Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-25, 17:28
  #73
Medlem
Ännu en jag stör mig på som har fått inträde i det offentliga finrummet. Killen är verkligen bränd och borde på sin höjd florera som bisittare till någon dokusåpa på tv3 play eller dylikt. Det är helt orimligt att förvuxna fjortisar som han får utrymme i Melodifestivalen där de dessutom får bete sig hur som helst. När sk "seriös" media lyfter fram personer som Samir som förebilder så undrar man ju inte hur fan allt går åt helvete.
Citera
2016-05-25, 22:27
  #74
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Ännu en jag stör mig på som har fått inträde i det offentliga finrummet. Killen är verkligen bränd och borde på sin höjd florera som bisittare till någon dokusåpa på tv3 play eller dylikt. Det är helt orimligt att förvuxna fjortisar som han får utrymme i Melodifestivalen där de dessutom får bete sig hur som helst. När sk "seriös" media lyfter fram personer som Samir som förebilder så undrar man ju inte hur fan allt går åt helvete.

På vilket sätt lyfter seriös media fram honom som en förebild?
Citera
2016-05-25, 23:42
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
På vilket sätt lyfter seriös media fram honom som en förebild?
Deltagit i Melodifestivalen två gånger, ett relativt långt reportage om hans senaste sommarplåga i TV4 häromdagen. Deltagare i TV4:s program "Spring" som gick på fredagskvällarna i TV4. Spring var visserligen en flopp och inte speciellt seriöst, men det faktum att han ansågs lämpad att delta är oroväckande. Deltog i Lotta på Liseberg osv.

Jag säger inte att de deltar i lärorika program eller program som på något sätt är kultiverande, men det är ett faktum att de tyvärr förekommer relativt frekvent i både TV och tidningar. Uppenbarligen så intresserar sig folk för vad de sysslar med, framförallt den yngre generationen, vilket jag tycker är oroväckande. Det räcker ju med att gå in på valfri Paradise Hotel deltagares instagram för att se hur kommentarsfältet på varje bild är fullkomligt översvämmat med barn som är runt 10 år kommentera vilken förebild han är. Då undrar man ju om det är knullandet, supandet, det grova språket, den korkade framtoningen eller utseendefixeringen som får 10-åringarna att skapa "fan-konton" åt Samir.
Citera
2016-07-05, 12:05
  #76
Medlem
Vad lever han på - tjänar han några pengar - kan han tjäna pengar på
det han gör långsiktigt?

Gööör han aaav med egna pengar - eller är det andra som betalar allt-
if so hur länge kan detta fortgå - även han passerar väl bäst-före-datum
likt alla andra.

T ex Jocelyn Wildenstein

https://www.google.se/search?q=cat+w...HV4UDe0QsAQIHA
Citera
2016-07-06, 04:17
  #77
Medlem
BERNFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ralph.lorent
Hej!

Har ett kusinbarn, som gått i samma klass som Samir på gymnasiet. Han var/är en toppen-kille; snaäll, lite blyg och även nu rätt cool.
Fattar faktist inte varför folk klankar på han. Jag följer inte dokusåpor eller media. Men dom få inläggen jag läst av han på expressen så verkar han faktist vettig.

Kan också tillägga att han och vad hans musikpartner numera heter glatt spelade in ett långt videoklipp till en kocks barn på ett ställe dom spelade på vars barn var fans. Inga drygfasoner där inte!
Citera
2016-10-13, 19:05
  #78
Medlem
Mister-Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BERNF
Fattar faktist inte varför folk klankar på han. Jag följer inte dokusåpor eller media. Men dom få inläggen jag läst av han på expressen så verkar han faktist vettig.

Kan också tillägga att han och vad hans musikpartner numera heter glatt spelade in ett långt videoklipp till en kocks barn på ett ställe dom spelade på vars barn var fans. Inga drygfasoner där inte!

Han är vettig? Han sökte sig till nysatsade tv-programmet "För känd för kärlek", men hoppar sedan av då av anledningen "Jag vill inte dejta på tv" .
Varför ens söka till programmet från första början då man vet att det är ett dejtingprogram och sedan skylla på att "Jag är inte ute efter att dejta en brud i tv. Jag kan fixa en tjej själv, utan att behöva ett tv-program."?
Han är en vuxen man och borde veta vad programmet handlade om, att skylla på att produktionsbolaget ljuger är bara löjeväckande.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle23709511.ab

Edit: Killen har fått för mycket luft och uppmärksamhet och borde landa ner igen...
Citera
2016-10-29, 10:50
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OLDDEAR
Har för mig att han är kristen och inte muslim.
Hursomhelst han är av utländsk påbrå så då är det ok att uttrycka sig på detta sätt.
Vad ska pk- maffian göra kalla honom rasist ?


Tveksamt, hans pappa heter Mohammad i mellannamn, inget namn som kristna palestinier döper sina barn till vad jag är medveten om.
Citera
2016-10-29, 13:11
  #80
Medlem
Akeliuss avatar
Samir borde nog börja ägna sig åt sin yrkeskärriär snart.Han är ju trots allt utbildat jurist och borde skaffa sig tingsmeritering för att kunna fortsätta som advokat eller om han kanske vill bli bolagsjurist.
Citera
2016-10-29, 14:59
  #81
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akelius
Samir borde nog börja ägna sig åt sin yrkeskärriär snart.Han är ju trots allt utbildat jurist och borde skaffa sig tingsmeritering för att kunna fortsätta som advokat eller om han kanske vill bli bolagsjurist.

Citera
2017-03-03, 20:32
  #82
Avstängd
Katapultens avatar
Mediakåt är han iaf. SYns i tv program stup i kvarten.
Citera
2017-04-09, 18:19
  #83
Medlem
Samir har ej rent mjöl i påsen. För varför skulle han annars ej finns på upplysning.se. Det står han bor i Linköping där. men han bor nära drottninggatan. Darin finns ju med där och måns och eric saade men varför ej samir.... Jo för han bor väl med nån han ej vet folk ska få reda på!
Citera
2017-04-09, 18:30
  #84
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotogenspis
Samir har ej rent mjöl i påsen. För varför skulle han annars ej finns på upplysning.se. Det står han bor i Linköping där. men han bor nära drottninggatan. Darin finns ju med där och måns och eric saade men varför ej samir.... Jo för han bor väl med nån han ej vet folk ska få reda på!
Han och hans farsa håller väl på med fastigheter? Kan ju vara företaget som
äger lägenheten. Behöver inte vara något skumt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback