Citat:
Ursprungligen postat av
psykas
Du har verkligen ingen aning om vad du pratar om xD det är ganska kul att skriva sådant här för ni tror jag hittar på, men jag lovar, detta är sant. Jag har sett människor vandra omkring som ingen annan såg. Jag kunde känna på mig saker som sedan hände. Du får tro vad du vill men jag vet vad som är sant. Min mamma har varit med om ännu sjukare saker och detta är INGET skämt. Jag är lika förvånad som ni. Hur ska jag kunna bevisa mina egenskaper när andra människor inte kan uppleva det själva? detta är inte vetenskap. Detta är övernaturligt men det är fortfarande sanning. Tror du vi är ensamma i denna värld? Människor är så ignoranta och tror dom vet allt och att vetenskap är vår ända sanning, ni har ingen jävla aning vad som döljer sig bakom all vetenskap. När du dör, då kommer du få veta att jag hade rätt.
Att du "känner" saker är inget bevis. Om du har gått klart gymnasiet borde du veta lite mer om hur vetenskap fungerar. Man måste ha bevis - egna personliga erfarenheter gills inte - för sina hypoteser.
Att schizofrena människor upplever saker som inte existerar (hallucinationer) är väl känt. Dessa människor ser och hör saker som inte existerar, men ändå är de tvärsäkra på att de existerar.
Jag säger inte att du är schizofren, men du måste förstå att man inte kan dra den slutsatsen du drar när oförklarliga saker sker.
Om man ser och hör saker kan de bero på psykisk ohälsa, schizofreni, psykos, droger, stress, depression. Ja, listan kan göras lång. Men istället för att du försöker komma vad som orsakade dina "magiska krafter" så säger du att du har övernaturliga krafter, när en verklighetsförankrad förklaring är mycket mer realistisk.
Så om du säger att du kan se döda människor och kan se in framtiden så måste du bevisa det.
Om du lyckas så kommer du vara den första på denna jord, vilket är väldigt imponerande.
Så du kan väl börja att bevisa din hypotes för mig.
Eftersom du kan prata med döda kan du ju prata med min farfar som inte längre lever, fråga om hans namn och skriv namnet i denna tråd => om det är rätt så är jag övertygad i alla fall.
Men om du tycker att detta är för svårt så kan du väl se in framtiden eller?
Jag skriver nu ner ett slumpmässigt nummer (mellan 1-100) på min hand, om du gissar rätt så är jag övertygad.
Lycka till!