2021-04-25, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Ny säsong har börjat, ett avsnitt har kommit ut.

Följer du serien eller? Är de senaste 5 åren nåt att titta på? Tittade mkt för 10 år sen typ, försökte strema avsnitten från början på viaplay men kvalitén där är helt usel.

Sociopat/psykopat Roger var ju de bästa avsnitten i början. Fan vad minnen man har, typ den när Francine och han leker att de är ett par och bråkar sönder över vem som är mest intiligent Men jag har som sagt inte tittade de senaste 5 säsongerna kanske, är de bra ens? För Family Guy är inte bra längre.
Senast redigerad av fonzen 2021-04-25 kl. 20:54.
Citera
2021-04-25, 23:10
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Följer du serien eller? Är de senaste 5 åren nåt att titta på? Tittade mkt för 10 år sen typ, försökte strema avsnitten från början på viaplay men kvalitén där är helt usel.

Sociopat/psykopat Roger var ju de bästa avsnitten i början. Fan vad minnen man har, typ den när Francine och han leker att de är ett par och bråkar sönder över vem som är mest intiligent Men jag har som sagt inte tittade de senaste 5 säsongerna kanske, är de bra ens? För Family Guy är inte bra längre.

Jag tycker att serien håller förvånandsvärt bra nivå, nu är det TBS som har tagit över serien. Family Guy slutade jag titta på för rätt länge sen, ser kanske ett enstaka avsnitt om det verkar bra. South Park tittar jag på, men det har också blivit mycket sämre. Det finns några avsnitt som sticker ut som lite extra bra också, The Talented Mr. Dingleberry är en av mina favoriter.
Citera
2025-03-27, 19:40
Medlem
Elementarts avatar
Kontrakten hos TBS gick ut efter senaste säsongen som avslutades den här veckan, men nu är det klart att serien går tillbaka till Fox. Glad att serien fortsätter då det i princip är den enda sevärda animerade serien som fortfarande håller någorlunda klass.
Citera
2026-02-21, 21:43
Medlem
Elementarts avatar
Imorgon är det dags för en ny säsong av American Dad.
Citera
2026-09-14, 22:19
Medlem
Elementarts avatar
Nu passerat 400 avsnitt.
Citera
2026-09-15, 20:34
Medlem
Hexmesters avatar
Otroligt tråkig serie och då älskar jag family guy.
Citera
2026-09-17, 09:02
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexmester
Otroligt tråkig serie och då älskar jag family guy.
Både American Dad och Family Guy har blivit så PK att båda är tråkiga.
Citera
2026-09-17, 09:06
Medlem
Hexmesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Både American Dad och Family Guy har blivit så PK att båda är tråkiga.

Njae PK vet jag inte men man hänger med till 99% utav skämten i Family guy eftersom det har varit relevant de senaste åren.

De tidiga säsongerna utav FG var halvdant för att man inte viste vilka kändisarna var som det drevs om.

Fast kanske bara det är jag som känner mig som den där strutsen som skrattar åt Two and half men.
Citera
2026-09-17, 09:29
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexmester
Njae PK vet jag inte men man hänger med till 99% utav skämten i Family guy eftersom det har varit relevant de senaste åren.

De tidiga säsongerna utav FG var halvdant för att man inte viste vilka kändisarna var som det drevs om.

Fast kanske bara det är jag som känner mig som den där strutsen som skrattar åt Two and half men.

Nu har jag inte sett varken FG eller AD på minst 5 år eller så. Men det var nästan bara anti Trump och puss puss med Obama. Sedan verkar alla grova skämt bli slopade.

Håller med om tidigare avsnitt när de drev med kändisar som bara är kända i USA att det var tråkigt. Men de körde med grova skämt.

Efter BLM och Me too så blev det mer PK så att ingen skulle bli kränkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in