Flashback bygger pepparkakshus!
2015-03-09, 18:25
Medlem
Hej, har köpt en ny laptop och jag använder mig ofta av f5 för att uppdatera sidor, men på denna dator så slår man av touchpaden på f5, för att få den att uppdatera måste man använda FN (funktionsknapp)+F5, går det att fixa något program som gör att man programmera om detta? Kör windows 8.1
Citera
2015-03-09, 18:36
Medlem
kimdah2002s avatar
brukar finnas en inställning för att välja funktionsknapp eller multimediaknapp antingen i windows eller i bios lite beroende på dator,,,
Citera
2015-03-10, 02:42
Medlem
kodas avatar
Vilken laptop köpte du?
det är relevant om du vill ha hjälp.
Citera
2015-03-10, 03:09
Medlem
Har en laptop med samma funktion. Antingen måste du hålla in fn knappen och trycka f5. Eller så kan du gå in i bios och andra hotkeys som antagligen är satt på funktioner och ändra till standard or something. Hoppas det hjälper
Citera
2015-03-20, 13:22
Medlem
Commodores avatar
Jag har själv ett tangentbord ifrån Logitech där den funktionen finns och som standard måste jag också hålla inne fn för att komma åt de klassiska knapparna.

Lösningen jag hade var att installera Logitech SetPoint mjukvaran och aktivera så att det skulle bli tvärtom. Om du berättar vilken datormodell du har så kan vi leta fram mjukvaran för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in