• 1
  • 2
2012-01-09, 12:21
Medlem
Jag känner igen henne från någonstans, vet bara inte om jag har rätt. Nu vet jag dock att det var Lattjo Lajban plus någonstans "backstage" på en filmproduktion.

Hon har synts i Fråga Olle och numera även på The Voice? Vem är denna människa? Vad är hennes bakgrund?

Citat:
Malin (Mallan) Gramer, född 26 april 1978 i Danderyd, svensk skådespelare och programledare. Vintern 2011 syns Malin i Fråga Olle-dokumentären i Kanal 5.

På TV4 leder hon bland annat barnprogrammet Lattjo Lajban. Hon har tidigare varit programledare för Lyckochansen i TV3.

I kortfilmen Trekant från 2004 spelar Gramer en av huvudrollerna.

Ganska sparsmakad information om henne på wikipedia.

Nå, någon som har något skvaller om henne?
Citera
2012-01-09, 13:22
Medlem
Bonaqua604s avatar
Snygg som fan är hon och hoppas att hon tar efter josefin craaford i the voice.
Citera
2012-01-09, 14:00
Medlem
Hon är het
Citera
2012-01-09, 18:14
Medlem
potatislandets avatar
En av dom hetare i svensk TV för tillfället! Sjukt fräsch i Fråga Olle-dokumentärerna!
Citera
2012-01-09, 19:08
Medlem
M.LADYs avatar
Jag har jobbat med Malin!
En otroligt sprudlande, livsglädjespridande och sympatisk tjej!
Citera
2012-05-16, 10:46
Medlem
rätt lam tråd..
Något smaskigt måste ju finnas om denna pärlan..!
Citera
2012-05-16, 19:57
Medlem
dekonstrueramigs avatar
Jag kom ihåg att när hon gjorde Latjo Lajban så hade hon tandställning och då måste hon väl ha varit 25 plus, alltså hade hon vuxentandställning? Det var så pass att de som tittade på Latjo Lajban fick se henne åka till tandläkaren och ta bort tandställningen - var rätt kul att se

Inget direkt skvaller men bara så att ni vet hade hon "vuxentandställning."
Citera
2015-03-31, 19:33
Medlem
David_Ss avatar
Måste ju finnas någon som har mer skvaller om fröken Grämer än detta?
Citera
2015-03-31, 19:57
Medlem
brianmolkos avatar
Kolla hennes blogg då
Citera
2015-04-01, 00:28
Medlem
Anuslovers avatar
Hej kära Flashback vänner!

Klart att det finns en hel del skvaller och fakta om Malin Gramer!
Jag har en hel del vänner som rör sig i kändis & Medievärlden varav en av mina bästa vänner är en välkänd producent som varit med och roddat i flertalet stora tv produktioner och är ett känt ansikte inom just medievärlden.

Jag har själv deltagit på ett stort antal privata kändisfester och har ganska mycket roligt skvaller från väldigt säkra källor som jag kanske delar med mig av längre fram utan att avslöja vare sig mig själv eller mina källor.

Men nu ska vi prata lite om Malin Gramer.
Hon är garranterat en av våra smartaste kändisar och vet verkligen hur hon ska profilera sig för att bli omtyckt av oss tv tittare. Hon tillhör INTE den kategorin som gått sängvägen och det ska hon faktiskt ha respekt för då det finns så många av våra svenska kändisar som annvänt fittan och munnen för att ta sig fram karriärmässigt.

Det negativa man kan säga om Malin är att hon är extremt ytlig!
Hon har vid flertalet gånger berättat för en av sina vänninor att hon äcklas av flera av de manliga deltagarna i Paradise Hotell. hon tycker vissa är "fula" och avtändande. Hon är endast intresserad av killar som är vältränade och snygga! Hon måste ju alltså ljuga när hon säger att hon går på insida och personlighet eftersom hon hatar smala/spinkiga killar.

Det skvaller jag kan dela med mig av är upp till er själva att tro på eller inte.
Malin har enligt mycket MYCKET säkra källor strulat och knullat med både Samir Bardan & Martin Björk.
Samir var väldigt nyligen och dom har legat, när det gäller björken så vet jag att de har hånglat men har inga uppgifter om ifall dom knulla eller inte. Dock så träffade Malin någon samtidigt som hon var med Samir, detta hände tydligen bara en gång på fyllan dock.

Kanske kommer mer info längre fram
Citera
2015-04-02, 12:35
Medlem
vavilldus avatar
Malin är 36, Samir 24. Kan väl inte höra till vanligheterna. Man tycker att hon borde nått en mentalt mogen ålder vid det här laget. Hon blir inte yngre direkt.
Citera
2015-04-02, 13:26
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vavilldu
Malin är 36, Samir 24. Kan väl inte höra till vanligheterna. Man tycker att hon borde nått en mentalt mogen ålder vid det här laget. Hon blir inte yngre direkt.

Vad skulle det vara för konstigt med en 36-årig kvinna som knullar en 24-årig man?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in