2015-03-19, 13:28
Medlem
fiskpinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Att han inte vet vem Anna Book är är ju ett bevis på att han inte är bög. Bög.

Men jag har inte riktigt greppat varför han ska bli så känd och vem som bestämt det. Så speciellt intressant är han ju inte. Snäll, ja, men en totalt ointressant människa som knappt kan generera inlägg på Flashback. Varför?

Jag tror det är för att han gör sig bra i offentligheten, tonårspubliken älskar eller hatar honom, det gör bra tv. Tonårstjejerna röstade sig väl till orgasm under mello då både Samir och Victor stod på scen, sockersöta och snygga på en och samma gång.
Nånstans föredrar jag att han får en plats i rampljuset framför människor som Book eller andra desperata kändisar. Samir verkar inte desperat, han bara åker med det tåg någon sätter honom på och har kul undertiden.
Han förnedrar sig inte på samma sätt som andra dokusåpadeltagare gjort för att få vara kvar i rampljuset lite längre.
Vi får se hur länge han får vara kvar utan att det blir pinsamt.
Citera
2015-04-01, 23:37
Medlem
PervoMans avatar
Har tydligen knulla med Malin Grämer på fyllan enligt denna tråd:
(FB) Vem fan är Malin Gramer?

Kung Samir!
Citera
2015-04-11, 12:00
Medlem
S.O.Stolps avatar
Killen har ju en blogg, där han bland annat talar ut om sina ätstörningar, sin flygrädsla och sin vanemässiga och kontraproduktiva senareläggning av planerade handlingar.

http://bloggar.expressen.se/samirbadran/
Citera
2015-05-13, 05:00
Medlem
Horrorgrams avatar
Hur i helvete mycket pengar tjänar killen?? Köper lgh ny bil? Wtf?
Citera
2015-05-30, 18:37
Bannlyst
Han verkar snacka med sina fans i telefon.... hur många offentliga personer gör det ? Hmm
Citera
2015-05-31, 16:29
Medlem
Citat:
Min tidigare dröm när jag var 18 var att äga massa lägenheter när Jag blir äldre.. Idag har äger jag 4 stycken lägenheter, vilket är en bra början, de tar sin tid men i framtiden kommer jag ha många!

4 lägenheter!? Han tjänar inte dåligt iallafall.
Citera
2015-07-13, 18:04
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Killen har ju en blogg, där han bland annat talar ut om sina ätstörningar, sin flygrädsla och sin vanemässiga och kontraproduktiva senareläggning av planerade handlingar.

http://bloggar.expressen.se/samirbadran/

Han har väl inte haft ätstörningar? Blandar du ihop med någon annan nu? Har aldrig hört något om det.
Citera
2015-08-27, 00:22
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
4 lägenheter!? Han tjänar inte dåligt iallafall.

han har väl lyckas tjäna massor på Musiken?

han har ju dock lyckats efter programmet det får jag ge honom.
Citera
2015-08-27, 00:26
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Vet inte mkt. Han växte upp i ghettot Sköggetorp och gick på nygårdsskolan kanske? Känner inte till stan men google gav lite hum om skolväsendet i den delen av staden. En kompis spelade biljard med hans far som ägde bar-restaurang (Plaza?) tror jag det hette. Fadern verkade hygglig och väldigt gammal.
Hans farsa (?) äger 55an i Linköping, ligger på Ågatan.
Annars en ganska trevlig snubbe, lite högljudd när han är med sina polare något som dom flesta babbar är, annars är han rätt väluppfostrad och rätt korkad.
Citera
2015-11-14, 17:33
Medlem
Paradise Hotel Samir Badran: "ISIS kommer slakta Sverige"

Kändisprofilen Samir Badran ifrån Paradise Hotel såpan uttrycker sig på sociala medier i lördags..

http://nyheter24.se/noje/817874-sami...slakta-sverige

Citat:
"isis kommer slakta Sverige... Alla vet varför, ingen vågar snacka, den som snackar är rasist"

Intressant inlägg. Hur tror ni Samirs kändisskap kommer påverkas av detta nu? Är det rätt av honom att gå ut på sociala medier hur svagt Sverige är i ett land där gud vet hur många sovande IS celler finns och väntar i mörkret?
Senast redigerad av Papaoutai 2015-11-14 kl. 17:40.
Citera
2015-11-14, 17:38
Medlem
Kommer inte hända någonting eftersom han har utländsk bakgrund. Hade varit annorlunda om det var en etniskt svensk som sa det. Alla vet ju att det bara är svenskar som kan vara rasister.
Citera
2015-11-14, 17:54
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatsosen
Kommer inte hända någonting eftersom han har utländsk bakgrund. Hade varit annorlunda om det var en etniskt svensk som sa det. Alla vet ju att det bara är svenskar som kan vara rasister.

Haha det hade inte blivit en större grej om en svensk Paradise Hotel medlem utryckt sig så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in