2016-05-08, 00:06
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cristupher
Tror de skriver med sina ex ansökan med nummer och mejl. Så kontaktar produktionen de respektive exen och kollar om de vill vara med.

stämmer. En del av dom anger inte sina riktiga ex eller någon dom dejtat utan en polare ist. Var någon som gjorde de förra året, säkerligen kommer det ske denna säsongen med.

Nenad kunde skrivit upp sina systrar så killar kunde knullat sönder dom och sen gå ut och skryta "ey ser jag svettig ut? ey lukta på mina fingrar! ey jag har precis japp...DIN SYSTER.

Hur gammal är man om man går ut o måste skryta om att man knullat direkt efter istället för att ligga kvar i sängen och behandla henne så som man ska behandla en kvinna.
Nenad har MYCKET att lära
Citera
2016-05-08, 02:33
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av igl0
vad får dig tro att familjen är nyrik? Kollade nenands insta o ser då fan inga pengar

Tror han bor i en tvåplansvilla med sina föräldrar. Villan i sig är inget märkvärdigt men typiskt medelklassvilla.
Kör runt på en helt ny sporthoj (som han garanterat fick av sina föräldrar), kör runt i en merca (antagligen pappas för den såg rätt ny ut och såg ut att va en S-klass.

Tror jag sett nån bild inne i från hans föräldrars boning med. Mycket pråliga saker som medelklassjuggar inreder sina hem med. Precis som Irakierna inreder alltid sina hem på sitt vis så har juggarna sin stil.
Men jag kan ha misstagit mig och de kanske inte va så mycket nya prylar och relativt ny stor medelklassvilla

Sen formulerade jag mig lite fel när jag skrev nyrik. Menade mer att de ser ut som om dom har fått new money och inte varit medelklass jättelänge.
Då brukar man köpa massa onödiga prylar och ge sin gullegris till son en ny sporthoj för han är ju så himla rar och fin den där Nenad.
Mamma sitter nog stolt där hemma med sina väninnor och tittar på sin kändis till son som ska bli Sveriges Eminem.
Nä jag hoppas dom exkluderar han från arvet även om det är olagligt. Den pågen förtjänar varken pengar såvida han inte går och arbetar för dom själv ist för att få och nalla av mamsi o papsi, kompisar..det är ett under att han har vänner som vill umgås och gå ut på krogen med honom, och framförallt tjejer så som han beter sig mot kvinnor och behandlar dom som skit.
Hoppas och ber att Elins pappa precis muckat från Tidaholm eller är en 1%are
Citera
2016-05-08, 08:50
Medlem
timpanis avatar
Hur många gånger i varje avsnitt säger nån av tjejerna "Jag orkar inte!" – 10? 20?
Citera
2016-05-08, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Hur många gånger i varje avsnitt säger nån av tjejerna "Jag orkar inte!" – 10? 20?

Jag och min polare sim följer det underbara underhållande program
Har snackat om detta med Ida slår nog rekordet på att upprepar order jag orkar inte mer.

Ja nenad är en parasit som borde utrotas från vårt land hans vidriga kvinnosyn är sämsta i huset och det. Säger mycket vilket kräk han är för som flesta i huset har en vidrig kvinnosyn i mina ögon. Vet någon hur gamla dom är ??
Citera
2016-05-09, 05:49
Medlem
Addes dissning av Amelia när han vill in på nya jaktmarker är patetiskt. Hoppas han blir tokdissad av Michelle och att Amelia ger honom kalla handen när han kryper tillbaka
Citera
2016-05-09, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Addes dissning av Amelia när han vill in på nya jaktmarker är patetiskt. Hoppas han blir tokdissad av Michelle och att Amelia ger honom kalla handen när han kryper tillbaka
Hehe, det som händer är att
Citera
2016-05-09, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei

Kommer hon in i programmet?
Citera
2016-05-09, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av matreo
Kommer hon in i programmet?
Anna Lisa och Jeppe från PH kommer ikväll.

Blir ett intressant avsnitt. Undrar vilken roll Jeppe kommer ta.
Hur kommer """"alfa"""hanen Adde ta detta? Blir det passiv beef eller kommer dom överens tro?
Citera
2016-05-09, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratsogs
Anna Lisa och Jeppe från PH kommer ikväll.

Blir ett intressant avsnitt. Undrar vilken roll Jeppe kommer ta.
Hur kommer """"alfa"""hanen Adde ta detta? Blir det passiv beef eller kommer dom överens tro?

Jag tror Jeppe är betydligt lugnare/ofarligare än i PH. Det har gått tre år och han verkar till skillnad från alla andra psykfall i dokusåpavärlden inte verka gör allt för att hänga kvar som "kändis". Men hoppas jag har fel!
Citera
2016-05-09, 21:34
Medlem
Adde och jasse eller vad hon heter. Hänger fortfarande åker runt i olika städer och festar han är hu en 100% renodlad alkis som kommer sitta i en lägh om några år och dricka rödvin sen kommer han åka runt på olika gb hem. Förmodligen knarkar han med. Vet någon om han jobbar ?? Eller får han pengar och gratis sprit eller bara gratis sprit och boende på risigt hotel? Han målvakten Hedman förnedrade sig själv och åkte runt och festade med några avdankade c kändisar
Citera
2016-05-09, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTSweden
Adde och jasse eller vad hon heter. Hänger fortfarande åker runt i olika städer och festar han är hu en 100% renodlad alkis som kommer sitta i en lägh om några år och dricka rödvin sen kommer han åka runt på olika gb hem. Förmodligen knarkar han med. Vet någon om han jobbar ?? Eller får han pengar och gratis sprit eller bara gratis sprit och boende på risigt hotel? Han målvakten Hedman förnedrade sig själv och åkte runt och festade med några avdankade c kändisar

Vet att andra deltagare är trötta på deras skitsnack och lögner också. Försöker förstöra mellan Olivia och Hampus nu t.ex. Riktigt pinsamma bägge två
Citera
2016-05-09, 22:05
Medlem
Såg på trailern att Elin äntligen vågar säga till nenad vilket svin han är längtar tills det kommer i programet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in