s koncentrerat att jag inte kunde frm mig att svlja det, fr hon tog diuretika och drack ganska lite samtidigt. Hon sg besviken ut.
En tredje gng var det min yngsta partner ngonsin, 15-ringen. Det var vinter och vi var ute p en skogsvg i min bil. Vi ppnade ena bakdrren och hon halvlg i bakstet med benen utanfr. Jag satt sjlv precis utanfr bakstet och tryckte ansiktet mot hennes fitta. Hon tmde varenda droppe i min mun och jag svalde allt. Hon drack inte kaffe och var som sagt bara 15, s pisset var lttsvalt och milt i smaken, men det kndes lite i magen eftert, lite som kolsyra ungefr.