Citat:
Ursprungligen postat av
Plastbunker
Kombinera ej.
Du får dels redan amfetamin på recept. Jämför man amfetamin med klenbuterols effekt så är amfetamin överlägset starkare i dess aptitdämpande egenskaper. Så att lägga till klenbuterol till amfetamin ger nog ingen ytterligare viktminskning.
Sen så stimulerar klenbuterol de receptorer som adrenalin normalt går på. Det ger en ganska markant ökad puls. Om du förutom det också äter amfetamin OCH tränar samtidigt så är risken för hjärtarytmier och annan skit en fråga om tid. Och det är inte en allt för lång tid.
Visst, jag är medveten om att man får hjärtklappningar av just Clenbuterol, jag har tagit det tidigare och dock utan att jag på den tiden fick mediciner (Elvanse) Och klappningarna försvann efter ett par dagar.
Clenbuterol är inte direkt en fettförbrännande preparat utan den "spänger" fettet och omvandlar det till just muskler, något kroppen inte gör, då fett inte går att omvandla till muskler, men Clen gör det, och på väldigt kort tid (förutsatt att man äter och tränar rätt) Så får man väldigt fina resultat, något jag fick i alla fall.
Frågan är om man vågar riskera, eller om någon testat och har erfarenhet ifrån det.