2015-03-11, 21:27
Medlem
LT10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiltovic
Brodin lämnade väl DIF när de åkte ur, är han välkommen tillbaka ändå?
Självklart är han det. Man kan inte förvänta sig att unga spelare med framtiden för sig ska följa med. Man vill ju det men verkligheten är en annan.

Blir otroligt glad om det stämmer att Brodin är tillbaka. Där har vi konungen Ölvestads ersättare!
Citera
2015-03-11, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
Skulle inte Färjestad satsa svenskt?

Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
Fast nu var det inte det jag menade, utan syftade mer på "Ett sätt att försöka locka tillbaka norrmännen till ishallen igen."

När ishallen var ny och man hade spelare som Trygg tex så lockade det norrmän till Karlstad och till det dåvarande namnet Läfbergs lila arena. Och i dag är det lika mycket business som sport. I det avseendet så är väl Haugen helt rätt,om man kan locka till sig ny publik.

Ett annat rykte är att Bengtzen är intresserad av ett par bröder från värmland,där den ena har ett förflutet i Färjestad
Trovärdigheten i detta vet jag inte.
Citera
2015-03-11, 23:19
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
När ishallen var ny och man hade spelare som Trygg tex så lockade det norrmän till Karlstad och till det dåvarande namnet Läfbergs lila arena. Och i dag är det lika mycket business som sport. I det avseendet så är väl Haugen helt rätt,om man kan locka till sig ny publik.

Ett annat rykte är att Bengtzen är intresserad av ett par bröder från värmland,där den ena har ett förflutet i Färjestad
Trovärdigheten i detta vet jag inte.
För en som inte har koll på bröder från Värmland, namn?
Citera
2015-03-11, 23:38
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner

Kan det vara Thorell?

De la Rose är nog svårvärvade även om ni bjuder på Gevalia Bilpåse och Halspastill....
Citera
2015-03-11, 23:50
Medlem
Citat:
Bengtzen är från Karlskoga

Nu tror jag inte på detta då. Men man vet aldrig.

C Berglund x 2
Citera
2015-03-12, 07:51
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Kan det vara Thorell?

De la Rose är nog svårvärvade även om ni bjuder på Gevalia Bilpåse och Halspastill....
Thorell låter betydligt mycket roligare än Berglund iallafall.
Citera
2015-03-12, 10:10
Medlem
Benshies avatar
Kan någon berätta för mig vad Djoos har gjort bra?

ALLA hyllar honom och sätter honom på pedistal men jag har då fan aldrig sett hans "arbete".
Står vid blå och passar vidare pucken, är för liten för att dela ut en tackling..

Han hade ett par jävla stora skor att fylla efter Gundersson men det verkar som att han fortfarande t.om har problem att lista ut vilken som är vänster och höger..
Citera
2015-03-12, 10:27
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benshie

ALLA hyllar honom och sätter honom på pedistal men jag har då fan aldrig sett hans "arbete".
Står vid blå och passar vidare pucken, är för liten för att dela ut en tackling..

Han hade ett par jävla stora skor att fylla efter Gundersson men det verkar som att han fortfarande t.om har problem att lista ut vilken som är vänster och höger..
Vem är det som hyllar Djoos? "Experterna" på tv och tidningarna?
Citera
2015-03-12, 10:34
Medlem
loafmasters avatar
Citat:

Precis som föregående användare så skulle det vara intressant att höra vilka som hyllat Djoos? Här på forumet har han nästan enbart fått kritik och i media har jag knappt sett det skrivas om honom. Visst kan han göra saker bra i PP stundtals men han är inte en back som borde spela i Elitserien som det ser ut just nu.
Citera
2015-03-12, 10:36
Medlem
Benshies avatar
Citat:
Vem är det som hyllar Djoos? "Experterna" på tv och tidningarna?

Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Precis som föregående användare så skulle det vara intressant att höra vilka som hyllat Djoos? Här på forumet har han nästan enbart fått kritik och i media har jag knappt sett det skrivas om honom. Visst kan han göra saker bra i PP stundtals men han är inte en back som borde spela i Elitserien som det ser ut just nu.

"Experterna" på tv är det jag pratar om, även stundtals i tidningar, varenda jävla gång det är snack så "Djoos som måste bära PP, Djoos hit, Djoos dit, Djoos är så jävla viktig hejsa dittan fan hans moster"
Citera
2015-03-12, 10:53
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
"Experterna" på tv är det jag pratar om, även stundtals i tidningar, varenda jävla gång det är snack så "Djoos som måste bära PP, Djoos hit, Djoos dit, Djoos är så jävla viktig hejsa dittan fan hans moster"

Givetvis är han viktig då han axlar rollen som våran första PP-back och stundtals gör det helt okej. Känns lite som att han är bästa alternativet trots sina brister. Dock tror jag nästan alla Brynäsare skulle vilja se exempelvis Slovak eller Andersén få lite mer förtroende i spelformen. Men jag har fortfarande inte hört några direkta hyllningar till Djoos. Kan du komma med något exempel snarare än bara media i allmänhet?
Citera
2015-03-12, 11:13
Medlem
Embas avatar
Både Tjomme och hans bisittare dömde ut Djoos rejält i någon utav de senaste Cmore-sändningarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in