Hej, har köpt en ny laptop och jag använder mig ofta av f5 för att uppdatera sidor, men på denna dator så slår man av touchpaden på f5, för att få den att uppdatera måste man använda FN (funktionsknapp)+F5, går det att fixa något program som gör att man programmera om detta? Kör windows 8.1
Har en laptop med samma funktion. Antingen måste du hålla in fn knappen och trycka f5. Eller så kan du gå in i bios och andra hotkeys som antagligen är satt på funktioner och ändra till standard or something. Hoppas det hjälper
Jag har själv ett tangentbord ifrån Logitech där den funktionen finns och som standard måste jag också hålla inne fn för att komma åt de klassiska knapparna.
Lösningen jag hade var att installera Logitech SetPoint mjukvaran och aktivera så att det skulle bli tvärtom. Om du berättar vilken datormodell du har så kan vi leta fram mjukvaran för dig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!