2015-03-02, 20:13
Medlem
Fuck.n.Rollas avatar
Jo, nu är det så att fram till förra veckan så dejtade jag en tjej som verkade gilla mig väldigt mycket. Hon var ganska seriös och ville att vi skulle vara exklusiva och så. Hon har nyligen flyttat till staden jag kommer ifrån. I hennes gamla stad finns dock ett ex, som ständigt hör av sig till henne. Hon talar endast illa om honom men de har gemensam umgängeskrets i gamla staden så hon vill inte vara allt för taskig, utan håller kontakten lite smått..

Nu i helgen skulle hon över till gamla staden och hennes ex fyllde år. Men hon ville inte gå på hans fest men erbjöd att träffa honom över en fika för att vara snäll etc. Han frågade då henne om de inte ska ligga, vilket hon blev arg på honom över och sa att hon har mig och hon har vid flera tillfällen sagt att hon är kär i en ny kille.

Detta var för ett par 10 dagar sedan. I mitten av förra veckan innan hon åker dit så pratar hon och jag och ska ses för en snabbis innan hon åker men då berättar att han fortsatt snacka om att ligga med henne.. Så medan vi snackar i telefon så letar jag rätt på hans facebook och skickar en bild på min kuk till honom.

Varför jag gjorde detta är för mig ganska logiskt då hon påpekat att han varit liten, och jag som har 22cm (har mätt själv) är det största hon upplevt. Så därför skickar jag en bild på mitt praktfulla stånd och skriver "hon behöver inte dig längre "

Han börjar grina och kalla mig sjuk o grejer, och hon blir jättearg på mig. Efter att jag bett om ursäkt etc så ber hon mig dra åt helvete etc.

Nu, anledningen till att detta inte står i relationsakuten är för att jag är rätt nöjd med utfallet, då jag inte var ute efter något seriöst utan mer efter ett KK då jag gillar att vara fri och ha flera partners.

Och under HELA helgen har hon lagt upp bilder från festen och hur kul hon haft etc för att göra mig avundsjuk och taggat honom i inlägg etc. Detta gör mig väldigt glad då jag uppfattar det som att hon vill ha min uppmärksamhet och eventuellt fortsätta vår relation.

Mitt ego blir väldigt tillfredställt av detta, och jag känner till och med glädje inför möjligheten att hon och exet har haft sex nu i helgen (som hämnd mot min aktion mot exet). Då det enda hon kan ha känt är hur otillräcklig han är sexuellt (vilket hon beskrivit väldigt detaljerat för mig) och det enda han kan ha tänkt på är min feta kuk som knullat henne i alla hål.

Så jag frågar er på flashback. Vill hon ha tillbaka mig och försöker göra mig svartsjuk för att jag ska hunda? Tror ni hon kommer söka sig tillbaka om jag inte visar minsta tecken av svartsjuka?

Jag har hunnit ligga med 3 andra sedan vi sa upp kontakten i onsdags förra veckan.

Mvh
F.n.R.

EDIT: Ålder 25 & 26. Vi har dejtat ca. 2 månader.
Citera
2015-03-02, 20:17
Medlem
Haha, bra story. Ja, det verkar som hon försöker göra dig svartsjuk, jag tror hon kommer höra av sig nån gång under veckan faktiskt. Annars har du ju som du säger fler fiskar i sjön. Kul att experimentera lite dock.
Citera
2015-03-02, 20:20
Medlem
Att man snackar skit om sitt ex kan även handla om att man skyddar sin stolthet, behöver ett rebound och någon som får en på andra tankar jag skulle nog mer säga grattis, du har precis fört tillbaka henne till den famnen hon egentligen ville vara i och exet har nog aldrig velat ha henne så mycket som han ville efter den bilden
Citera
2015-03-02, 20:21
Medlem
Chrillies avatar
Om du hade brytt dig lika lite som du påstår, så hade du inte ens brytt dig om att göra denna tråd. Du är förkrossad och försöker rationalisera hela grejen.
Citera
2015-03-02, 20:27
Medlem
Nej inte för att få tillbaka dig utan för att försöka göra honom gladare. Beroende på varför de gjorde slut så kommer hon inte ta tillbaka honom, men det betyder inte att hon ville att du skulle såra honom. Sen är hon nog glad att du visade att du är ett arsle istället för att hon skulle få reda på det senare. Du var en rebound kille uppenbarligen, men sjukt roligt att läsa
Citera
2015-03-02, 20:28
Medlem
Låter snarare som att du är dumpad pga. ditt störda beteende.
Citera
2015-03-02, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuck.n.Rolla
Jo, nu är det så att fram till förra veckan så dejtade jag en tjej som verkade gilla mig väldigt mycket. Hon var ganska seriös och ville att vi skulle vara exklusiva och så. Hon har nyligen flyttat till staden jag kommer ifrån. I hennes gamla stad finns dock ett ex, som ständigt hör av sig till henne. Hon talar endast illa om honom men de har gemensam umgängeskrets i gamla staden så hon vill inte vara allt för taskig, utan håller kontakten lite smått..

Nu i helgen skulle hon över till gamla staden och hennes ex fyllde år. Men hon ville inte gå på hans fest men erbjöd att träffa honom över en fika för att vara snäll etc. Han frågade då henne om de inte ska ligga, vilket hon blev arg på honom över och sa att hon har mig och hon har vid flera tillfällen sagt att hon är kär i en ny kille.

Detta var för ett par 10 dagar sedan. I mitten av förra veckan innan hon åker dit så pratar hon och jag och ska ses för en snabbis innan hon åker men då berättar att han fortsatt snacka om att ligga med henne.. Så medan vi snackar i telefon så letar jag rätt på hans facebook och skickar en bild på min kuk till honom.

Varför jag gjorde detta är för mig ganska logiskt då hon påpekat att han varit liten, och jag som har 22cm (har mätt själv) är det största hon upplevt. Så därför skickar jag en bild på mitt praktfulla stånd och skriver "hon behöver inte dig längre "

Han börjar grina och kalla mig sjuk o grejer, och hon blir jättearg på mig. Efter att jag bett om ursäkt etc så ber hon mig dra åt helvete etc.

Nu, anledningen till att detta inte står i relationsakuten är för att jag är rätt nöjd med utfallet, då jag inte var ute efter något seriöst utan mer efter ett KK då jag gillar att vara fri och ha flera partners.

Och under HELA helgen har hon lagt upp bilder från festen och hur kul hon haft etc för att göra mig avundsjuk och taggat honom i inlägg etc. Detta gör mig väldigt glad då jag uppfattar det som att hon vill ha min uppmärksamhet och eventuellt fortsätta vår relation.

Mitt ego blir väldigt tillfredställt av detta, och jag känner till och med glädje inför möjligheten att hon och exet har haft sex nu i helgen (som hämnd mot min aktion mot exet). Då det enda hon kan ha känt är hur otillräcklig han är sexuellt (vilket hon beskrivit väldigt detaljerat för mig) och det enda han kan ha tänkt på är min feta kuk som knullat henne i alla hål.

Så jag frågar er på flashback. Vill hon ha tillbaka mig och försöker göra mig svartsjuk för att jag ska hunda? Tror ni hon kommer söka sig tillbaka om jag inte visar minsta tecken av svartsjuka?

Jag har hunnit ligga med 3 andra sedan vi sa upp kontakten i onsdags förra veckan.

Mvh
F.n.R.

Är du seriös? Att någon över 17 skickar sin kuk på bild till exet med den texten...
Hon lär ju knappast ha släppt sitt ex innan och med ditt prepubertala beteende som både blottar extrem osäkerhet och extrem omognad, så kommer hon förtränga att ni ens setts.
Tror dock att exet är skadeglad just nu. Hon lär ju ha använt dig för att göra honom otrogen. :P
Citera
2015-03-02, 20:45
Medlem
Fuck.n.Rollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torparaset
Är du seriös? Att någon över 17 skickar sin kuk på bild till exet med den texten...
Hon lär ju knappast ha släppt sitt ex innan och med ditt prepubertala beteende som både blottar extrem osäkerhet och extrem omognad, så kommer hon förtränga att ni ens setts.
Tror dock att exet är skadeglad just nu. Hon lär ju ha använt dig för att göra honom otrogen. :P

Hahaha helt seriös, det var faktiskt en polares ide (34 år gammal arbetskamrat) som sett min kuk då vi gymmar tillsammans.

Men hon borde väl uppskatta att jag står upp för henne och ber han lägga av, om än på ett osmakligt sätt.. Särskilt om hon som hon säger är arg på honom för att han inte låter henne vara och sagt till honom att hon är kär i mig och vill inte ha något med honom att göra förutom som bekanta.
Citera
2015-03-02, 20:56
Medlem
Du stod inte upp för någon annan än ditt eget ego, på ett högst osmakligt och barnsligt sätt.
Citera
2015-03-02, 21:09
Medlem
HarmonyPains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuck.n.Rolla

Mvh
F.n.R.

Typisk troll tråd ''jag har 22cm lång kuk''. Varför bryr du dig ens om hon vill ha tillbaka dig, och du blir väl inte ens svartsjuk som du själv säger du har så mycket större än honom? Hon är ju bara din kk.. Dessutom har du legat med 3 andra sen dess troll, tänk på dem som inte har någon ffs vad ska dem säga!! Får mig o tänka på mannen med 5 fruar som står och klagar den ena frun vill inte ligga med mig inatt fan då får jag gå till den andra frun
Citera
2015-03-02, 21:25
Medlem
Det är fördelen med jätteballe
Senast redigerad av Pilotenn 2015-03-02 kl. 21:27.
Citera
2015-03-02, 21:28
Medlem
kunde inte gjort de bättre själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här