2015-12-14, 23:01
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Nu har han gjort bort sig igen, den här gången med ett konstigt instagraminlägg.

Han skyller som vanligt ifrån sig men inlägget togs så snabbt bort så givetvis fylleskrev han själv inlägget men försöker naturligtvis att skylla på andra.

http://www.allehanda.se/noje/musik/b...musikhjalpen-1

Är någon särskilt förvånad egentligen? Att killen är mindre intelligent är ju inte så svårt att konstatera. Sen att han i efterhand gör ett tafatt försöka att komma med nån lam ursäkt som inte ens en 5-åring går på är ju bara skrattretande.

Den anmärkningsvärda och skandalösa i denna soppa är snarare att Samir fått seriösa förtroendeuppdrag överhuvudtaget.
Citera
2015-12-15, 16:30
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Trådar sammanfogade.

/Moderator
Citera
2015-12-18, 21:49
Medlem
Naravodomoks avatar
Jag är inte särskilt nere med värdeläddningen i kidsens vokabulär, men jag har känslan av att "hoe" är något som används avslappnat och inget som betyder "hora" i den bokstavliga betydelsen (se: bro's before hoes som används flitigt också av kvinnor), och att detta är ett ganska klassiskt sociala medier-drev initierat av ett fåtal individer med många följare. Har jag fel?

Nedan en så dramatisk krönika av gullig liten sjw om ämnet att man skulle kunna tro att han begått brott mot mänskligheten:

http://nyheter24.se/nyheter/kronikor...hjalpen-direkt
Senast redigerad av Naravodomok 2015-12-18 kl. 22:03.
Citera
2015-12-20, 19:53
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Är någon särskilt förvånad egentligen? Att killen är mindre intelligent är ju inte så svårt att konstatera. Sen att han i efterhand gör ett tafatt försöka att komma med nån lam ursäkt som inte ens en 5-åring går på är ju bara skrattretande.

Den anmärkningsvärda och skandalösa i denna soppa är snarare att Samir fått seriösa förtroendeuppdrag överhuvudtaget.

Håller med. Tycks vara en så extremt motbjudande, äcklig och ytlig människa. Hemskt att tusentals svenska ungdomar har denne så kallade dokusåpakändis som idol.

På min tid, och nu låter jag gammal, hade vi riktiga människor som idoler = människor som uträttat något. Inga tragiska människor utan självinsikt och med självförtroende på "vanföreställningsnivå", vilket tycks vara vanligt bland dokusåpafolk.

Och vilken ursäkt han kom med, glömde logga ut och någon annan skrev.

Gick någon på den?

Lika trovärdigt som när en B-kändis blir ertappad med narkotika i kroppen och menar att "någon la något i mitt glas".
Senast redigerad av apelsinhimlen 2015-12-20 kl. 20:06.
Citera
2016-01-17, 15:00
Medlem
submariners avatar
Hej,

Har sett Samir på gymmet emellanåt, han har alltid samma outfit (vit slapp tischa som går ner till låren, grå luvtröja med luvan uppdragen och Adidas träningsbrallor som gör att man kan fråga sig om bäraren skitit på sig) och gillar att ta selfies framför spegeln i omklädningsrummet

Det mest slående intrycket är dock hur kort han är, som genomsnittlig tjej
Citera
2016-01-18, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
Håller med. Tycks vara en så extremt motbjudande, äcklig och ytlig människa. Hemskt att tusentals svenska ungdomar har denne så kallade dokusåpakändis som idol.

På min tid, och nu låter jag gammal, hade vi riktiga människor som idoler = människor som uträttat något. Inga tragiska människor utan självinsikt och med självförtroende på "vanföreställningsnivå", vilket tycks vara vanligt bland dokusåpafolk.

Och vilken ursäkt han kom med, glömde logga ut och någon annan skrev.

Gick någon på den?

Lika trovärdigt som när en B-kändis blir ertappad med narkotika i kroppen och menar att "någon la något i mitt glas".
vad va en förebild för dig förr? Johnny cash?(alkis och kvinnomisshandlare) elvis presley? drogberoende och gud vet vad han gjorde mer.
Marilyn monroe? knullade gamla gifta män? vilka fanns det mer? John f kennedy? otrogen sprut narkoman?
Citera
2016-01-19, 20:29
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melankoli12
vad va en förebild för dig förr? Johnny cash?(alkis och kvinnomisshandlare) elvis presley? drogberoende och gud vet vad han gjorde mer.
Marilyn monroe? knullade gamla gifta män? vilka fanns det mer? John f kennedy? otrogen sprut narkoman?

Samir och Elvis har ungefär samma kändisstatus.

Alltså, de du nämner gjorde något som kom att bli bestående. Presley är The King och Cash världens mest kände manlige countrysångare. Sedan kan man ha åsikter om deras livsstil.

Samir är en C-kändis som blev känd efter att han deltagit i en knull-supa-dokusåpa. Sedan är det ju så fint att han har sitt ursprung i Palestina, finns ingen bättre härkomst om du frågar Expressen, Svt, SR eller Aftonbladet.
Senast redigerad av apelsinhimlen 2016-01-19 kl. 20:37.
Citera
2016-01-19, 21:57
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Har sett Samir på gymmet emellanåt, han har alltid samma outfit (vit slapp tischa som går ner till låren, grå luvtröja med luvan uppdragen och Adidas träningsbrallor som gör att man kan fråga sig om bäraren skitit på sig) och gillar att ta selfies framför spegeln i omklädningsrummet

Helt allvarligt, står han framför spegeln i bar överkropp och tar selfies?
Citera
2016-03-02, 09:45
Medlem
Hunden007s avatar
hur mycket tror ni Samir har tjänat på musiken?
Citera
2016-03-02, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Hur lång är han på ett ungefär?
Citera
2016-03-02, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newfiken
Hur lång är han på ett ungefär?

Han är 178. Visst, den genomsnittliga kroppslängden för män i Sverige är litet drygt 181, men att kalla 178 för "genomsnittlig tjej" stämmer ju inte alls då genomsnittslängden för kvinnor i Sverige är 167 och inte 178.
Citera
2016-05-24, 09:44
Medlem
Hej!

Har ett kusinbarn, som gått i samma klass som Samir på gymnasiet. Han var/är en toppen-kille; snaäll, lite blyg och även nu rätt cool.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in