Jo, nu är det så att fram till förra veckan så dejtade jag en tjej som verkade gilla mig väldigt mycket. Hon var ganska seriös och ville att vi skulle vara exklusiva och så. Hon har nyligen flyttat till staden jag kommer ifrån. I hennes gamla stad finns dock ett ex, som ständigt hör av sig till henne. Hon talar endast illa om honom men de har gemensam umgängeskrets i gamla staden så hon vill inte vara allt för taskig, utan håller kontakten lite smått..
Nu i helgen skulle hon över till gamla staden och hennes ex fyllde år. Men hon ville inte gå på hans fest men erbjöd att träffa honom över en fika för att vara snäll etc. Han frågade då henne om de inte ska ligga, vilket hon blev arg på honom över och sa att hon har mig och hon har vid flera tillfällen sagt att hon är kär i en ny kille.
Detta var för ett par 10 dagar sedan. I mitten av förra veckan innan hon åker dit så pratar hon och jag och ska ses för en snabbis innan hon åker
men då berättar att han fortsatt snacka om att ligga med henne.. Så medan vi snackar i telefon så letar jag rätt på hans facebook och skickar en bild på min kuk till honom.
Varför jag gjorde detta är för mig ganska logiskt då hon påpekat att han varit liten, och jag som har 22cm (har mätt själv) är det största hon upplevt. Så därför skickar jag en bild på mitt praktfulla stånd och skriver "hon behöver inte dig längre
"
Han börjar grina och kalla mig sjuk o grejer, och hon blir jättearg på mig. Efter att jag bett om ursäkt etc så ber hon mig dra åt helvete etc.
Nu, anledningen till att detta inte står i relationsakuten är för att jag är rätt nöjd med utfallet, då jag inte var ute efter något seriöst utan mer efter ett KK då jag gillar att vara fri och ha flera partners.
Och under HELA helgen har hon lagt upp bilder från festen och hur kul hon haft etc för att göra mig avundsjuk och taggat honom i inlägg etc. Detta gör mig väldigt glad då jag uppfattar det som att hon vill ha min uppmärksamhet och eventuellt fortsätta vår relation.
Mitt ego blir väldigt tillfredställt av detta, och jag känner till och med glädje inför möjligheten att hon och exet har haft sex nu i helgen (som hämnd mot min aktion mot exet). Då det enda hon kan ha känt är hur otillräcklig han är sexuellt (vilket hon beskrivit väldigt detaljerat för mig) och det enda han kan ha tänkt på är min feta kuk som knullat henne i alla hål.
Så jag frågar er på flashback. Vill hon ha tillbaka mig och försöker göra mig svartsjuk för att jag ska hunda? Tror ni hon kommer söka sig tillbaka om jag inte visar minsta tecken av svartsjuka?
Jag har hunnit ligga med 3 andra sedan vi sa upp kontakten i onsdags förra veckan.
Mvh
F.n.R.
EDIT: Ålder 25 & 26. Vi har dejtat ca. 2 månader.
Nu i helgen skulle hon över till gamla staden och hennes ex fyllde år. Men hon ville inte gå på hans fest men erbjöd att träffa honom över en fika för att vara snäll etc. Han frågade då henne om de inte ska ligga, vilket hon blev arg på honom över och sa att hon har mig och hon har vid flera tillfällen sagt att hon är kär i en ny kille.
Detta var för ett par 10 dagar sedan. I mitten av förra veckan innan hon åker dit så pratar hon och jag och ska ses för en snabbis innan hon åker
men då berättar att han fortsatt snacka om att ligga med henne.. Så medan vi snackar i telefon så letar jag rätt på hans facebook och skickar en bild på min kuk till honom. Varför jag gjorde detta är för mig ganska logiskt då hon påpekat att han varit liten, och jag som har 22cm (har mätt själv) är det största hon upplevt. Så därför skickar jag en bild på mitt praktfulla stånd och skriver "hon behöver inte dig längre
" Han börjar grina och kalla mig sjuk o grejer, och hon blir jättearg på mig. Efter att jag bett om ursäkt etc så ber hon mig dra åt helvete etc.
Nu, anledningen till att detta inte står i relationsakuten är för att jag är rätt nöjd med utfallet, då jag inte var ute efter något seriöst utan mer efter ett KK då jag gillar att vara fri och ha flera partners.
Och under HELA helgen har hon lagt upp bilder från festen och hur kul hon haft etc för att göra mig avundsjuk och taggat honom i inlägg etc. Detta gör mig väldigt glad då jag uppfattar det som att hon vill ha min uppmärksamhet och eventuellt fortsätta vår relation.
Mitt ego blir väldigt tillfredställt av detta, och jag känner till och med glädje inför möjligheten att hon och exet har haft sex nu i helgen (som hämnd mot min aktion mot exet). Då det enda hon kan ha känt är hur otillräcklig han är sexuellt (vilket hon beskrivit väldigt detaljerat för mig) och det enda han kan ha tänkt på är min feta kuk som knullat henne i alla hål.
Så jag frågar er på flashback. Vill hon ha tillbaka mig och försöker göra mig svartsjuk för att jag ska hunda? Tror ni hon kommer söka sig tillbaka om jag inte visar minsta tecken av svartsjuka?
Jag har hunnit ligga med 3 andra sedan vi sa upp kontakten i onsdags förra veckan.
Mvh
F.n.R.
EDIT: Ålder 25 & 26. Vi har dejtat ca. 2 månader.
Ja, det verkar som hon försöker göra dig svartsjuk, jag tror hon kommer höra av sig nån gång under veckan faktiskt. Annars har du ju som du säger fler fiskar i sjön. Kul att experimentera lite dock.