2015-03-02, 01:33
Medlem
Caxzs avatar
Dom flesta som liten hade stora drömmar, 'det där vill jag bli när jag blir stor' eller 'dit vill jag åka när jag blir äldre'. Sen i tonåren var man än någonsin redo att upptäcka världen med sina bästar kompisar runt jorden, skaffa fru, bilda familj och liknande.

Nu när åren börja krypa in här för flera så har jag en fråga till er

Är du nöjd? Har du nått dina mål/drömmar som du en gång satte upp för väldigt länge sen?
Senast redigerad av Caxz 2015-03-02 kl. 01:38.
Citera
2015-03-02, 02:13
Bannlyst
Nej jag vill ha ett Sverige fritt från muslimer. Annars har jag gjort allt jag vill göra.
Citera
2015-03-02, 02:39
Medlem
Jag är nöjd över att jag har "släppt" alla drömmar.
Nu kan jag istället ägna mig åt att leva.
Citera
2015-03-02, 03:19
Medlem
Kommer inte ihåg vilka drömmar jag hade som liten. Men numera är det väl att åka runt och se vår planet vi bor på och vad vi människor lyckats skapa kort sagt se världen. Är runt 20 bast så det blir att knega och sen resa.
Citera
2015-03-02, 03:32
Medlem
har nått mina mål b la bli miljonär i reda pengar innan 25-års dagen,
egen företagare
husägare utan skulder
äger en mercedes cabrio
knulla ett antal oskulder,
knulla en kvinna från varje världsdel
etc etc
nu är det mer laidback style of living som gäller
Citera
2015-03-02, 03:40
Bannlyst
Jag är precis där jag förväntade mig vara!
Med andra ord har jag inte uppfyllt något mål, vilket nog var mitt mål.
Men min dröm är ju fortfarande under konstruktion.
Några delar har lämnat, några andra har tillkommit.
Citera
2015-03-02, 03:51
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
När jag var mindre så hade jag drömmar men nu för tiden så har jag inga drömmar alls vilket är väldigt skönt.
Citera
2015-03-02, 08:52
Medlem
Drömmar har jag bara haft av och till, och det har ofta inte blivit så mycket av dem. De absolut bästa delarna av mitt liv har bara kommit till mig när jag vimsat omkring, och idag känner jag mig glad över det. Om jag hade försökt köra på som en företagsledare och strävat efter mer påtagligt materiella mål hade jag antagligen varit mindre nöjd idag.
Citera
2015-03-03, 21:11
Medlem
[quote=Detevigaaviga|52487739]Jag är precis där jag förväntade mig vara!
Med andra ord har jag inte uppfyllt något mål, vilket nog var mitt mål.
Men min dröm är ju fortfarande under konstruktion.
Några delar har lämnat, några andra har tillkommit.[/QUOTE

Hoppas du inte ångrar dig då, den dagen du ligger där och summerar ditt liv, lev livet medans du kan!

Själv så har jag verkligen levt, mer än många andra vågar jag mig påstå, rest runt i veckotal, varje år i alla år, typ: 40 år,-totalt. varit i många länder, träffat, umgåtts med mycket folk med olika nationaliteter och gör så fortfarande.
Droger jag nyttjat är: tobak, alkohol i huvudsak. En gång testade jag hach i ungdomen, men det var ingen höjdare för mig-som tur var..fastnade inte i det. Läser mycket, använder datorn intensivt, är nyfiken och vetgirig,frågvis och tycker om att diskutera...är väl sådär hälsomedveten, men gillar att försöka hålla mig i trim på lättast möjliga sätt, hahaha!
Vad jag vill ha sagt med detta är väl att man inte bara kan sitta still på "sin kammare" och tro att saker/händelser kommer flygandes till en. Det sker inte, man måste själv vara aktiv. Hoppas du tar chansen nu när du kan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in