Citat:
Ursprungligen postat av
AlbusPercival
ÄR det inte dumt att springa till toan med en rånarluva efter man bränt? Då är det väl uppenbart att vakten tar fast dig?
Som jag redan sagt, beror helt på, är det ett större antal personer som backar varandra i en smal gång som Råsunda var, Sthlm stadion, Ullevi osv så försöker oftast inte ens polis/vakter att ingripa, då släpper dom oftast det för att slippa en hektisk stämning med rusningar osv, men är det ett fåtal personer bör man enligt min mening hålla gruppen tätt på läktaren istället.
Personligen hade jag aldrig sprungit till toaletten varken innan eller efter, men idag så finns det folk som förespråkar det, jag tycker flaggor/OH är väldigt enkelt om man nu är en mindre grupp, de större grupperna har ju lite mer frihet, kan dra av de under flaggor/OH, kan gå in på toaletten tillsammans och kan till och med behålla de på matchen ut om de vill och hålla sig tätt ihop och backa varandra ut från arenan sedan.
Sen skall man såklart inte glömma att det alltid finns en risk att åka fast, risken är liten om man vet vad man gör men självklart finns den.