Citat:
Ursprungligen postat av
igl0
vad får dig tro att familjen är nyrik? Kollade nenands insta o ser då fan inga pengar
Tror han bor i en tvåplansvilla med sina föräldrar. Villan i sig är inget märkvärdigt men typiskt medelklassvilla.
Kör runt på en helt ny sporthoj (som han garanterat fick av sina föräldrar), kör runt i en merca (antagligen pappas för den såg rätt ny ut och såg ut att va en S-klass.
Tror jag sett nån bild inne i från hans föräldrars boning med. Mycket pråliga saker som medelklassjuggar inreder sina hem med. Precis som Irakierna inreder alltid sina hem på sitt vis så har juggarna sin stil.
Men jag kan ha misstagit mig och de kanske inte va så mycket nya prylar och relativt ny stor medelklassvilla
Sen formulerade jag mig lite fel när jag skrev nyrik. Menade mer att de ser ut som om dom har fått new money och inte varit medelklass jättelänge.
Då brukar man köpa massa onödiga prylar och ge sin gullegris till son en ny sporthoj för han är ju så himla rar och fin den där Nenad.
Mamma sitter nog stolt där hemma med sina väninnor och tittar på sin kändis till son som ska bli Sveriges Eminem.
Nä jag hoppas dom exkluderar han från arvet även om det är olagligt. Den pågen förtjänar varken pengar såvida han inte går och arbetar för dom själv ist för att få och nalla av mamsi o papsi, kompisar..det är ett under att han har vänner som vill umgås och gå ut på krogen med honom, och framförallt tjejer så som han beter sig mot kvinnor och behandlar dom som skit.
Hoppas och ber att Elins pappa precis muckat från Tidaholm eller är en 1%are