2015-03-07, 10:11
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xoxxooxo
Man ser nu på den andra bilden från facebook att den ena personen ligger i fosterställning och den andra raklång.
Skjuten i magen och försökt krypa därifrån men dör av magknip?

Det ser ju ut att vara mitt i ett villaområde av de två bilderna i tråden att döma.
Citera
Medlem
desammlass avatar
dn uppdaterar nte bara män å inte bara kvinnor
Citera
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Ser mer ut som om det är en man som ligger ner med vita skor, lite typisk babbeklädsel.

Har en typisk pizzabagar-profil också.
Citera
2015-03-07, 10:12
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Min analys med brunnslocket som referensobjekt är att vi har ett lik på runt 160cm i längd. Så en ungdom eller en kvinna närmst i bild?

Personen som ligger under skynket, ligger i fosterställning. Syns på bilden som någon granne fotade genom sitt fönster.

Skulle tro att det är rätt så unga brottsoffer. Två yngre invandrarkillar + en tjej som kört hem från en fest, där något tidigare på kvällen har hänt som gör att de blir förföljda och nerskjutna?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Victoriano
En till bild från platsen.

Bara jag eller? Men av den bilden att döma ser området rätt White-Trashigt ut, Känns som att det är svenskar som blivit dödade denna gången. Senaste gången någon blev svårt skjuten i Uddevalla för nån månad sedan var det väl en etnisk vit svensk man som var BO. Fick man ens tag på GM den gången?
Citera
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Vita skor på liket som inte är övertäckt. 95% sannolikhet att det är en invandrare isf enligt min analys.

Lite ordmärkning på det hela, men det är en grå filt över det liket och ett vitt lakan över det andra. Skorna kan lika gärna vara ett par vita strumpor.
Citera
2015-03-07, 10:13
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Skjuten i magen och försökt krypa därifrån men dör av magknip?

Det ser ju ut att vara mitt i ett villaområde av de två bilderna i tråden att döma.

Det är det inte. Däremot är det två villor mellan där liken fanns inklusive Jehovas som är ett större hus
Citera
2015-03-07, 10:14
Medlem
desammlass avatar
http://www.dn.se/nyheter/sverige/tre-hittade-doda-i-uddevalla/
Citera
2015-03-07, 10:14
Medlem
Quarrels avatar
Huset närmast bilen har adress Bävedalsvägen 6, med fyra punkter i Lexbase, varav två brottmål: https://lexbase.se/adressok?Search%5Baddress%5D=B%C3%A4vedalsv%C3%A4g en+6&Search%5Bpostindex%5D=45153&Search%5Bcity%5D= Uddevalla&
Citera
2015-03-07, 10:15
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavistamannen
Bara jag eller? Men av den bilden att döma ser området rätt White-Trashigt ut, Känns som att det är svenskar som blivit dödade denna gången. Senaste gången någon blev svårt skjuten i Uddevalla för nån månad sedan var det väl en etnisk vit svensk man som var BO. Fick man ens tag på GM den gången?
WT utseende på området? Hur då?
Citera
Medlem
Sånnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Vita skor och för bleka jeans får mig osökt att tänka på nyinflyttad.
Nog ser det ut som ett barn som är övertäckt, men kan ju också vara en kvinna i fosterställning.

Ska man tro att den som är skjuten i baksätet på bilen sköts först och att dessa två sedan försökte fly? Förare+passagerare rusar ut ur bilen och börjar springa för att sedan bli nedskjutna?

Två av offren ligger ju på samma plats, till vänster om bilen. Om hen i baksätet skulle blivit skjuten först och dom andra två fly så har passageraren en omväg då han måste antingen passera bakom bilen eller framför. Dom ligger ju relativt nära varandra. Känns som att föraren skulle haft ett jäkla försprång.
Citera
Medlem
R.Victorianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Huset närmast bilen har adress Bävedalsvägen 6, med fyra punkter i Lexbase, varav två brottmål: https://lexbase.se/adressok?Search%5Baddress%5D=B%C3%A4vedalsv%C3%A4g en+6&Search%5Bpostindex%5D=45153&Search%5Bcity%5D= Uddevalla&

Personen A.D var, om jag inte missminner mig, med i och misshandlade raggarna för två år sedan eller när det var.

(FB) Tre män misshandlade av folksamling (Uddevalla)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in