Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2015-03-11, 23:38
  #73
Medlem
Albozs avatar
Det kommer inte bli något krig.
Citera
2015-03-12, 22:40
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Det kommer inte bli något krig.

Okej, vadå då ?? Varför ?
Citera
2015-03-12, 23:01
  #75
Avstängd
scips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxal
Okej, vadå då ?? Varför ?

Kan tänka mig att dom är försvagade i och med sista tidens nerköp när det gäller ekonomi parti och minut. Möjligtvis ett kort ställnings men absolut inte ett utdraget.
Citera
2015-03-12, 23:12
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scip
Kan tänka mig att dom är försvagade i och med sista tidens nerköp när det gäller ekonomi parti och minut. Möjligtvis ett kort ställnings men absolut inte ett utdraget.


Vilka då? Albanerna eller ?
Citera
2015-03-13, 00:07
  #77
Medlem
Vilket skitsnack. Klart det kommer rensas

Albanerna kommer att få extra långa näsor!
Citera
2015-03-13, 08:56
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labteck
Vilket skitsnack. Klart det kommer rensas

Albanerna kommer att få extra långa näsor!
Rensas vadå? Albaner ? Albaner rensar inte några bandidos bort . Men vad jag har hört så handlar detta inte ens om albaner VS Bandidos .
Citera
2015-03-13, 10:45
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nasti
Rensas vadå? Albaner ? Albaner rensar inte några bandidos bort . Men vad jag har hört så handlar detta inte ens om albaner VS Bandidos .

Berätta vad du har hört då. Vill du inte skriva här så ta de i PM. Mvh
Citera
2015-03-13, 13:03
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nasti
Rensas vadå? Albaner ? Albaner rensar inte några bandidos bort . Men vad jag har hört så handlar detta inte ens om albaner VS Bandidos .

Ehh varför försvara albaner in i det sista? och vadå inga bandidos kan rensa albaner. Finns nog skit många serber i bandidos. och dom rensade albanerna rätt fint vad jag minns.
Är värken på någon sida men fan lägg allt jävla skryt/myt snack åt sidan.
Citera
2015-03-13, 14:07
  #81
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperSkunk1955
Ehh varför försvara albaner in i det sista? och vadå inga bandidos kan rensa albaner. Finns nog skit många serber i bandidos. och dom rensade albanerna rätt fint vad jag minns.
Är värken på någon sida men fan lägg allt jävla skryt/myt snack åt sidan.
Lite skillnad på kriget mellan Serbien och Albanien ? Och jag försvarar inte albanerna säger bara fakta ! Har du något själv att komma med om att bandidos haft chans emot albaner i Halmstad om det nu varit så att dem vart i krig?
Citera
2015-12-12, 07:53
  #82
Medlem
vad hände med han som blev skjuten i ab och vad gör han nu för tiden då?
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback