2018-03-12, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Men bara för att andra köper ut rättfärdigar inte dig att göra samma sak. Tråden lever fortfarande, inte för vi är intresserad av ditt liv utan snarare fascinerad över dina dumma val och uttalanden. Hoppas innerligt att du tar tag i ditt liv och försöker finna någon typ av empati och sympati för andra människor!

Jag har redan förklarat mina snesteg jag tagit sen är jag absolut inte Tvungen att förklara dom för er utan dom som blivit drabbad av mina brott har jag redan bett om ursäkt för genom att avtjäna straffen dvs sonat mina brott så nu lämnar jag denna tråd och diskussion har inget mer att säga mer än att jag ångrar mkt av brotten och om folk inte godtar ursäkter nej då är det inte mitt problem men då har jag iallafall försökt be om ursäkt mer kan jag inte göra och tänker inte krypa för att då ett godkännande
Citera
2018-03-12, 22:21
Medlem
Fast om vi säger såhär, du tillbringade mer till på navet än i nån av lägenheterna

Och sen vad du sålde, det vet ju bara du och dom som köpte, eller hur? Konstigt att så många olika påstår att du sålde piller till mindreåriga. Eller vänta det kanske bara är lögner det också, eller hur?!
Citera
2018-03-12, 23:08
Medlem
en sak jag fundera på, varför tog inte pogrammet upp mailen där petra sökte dig danne? då när du kom ut. sen alla hot hon skicka när folk bad henne lämna dig ifred. iom hon hade ju endå anmält dig. varför då söka upp dig? i mailen stog de även klart och bevisat från petra själv vilka skafor hon hade gett dig. där hon skrev hur ångerfull hon va att du fick gå med gips pga henne.

sen ang resten. va ska man säga. finns folk som är värre än dig men inte hamna på flaschback, känn dig hedrad 😋
Citera
2018-03-12, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammatillbarn
en sak jag fundera på, varför tog inte pogrammet upp mailen där petra sökte dig danne? då när du kom ut. sen alla hot hon skicka när folk bad henne lämna dig ifred. iom hon hade ju endå anmält dig. varför då söka upp dig? i mailen stog de även klart och bevisat från petra själv vilka skafor hon hade gett dig. där hon skrev hur ångerfull hon va att du fick gå med gips pga henne.

sen ang resten. va ska man säga. finns folk som är värre än dig men inte hamna på flaschback, känn dig hedrad 😋

Va pratar du om hon har aldrig varit ångerfull och hon har aldrig erkänt skador som hon gjort på mig och sen är det såhär om hon hade erkänt i förhören som polisen hade med hon så hade jag aldrig i helvete fått kåken men skitsamma jag har avtjänat straffet mot henne och idag vill jag inte ens se henne vill inte prata om henne eller något jag har gått vidare
Citera
2018-03-12, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rollmops
Fast om vi säger såhär, du tillbringade mer till på navet än i nån av lägenheterna

Och sen vad du sålde, det vet ju bara du och dom som köpte, eller hur? Konstigt att så många olika påstår att du sålde piller till mindreåriga. Eller vänta det kanske bara är lögner det också, eller hur?!

Fast nja jag tillbringade ganska mkt tid i lägenheterna oxå men visst ja jag va mkt nere på navet och söp de kan jag erkänna utan något problem behöver absolut inte neka det..Men vi kan ju se hur de är för mig idag jag har lägenhet i Stockholm sambo Har inte någon ny anmälan på mig så hmm kan ju va så att jag tröttnat på gamla livet lite grann nu jag menar jag är endå 32år nu plus att jag har gjort totalt 9 fängelse volter.. och jag har lovat omgivningen nu att jag är klar med det
Citera
2018-03-12, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barkarby2018
Fast där har du fel bodde på navet gjorde jag verkligen inte utan hade lägenhet både i nacksta och i granloholm och om jag sålde på navet jaha hmm men va sålde jag då ?? Knappast till minderåriga utan dom enda jag sålde till va bland annat Åke J och en som är död idag

Vart i Granloholm? Kalmarvägen 2?
Citera
2018-03-13, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barkarby2018
Jag har redan förklarat mina snesteg jag tagit sen är jag absolut inte Tvungen att förklara dom för er utan dom som blivit drabbad av mina brott har jag redan bett om ursäkt för genom att avtjäna straffen dvs sonat mina brott så nu lämnar jag denna tråd och diskussion har inget mer att säga mer än att jag ångrar mkt av brotten och om folk inte godtar ursäkter nej då är det inte mitt problem men då har jag iallafall försökt be om ursäkt mer kan jag inte göra och tänker inte krypa för att då ett godkännande

Att sitta av ett straff är inte att be någon om ursäkt, du kan inte gång på gång göra människor illa och sedan tro att lite tid på kåken är en ursäkt. Med den verklighetsuppfattningen så får vi väl se hur lång tid det tar innan du åker in igen. Vi alla väntar med spänning!
Citera
2018-03-13, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Att sitta av ett straff är inte att be någon om ursäkt, du kan inte gång på gång göra människor illa och sedan tro att lite tid på kåken är en ursäkt. Med den verklighetsuppfattningen så får vi väl se hur lång tid det tar innan du åker in igen. Vi alla väntar med spänning!

Tråkigt att göra dig besviken då du kommer ju aldrig hitta någon mer Dom på mig
Citera
2018-03-14, 14:06
Medlem
Ska vi slå vad? Max 2-3 månader så är du igång igen.
Citera
2018-03-14, 21:41
Medlem
Citat:

De är vad ni tror och önskar men sorry så blir det inget med det
Citera
2018-04-21, 20:29
Medlem
Citat:

Jaha har jag dragit på mig något nytt då som du påstod ?? Eh nej ingenting
Citera
2018-04-22, 21:35
Medlem
Lugn..det kommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in