Jag har följt Flashback-ledningens instruktioner angående detta, det vill säga jag har skickat privata meddelanden till Najas och till en av admins, och det har gått (minst) en vecka. Jag har därför rätt att starta den här tråden.
Här har ni bakgrundshistorien: Den pro-judiske moderatorn vf har under en längre tid bedrivit en häxjakt på mig; han varnar mig och raderar mina judekritiska inlägg trots att de är seriösa, faktabaserade och on topic, och han ljuger dessutom om det (vilket jag bevisat i flera trådar, även om hans kumpaner struntar i det).
För en månad sedan raderade kräket vf många av mina inlägg, bland annat ett om juden Carl Levin som jag postade i min tråd Den judiska hatkampanjen mot Ryssland. Jag skrev till honom och frågade varför han raderade det då det inte bröt mot forumets regler, men han svarade inte. Jag skrev även till Admin5, men han svarade heller inte så efter en vecka startade jag tråden Det lögnaktiga kräket vf missbrukar sin makt, del IV:
https://www.flashback.org/t2512619
När moderatorn Najas såg den här avslöjande tråden så fick han panik och låste den med följande motivering:
Jag skickade ett privat meddelande till Najas i vilket jag förklarade detta, och jag avslutade det med följande frågor:
Det är alltså så det fungerar på Flashback: de pro-judiska kräken klarar inte av att besegra judekritikerna i debatt så de måste ljuga om dem och censurera dem.
Frågor att diskutera:
1. Var det rätt av Najas att låsa min tråd om vf trots att jag följde Flashbacks regler när jag startade den?
2. Var det rätt av Najas att ljuga om anledningen till att han låste tråden?
3. Är det rätt av Najas att hota mig och säga att han kommer att ge mig varningar om jag avslöjar hans lögner?
Jag är intresserad av era synpunkter, kära Flashback-användare.
Här har ni bakgrundshistorien: Den pro-judiske moderatorn vf har under en längre tid bedrivit en häxjakt på mig; han varnar mig och raderar mina judekritiska inlägg trots att de är seriösa, faktabaserade och on topic, och han ljuger dessutom om det (vilket jag bevisat i flera trådar, även om hans kumpaner struntar i det).
För en månad sedan raderade kräket vf många av mina inlägg, bland annat ett om juden Carl Levin som jag postade i min tråd Den judiska hatkampanjen mot Ryssland. Jag skrev till honom och frågade varför han raderade det då det inte bröt mot forumets regler, men han svarade inte. Jag skrev även till Admin5, men han svarade heller inte så efter en vecka startade jag tråden Det lögnaktiga kräket vf missbrukar sin makt, del IV:
https://www.flashback.org/t2512619
När moderatorn Najas såg den här avslöjande tråden så fick han panik och låste den med följande motivering:
Citat:
Här ljuger Najas. Ingen av de tre aktiva admins (Admin, Admin4 och Admin5) svarade på mina privata meddelanden, och de postade heller inte i tråden. Och vf förklarade inte varför han raderade mitt inlägg om Carl Levin i min tråd Den judiska hatkampanjen mot Ryssland, och han postade heller inte i tråden. Och som om det inte vore nog så hotar Najas mig och säger att jag kommer att få varningar om jag avslöjar hans lögner.
Du har fått svar av berörda moderatorer i PM samt i 4 likadana trådar nu
Du har fått svar av admins via PM och i dessa trådar
Du har fått svar av en hoper andra moderatorer i dessa trådar.
Du har fått svar av en drös andra FB:are i dessa trådar och fått breda ut dig i massor av inlägg och ventilerat dina åsikter.
Du går nu helt på tomgång.
Denna tråd låses och fortsatta liknande trådar kommer att korgas och rendera Varning
/mod
Du har fått svar av admins via PM och i dessa trådar
Du har fått svar av en hoper andra moderatorer i dessa trådar.
Du har fått svar av en drös andra FB:are i dessa trådar och fått breda ut dig i massor av inlägg och ventilerat dina åsikter.
Du går nu helt på tomgång.
Denna tråd låses och fortsatta liknande trådar kommer att korgas och rendera Varning
/mod
Jag skickade ett privat meddelande till Najas i vilket jag förklarade detta, och jag avslutade det med följande frågor:
Citat:
Det värsta med detta är att det pro-judiska avskummet T-80U – som brukar attackera mig och ljuga om mig – dök upp i min tråd om vf och ljög om mina raderade inlägg och fick det att se ut som om jag missledde läsarna, och jag fick ingen möjlighet att försvara mig mot hans lögner då tråden låstes väldigt snabbt.
Mina frågor till dig är:
Varför ljuger du? Skäms du inte? Hur ska jag gå till väga för att avslöja dina lögner? Om jag skriver till admins ikväll, får jag starta en tråd om det om en vecka? Eller måste jag hålla tyst för alltid så att dina lögner inte avslöjas?
Jag skulle uppskatta ett svar.
Varför ljuger du? Skäms du inte? Hur ska jag gå till väga för att avslöja dina lögner? Om jag skriver till admins ikväll, får jag starta en tråd om det om en vecka? Eller måste jag hålla tyst för alltid så att dina lögner inte avslöjas?
Jag skulle uppskatta ett svar.
Det är alltså så det fungerar på Flashback: de pro-judiska kräken klarar inte av att besegra judekritikerna i debatt så de måste ljuga om dem och censurera dem.
Frågor att diskutera:
1. Var det rätt av Najas att låsa min tråd om vf trots att jag följde Flashbacks regler när jag startade den?
2. Var det rätt av Najas att ljuga om anledningen till att han låste tråden?
3. Är det rätt av Najas att hota mig och säga att han kommer att ge mig varningar om jag avslöjar hans lögner?
Jag är intresserad av era synpunkter, kära Flashback-användare.