2018-03-12, 09:05
Medlem
Så du tänkte aldrig på att du kunde köra ihjäl nån oskyldig, ett barn? Och natkotikabrotten, tror du verkligen bara att det drabbar dig?! Dom små ungar du sålt till? Skulle mitt barn köpa droger skulle jag göra ALLT för att få tag på den som sålt.
Citera
2018-03-12, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barkarby2018
Klart jah har dåligt samvete för vad jag gjorde Petra det tänker jag absolut inte förneka jag vet att allt blev fel när de blev som det blev och jag kan inte få det ogjort men dom andra brotten jag gjort som t.e.x. Olovlig körning rattylleri narkotika brott och sånt varför ska jag ha dåligt samvete för det ? Bara jag själv som blivit drabbad på det jag som blivit dömd

Kan inte släppa att du tror ”att det bara drabbar dig” det visar verkligen hur inkompitent du är!
Citera
2018-03-12, 13:24
Medlem
Citat:
Klart jah har dåligt samvete för vad jag gjorde Petra det tänker jag absolut inte förneka jag vet att allt blev fel när de blev som det blev och jag kan inte få det ogjort men dom andra brotten jag gjort som t.e.x. Olovlig körning rattylleri narkotika brott och sånt varför ska jag ha dåligt samvete för det ? Bara jag själv som blivit drabbad på det jag som blivit dömd

Så det är bara hur du behandlat Petra som du har dåligt samvete? När fick du det? Med tanke på hur du suttit och skrivit om henne i denna tråd
Har du inget dåligt samvete över att lura människor på pengar? Hur håller du koll på dessa lögner? Får du aldrig en klump i magen och känner att detta är fel?

Du saknar helt konsekvensktänk. Precis som rollmops skrev så utsätter du andra människor för fara när du kör alkoholpåverkad. Att du ser det som att du blir ”drabbad” för att du får sitta inne över de helt idiotiska val DU gjort. Du måste börja tänka längre än vad näsan räcker och hitta ett hjärta, du verkar sakna det helt Danne.
Citera
2018-03-12, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rollmops
Så du tänkte aldrig på att du kunde köra ihjäl nån oskyldig, ett barn? Och natkotikabrotten, tror du verkligen bara att det drabbar dig?! Dom små ungar du sålt till? Skulle mitt barn köpa droger skulle jag göra ALLT för att få tag på den som sålt.

Har aldrig sålt knark till småungar så där har du fel
Citera
2018-03-12, 14:34
Medlem
Citat:

Alkohol vet jag med säkerhet du köpt ut till 15 åringar då min syster är en av dom du köpt ut till! Är samvetet verkligen rent Danne?
Citera
2018-03-12, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Alkohol vet jag med säkerhet du köpt ut till 15 åringar då min syster är en av dom du köpt ut till! Är samvetet verkligen rent Danne?

Jag är nog inte den enda i hela Sverige som köpt ut alkohol ..ja just nu så är det ganska så rent då jag har valt att försöka lägga allt skit bakom mig och påbörja ett hederligt liv
Citera
2018-03-12, 16:40
Medlem
Fjantors avatar
Haha kom ihåg då Danne skulle sälja PS4 i gruppen jag var admin för..
Hade stulit en bild från Tradera.
Va konsol och säkert 100 spel.
Han ville ha typ 2500 för det..
Googlade man på bilden så hittade man annonsen..
Konfronterade han från ett troll konto jag hade då och han sa med 100% säkerhet att det va hans prylar..
Citera
2018-03-12, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Haha kom ihåg då Danne skulle sälja PS4 i gruppen jag var admin för..
Hade stulit en bild från Tradera.
Va konsol och säkert 100 spel.
Han ville ha typ 2500 för det..
Googlade man på bilden så hittade man annonsen..
Konfronterade han från ett troll konto jag hade då och han sa med 100% säkerhet att det va hans prylar..

Och va har de med saken att göra egentligen jag har som sakt lagt allt skit bakom mig och har folk runt mig som bryr sig om mig plus att jag har en sambo idag som stöttar mig och som inte dömmer för saker som hänt tidigare så De där du säger just nu stör mig inte det minsta lilla i ryggen jag vet exakt va du pratar om men skiter ärligt i det just nu.. men det som roar mig mest är ju att ni fortfarande tycks vara väldigt intresserad av mitt liv eftersom att tråden fortfarande lever trots att jag inte kontaktar Petra längre
Citera
2018-03-12, 20:20
Medlem
Citat:

Ja fast jag VET att du sålt piller på navet din jävla nolla! Kan fråga flera stycken som vet att du sålt. Bodde på navet gjorde du också..
Citera
2018-03-12, 21:04
Medlem
Citat:
Jag är nog inte den enda i hela Sverige som köpt ut alkohol ..ja just nu så är det ganska så rent då jag har valt att försöka lägga allt skit bakom mig och påbörja ett hederligt liv

Men bara för att andra köper ut rättfärdigar inte dig att göra samma sak. Tråden lever fortfarande, inte för vi är intresserad av ditt liv utan snarare fascinerad över dina dumma val och uttalanden. Hoppas innerligt att du tar tag i ditt liv och försöker finna någon typ av empati och sympati för andra människor!
Citera
2018-03-12, 21:10
Medlem
Får jag fråga varför du köpte ut till ungdomar, av vilken anledning? Du visste att det va straffbart..kan inte komma på en enda anledning.
Citera
2018-03-12, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rollmops
Ja fast jag VET att du sålt piller på navet din jävla nolla! Kan fråga flera stycken som vet att du sålt. Bodde på navet gjorde du också..

Fast där har du fel bodde på navet gjorde jag verkligen inte utan hade lägenhet både i nacksta och i granloholm och om jag sålde på navet jaha hmm men va sålde jag då ?? Knappast till minderåriga utan dom enda jag sålde till va bland annat Åke J och en som är död idag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in