Tycker att den låten är en av de bästa låtar som gjorts någonsin.. ligger det nåt i det tycker ni, eller överdriver jag? tänkte mest allmänt vad folk anser om att tycka om denna låt så mycket.
Ptja. Enligt Rolling Stone så är Bob Dylans Like a Rolling Stone världens bästa rocklåt. Jag personligen tycker helt klart att den är bättre än Dancing in The Dark, som i sig inte är en dålig låt - verkligen inte.
Musik är ju självklart subjektivt, men för mig är Dancing in the dark enbart en låt jag slölyssnar på. Vill jag verkligen koncentrera mig på musiken lyssnar jag hellre på Springsteens bästa, Jungleland
Dancing In The Dark må vara överspelad, men en riktigt bra låt är det allt. Bäst kommer den dock aldrig att bli. Backstreets är och förblir min favoritlåt med Springsteen.
Tycker att den låten är en av de bästa låtar som gjorts någonsin.. ligger det nåt i det tycker ni, eller överdriver jag? tänkte mest allmänt vad folk anser om att tycka om denna låt så mycket.
Du överdriver.
Samma låt men en roligare spelning som jag hittade nu. Där han tar med morsan upp på scenen.