• 1
  • 2
2015-03-02, 23:58
Medlem
Hej Flashback!

Har börjat hänga med en kille (30-ish) och här om dagen blev det ligga av.

Killen har en ganska rejäl dase, men verkar inte riktigt veta hur man använder den. Jättesnabba, små och KORTA juck. (Tänk typ kanin) Under hela sexet! Har aldrig varit med om något liknande tidigare.
Med andra killar brukar det ändå vara ganska varierande under akten. Djupa stötar, hårt, långsamt, snabbt osv. Ja, så som man brukar knulla liksom, lite variation.

Försökte trycka mig mot honom, lyfta på benen, försöka få honom längre in i mig osv, men han bara fortsatte med sin stil. Pallade inte säga till, hans självförtroende var redan i botten då han, när vi skulle ha sex för första gången (samma kväll), kom direkt och verkade ganska besvärad av det.

Är det någon annan här som knullar enbart så och varför?
Jag kände typ ingenting när vi hade sex. Han var liksom bara halvvägs inne i mig, hela tiden. Men andra tjejer kanske har gillat det?
En teori jag har är att tidigare tjej/er inte har kunnat ta hans dase och att han därför inte vill trycka in den för mycket? Eller han kanske bara tycker att det är skönast sätt att ha sex på?
Citera
2015-03-03, 00:06
Medlem
Låter som tekniken man som kille använder om man bara vill komma så snabbt som möjligt. Så gör iaf jag om tjejen kommer först och jag bara vill bli klar snabbt efter det.
Citera
2015-03-03, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Låter som tekniken man som kille använder om man bara vill komma så snabbt som möjligt. Så gör iaf jag om tjejen kommer först och jag bara vill bli klar snabbt efter det.

Grejen var ju att han kom efter typ 30 sekunder under första sexförsöket och blev helt "buhu" över det. Tror inte han försökte komma så snabbt som möjligt andra gången.
Men okej, har varit med om det du berättar också. Snabbare avslut. Men aldrig ett helt samlag liksom.
Senast redigerad av tipicalkongo 2015-03-03 kl. 00:28.
Citera
2015-03-03, 00:32
Medlem
Old-Crows avatar
Okej. En Flashback-dase m.a.o?
Jag skulle nog gissa på att han var nervös och att det var hans tillkortakommanden kvällen innan som låg till grund för detta. Ge grabben en chans till. Jag lovar dig att det blir betydligt bättre nästa gång.
Citera
2015-03-03, 00:43
Medlem
steveY2Ks avatar
Han kanske inte gick "all in" eftersom han försökte hålla sig från att komma?
Citera
2015-03-03, 01:26
Medlem
Kör en annan ställning där du kan ta kommandot så bör han förstå vad du gillar..
Citera
2015-03-03, 01:42
Medlem
kinky_Ms avatar
Han var rädd för att komma för tidigt igen.
Citera
2015-03-03, 06:48
Medlem
Stackarn är nog bara nervös, och nu finns det en tråd på fb om hur kass han är i sängen.
Citera
2015-03-03, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Old-Crow
Okej. En Flashback-dase m.a.o?
Jag skulle nog gissa på att han var nervös och att det var hans tillkortakommanden kvällen innan som låg till grund för detta. Ge grabben en chans till. Jag lovar dig att det blir betydligt bättre nästa gång.

Ja, klart jag tänker ge honom fler chanser! Gillar verkligen den här killen. Han är helt perfekt på alla andra sätt, så jag byggde väl upp nån bild i mitt huvud om att sexet också skulle vara perfekt kanske.
Senast redigerad av tipicalkongo 2015-03-03 kl. 09:57.
Citera
2015-03-03, 09:53
Medlem
partyboels avatar
Den enda anledningen är njutning. Han vill gnida hans ollon i öppningen för att få ut maximal njutning. Många killar som gör som så, men bara tuffingar som avfärdar det.
Citera
2015-03-03, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
Stackarn är nog bara nervös, och nu finns det en tråd på fb om hur kass han är i sängen.

Äh, lägg av. Jag gillar ju ändå killen. Kommer inte dissa honom för det här.
Får bara hoppas att han inte är inne på FB och hittar den här tråden!
Citera
2015-03-03, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quet
Kör en annan ställning där du kan ta kommandot så bör han förstå vad du gillar..

Yes, får styra upp det nästa gång!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in