Citat:
Ursprungligen postat av
Celeno
En av mina premisser var "Du och alla andra i världen har samma information, dvs ni vet exakt lika mycket om företaget och dess framtid".
Det trodde jag var tydligt.
När aktien är stigande så lär ju också intresset av aktien öka.
Söker du ett nashequilibrium eller kan jag anta att jag planerar bättre än köparen, eller har köparen också optimal spelteori?