2015-02-28, 21:03
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=uAXxkNaRkp8
Aint nothing wrong with a lil bump n grind
Är rätt standard att tjejjer introducerar sig själv genom att baka in i en på dansgolvet.
Citera
2015-02-28, 21:46
Bannlyst
salami på er alla perser som härjar fritt i tråden

jag har varit med om grinding. jajemän. det var jag som blev grindad. och styv. hård i brallan alltså.

så nu undrar jag. blev killen som du grindade oxå hård därnere? kände du hans styva lem? tänkte du snuskiga saker?

när jag blev hård tänkte: herregud, detta är ju inte klokt! här är jag fullt med andra folk och en brud och hon gör mig stenhård! till saken hör att bruden inte ens var särdeles snygg eller min typ!

men hård blev jag och det var ett minne. för livet.
Citera
2015-03-03, 01:15
Medlem
Haha TS lugn! Du är inget "luder". Alla älskar att grinda, tjejer osm killar. Är det mest upphetsande som finns för fan skit i alla jävla "normer" om att tjejer är horiga/slampor bla bla, det är bara blattar och flashback-grottmänniskor som tycker det, ingen i verkliga livet.
Citera
2015-03-03, 03:41
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighlySensitive
Skulle ni klassificera en tjej som gör såhär som luder?

Yup.

Men man slipper dessa om man går till klubbar där musiken som spelas inte är lämpad för torrjuckande.
Citera
2015-03-03, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
När man på fyllan kommer upp på dansgolvet så har sånt här inträffat och visst är det skoj. Man blir en aning besviken sen när det inte leder till ett knull. Det här fenomenet är ju helt klart också en anledning till att araberna kallar Svenska brudar för horor.

Det senaste ar prostituerade. Hade en fas da jag traffade manga fran natet. Man borjade samtalet med att fraga om de fick en gratisresa andra kunde gora slut tvaert naer man inte ville betala for en resa med fem stjaernigt hotell. det finns manga sadana. Kaenner manga "maen" som har tjejer som varit prostituerade och de stannar sa laenge de har "delad" ekonomi.
Citera
2015-03-03, 10:09
Medlem
Skurtizs avatar
Hora vet jag inte, snarare en cocktease
Citera
2015-03-03, 18:47
Medlem
ganglere2s avatar
Luder är väl en annan benämning för prostituerad. Då ts inte verkar ta betalt för sex så nej.
Dock så är hon en slampa eller vilket ord man nu vill använda.

Citat:
Ursprungligen postat av clean99
Det senaste ar prostituerade. Hade en fas da jag traffade manga fran natet. Man borjade samtalet med att fraga om de fick en gratisresa andra kunde gora slut tvaert naer man inte ville betala for en resa med fem stjaernigt hotell. det finns manga sadana. Kaenner manga "maen" som har tjejer som varit prostituerade och de stannar sa laenge de har "delad" ekonomi.

Var finns de?
Citera
2015-03-04, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Luder är väl en annan benämning för prostituerad. Då ts inte verkar ta betalt för sex så nej.
Dock så är hon en slampa eller vilket ord man nu vill använda.

Var finns de?

De finns pa bland annat Happy Pancake och andra liknande gratis dating siter. Personligen kan jag tycka att det foljer med en ruskigt massa problem med de flesta kvinnor som man traeffar pa natet att det inte ar vaert tiden och pengarna. Lagger hellre pengarna pa mig sjaelv aen pa nagot trash som forvantar sig att de far en resa eller kraever en resa for att man knullat dem en eller tva ganger. Manga av dessa stjael eller foersoeker stjaela fran maen och naer de blir ertappade och kontronterade sa flippar de ur och manga ganger ska de sedan ge igen for att man dumpat dem foer att de aer tjuvar. en annan variant som de brukar koera med aer att de staendigt ska lana pengar eller foersoker staendigt naer inte det funkar sa blir det en rekyl pa en gang. Naer jag gjort research och upptaeckt vad de laemnat foer spar efter sig sa undrar jag hur de sluppit faengelse. Att ha haft en ruskigt massa foerhallanden och partners aer en stark varningssignal.
Citera
2015-03-04, 09:35
Medlem
Citat:
Jag är tjej och för en månad sen var jag ute på en nattklubb med några vänner. Det var ganska trångt på dansgolvet och fullt med folk med tanke på att det var lönehelg. Hur som helst, jag dansar med mina tjejkompisar och vi har kul som vanligt. Vi kommer bort lite från varandra och jag börjar dansa med en kille. Vi tar i varandras händer och snurrar runt vilket gör att jag hamnar med ryggen mot honom. Han börjar dansa med sitt skrev intensivt bakom mig och jag känner enorm upphetsning, mina dansrörelser är i fas med hans och vi grindar. Efter ett tag hittar jag tillbaka till mina vänner igen och dansar natten ut fast med en känsla av olust.

Jag kände mig väldigt horig för att ha grindat med random kille på nattklubb och sedan känt upphetsning av det. Vad anser ni om detta beteende? Skulle ni klassificera en tjej som gör såhär som luder?

Tänder inte på sådant. Tjejer som sysslar med det där är helt klart negerskadade.
Citera
2015-03-04, 10:25
Medlem
nejdå inget horigt beteende alls. Passa på att dra ner gylfen på killen samtidigt och ge han ett riktigt blowjob på dansgolvet. Det uppskattas alla gånger. Annars kan du ju lägga dig på dansgolvet och be alla killar utföra en riktigt fet jävla bukkake.
Så det är bara att köra på! Önskar att alla brudar var lika kåta som dig!
Citera
2015-03-09, 15:03
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Jag är tjej och för en månad sen var jag ute på en nattklubb med några vänner. Det var ganska trångt på dansgolvet och fullt med folk med tanke på att det var lönehelg. Hur som helst, jag dansar med mina tjejkompisar och vi har kul som vanligt. Vi kommer bort lite från varandra och jag börjar dansa med en kille. Vi tar i varandras händer och snurrar runt vilket gör att jag hamnar med ryggen mot honom. Han börjar dansa med sitt skrev intensivt bakom mig och jag känner enorm upphetsning, mina dansrörelser är i fas med hans och vi grindar. Efter ett tag hittar jag tillbaka till mina vänner igen och dansar natten ut fast med en känsla av olust.

Jag kände mig väldigt horig för att ha grindat med random kille på nattklubb och sedan känt upphetsning av det. Vad anser ni om detta beteende? Skulle ni klassificera en tjej som gör såhär som luder?
Luder är väl att ta i tycker jag, däremot lite patetiskt o sliskigt i mitt tycke. Varför ska du gnida dig mot skrevet på främmande människor när du inte ens är bekväm med det?

Jag kan tänka mig att gnugga röven mot MIN hanes kuk på ett dansgolv men skulle ALDRIG drömma om att göra nåt slikt på en random kille!

En sak till - om du gnuggar dig mot skrevet på nån som jag betraktar som min, så klappar jag till dig men ger dig ett glatt leende efteråt - okej?!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in