2015-03-04, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pershagen76
Hmmmm, något lirar inte i dina inlägg... Känns som mycket skitsnack...

Citera
2015-03-04, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dowhatisay
Saken är den att jag inte bryr mig så mycket om vad andra tycker, det är ju själva poängen.
Folk undviker att sitta längst fram pga att de känner sig utsatta, det är lättare att försvinna i mängden om man sätter sig mitt i smeten eller långt bak i mörkret.
Jag är ingen chef över huvudtaget, jag är Huvudskyddsombud i Västra Götaland på ett av Sveriges största företag i sin bransch och även vald på jobbet till en sk "Medbestämmande grupp" där vårat jobb är just tvärt emot av vad du hävdar här ovan.

Det är inte tvärtom vad jag sa, det är EXAKT vad jag sa.

Du är med andra ord den typisk "mellanchefssorten", den enda skillnaden är att du inte är en officiell mellanchef utan snarare en lagbas.

Men tack för att du bekräftade mina misstankar.
Citera
2015-03-05, 00:17
Medlem
Sitter du längst bak, kan du
Fuska lättare om det är prov.
Prata med din polare utan att läraren hör och ber er vara tyst.
Du kan hålla på med telefon.
Du slipper ha nån i ryggen.
Och du kan jävlas med dom som har ryggen emot dig
Citera
2015-03-05, 12:06
Bannlyst
Du ska ge Fan i vart folk sitter
Citera
2015-03-05, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugglarn
Helt riktigt, jag kan bekräfta dina uppgifter. Sen är ju frågan vad man ska göra med knaset, tvinga fram dem så att de blir ännu knasigare i bollen känns inte som en bra lösning.

Oftast är det av egen vilja som de ej presterar. Bara att låta de sitta längst bak så det går ännu sämre.
Citera
2015-03-05, 13:27
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MalCB
Sitter du längst bak, kan du
Fuska lättare om det är prov.
Prata med din polare utan att läraren hör och ber er vara tyst.
Du kan hålla på med telefon.
Du slipper ha nån i ryggen.
Och du kan jävlas med dom som har ryggen emot dig

Går du i högstadiet?
Citera
2015-03-05, 13:49
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Går du i högstadiet?

Jag tippar på mellanstadiet - det är iallafall någon som inte riktigt förstått hur examinationer och prov går till på universitetet
Citera
2015-03-05, 15:37
Medlem
Under föreläsningar satte jag mig alltid i den bakersta 1/3 av föreläsningssalen, dels för då hade jag PP presentationen i bra höjd så jag inte behövde böja på nacken men även för då kunde jag diskutera med mina kamrater om det var något man inte förstod riktigt!
Citera
2015-03-05, 16:06
Medlem
Sådär 60 ögon i ryggen känns för jävligt.
Lyssnar lika bra om jag sitter längst bak om det läraren pratar om är intressant.
kan även fråga den som sitter jämte mig om jag missar någonting utan att alla märker av att jag pratar..

Fokuserar kanske lite mer på läraren om han pratar något helt jävla ointressant om jag sitter längst fram... Men då kommer jag på att det är 60 ögon som tittar på min rygg och jag mår skit och tappar all fokus!

Man måste sitta bekvämt för att kunna orka att lyssna 1-3h på en person.
Citera
2015-03-05, 17:24
Medlem
Zilean1999s avatar
Så att man kan skriva här utan rädsla för att bli outad. Kanske är viktigare för vissa, än för just mig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in