Citat:
Ursprungligen postat av
fikasugen
Om du funderar att köpa och öppna en hemsida med tjejer som poserar med webbkamera? Gör då inte samma misstag som mig. Jag köpte ModenaCam.com och deras skript. Deras support suger. Och inte lite heller. Det krävs ganska mycket kunskap av en för att driva detta skript med alla inställningar och så. Och man får ingen hjälp av dom heller. Glöm ModenaCam.com om ni funderar på att köpa! Gör inte samma misstag som jag gjorde. Jag köpte ModenaCam.com skript och nu sitter jag med en hemsida som jag inte förstår. Och med deras inställningar som man inte kan ändra när man väl har gått live. Och dom svarar inte på supporten heller angående saker man vill förstå.
If you are looking to buy and open a website with live webcam models posing? Then do not do the same mistake as me. I bought ModenaCam.com and their scripts. Their support sucks. It requires quite a lot of knowledge of one to pursue this with all settings. And you get no help from them either. Forget ModenaCam.com! Do not make the same mistake i did. I bought ModenaCam.com script and now I'm sitting with a website that I do not understand. And with their settings that you can not change once it has gone live. And they refuse to answer questions about how things work.
Hur mycket blev du tvungen att betala för spektaklet? Det känns väldigt märkligt att de sålt dig en produkt som de sedan vägrar att supporta. Vilken typ av teknisk kunskap har du med dig sedan innan?
Det är ju kanske inte riktigt relaterat till din trådstart men jag måste fråga vad det var för sida du tänkte öppna, pratar vi om kvinnor från fillipinerna eller liknande?