Först och främst, jag är van med att se sånt här, jag har sett det mesta och jag har utvecklat en slags tolerans mot 'gore' vilket gör att jag kan stänga av de känslor som man annars vanligen har när man ser väldigt otäcka grejer. Men dessa bilder fick även mig att må illa, så jag vill varna er lite mer "normala" människor som inte är vana - att räkna med att ni kanske får illamående, depression, chock, mardrömmar eller vad som helst, av att klicka på dessa länkar. Nu har jag iaf sagt det.
Dubbelmorden i Arboga 2008 där två småbarn blev brutalt mördade av "tyskan", här är bilder från bårhuset:
http://www.documentingreality.com/forum/f10/arboga-case-sweden-36948/
Det är stora skallskador(dock huvuden intakt) . Med tanke på de skador man ser på bilderna så är min fråga: av dessa trauman mot skallen på ett barn, kan de varit vid medvetande med dessa skador en tid eller tror ni att de dog ganska omgående?
Hursomhelst jävligt tragiskt och den som utförde detta är beviset på att ondska existerar.