Citat:
Ursprungligen postat av
test250
Det som står i artiklarna är att clenbuterol ökar kollagenbindningen i hjärtat vilket gör det stelt och mindre användbart och utöver det så har det en LIPOLYTISK EFFEKT. Vilket betyder att den bryter ner TRIGLYCERIDER till FRIAFETTSYROR. Men den spränger inte fett och omvandlar det till muskler. Det ska du ha klart för dig.
Den enda artikeln som sa att clenbuterol spränger in fettet i musklerna är Aftonbladet. Redan där slutade jag ta dig på allvar när du hänvisade Aftonbladet som källa.
Och om vi nu bortser från att det inte är möjligt att "spränga fett osv" så var studierna gjorda på möss/råttor som knaprade 2mg/per Kg.
Testa gör det, få se hur länge du överlever

Nu är det relativt orelevant hur vida du tar mig eller dem källor jag angav som seriös eller inte, med tanke på att tråden INTE handlar om vad preparatet i sig gör i punkt och pricka, jag tagit detta som jag nämnt och fått grym resultat, jag vet att det inte är bra för hjärtat. Jag är ingen knubbis som sitter och äter chips framför datan och vill få en "fightklubb kropp" Jag kan så pass "lite" om träning och kost att jag inte behöver hävda mig om den saken.
Min fråga är OM Clenbuerol, i mitt fall med tanke på att jag tar ADHD medicin ger allvarliga:re skador än om man vanligtvis inte tar elvanse, med tanke på att ADHD medicin och i synnerhet Elvanse är amfetamin vilket gör att hjärtat jobbar snabbare. Något som Clen också gör vilket man känner av till skillnad från Elvanse, Clen ger orytm i hjärtat och man känner hjärtklappning under första dagarna av kuren.
Om jag inte hade misstänkt att de kan ge mer skada hade jag inte startat tråden för att fråga andra om råd utifrån deras erfarenhet.
Många gånger kan man dra en slutsats utifrån teorin men behöver inte vara samma sak i praktiken.