Citat:
Ursprungligen postat av
HighlySensitive
Jag är tjej och för en månad sen var jag ute på en nattklubb med några vänner. Det var ganska trångt på dansgolvet och fullt med folk med tanke på att det var lönehelg. Hur som helst, jag dansar med mina tjejkompisar och vi har kul som vanligt. Vi kommer bort lite från varandra och jag börjar dansa med en kille. Vi tar i varandras händer och snurrar runt vilket gör att jag hamnar med ryggen mot honom. Han börjar dansa med sitt skrev intensivt bakom mig och jag känner enorm upphetsning, mina dansrörelser är i fas med hans och vi grindar. Efter ett tag hittar jag tillbaka till mina vänner igen och dansar natten ut fast med en känsla av olust.
Jag kände mig väldigt horig för att ha grindat med random kille på nattklubb och sedan känt upphetsning av det. Vad anser ni om detta beteende? Skulle ni klassificera en tjej som gör såhär som luder?
Gäsp! Nej, det var inte så speciellt... Du kanske är oerfaren, men för mig lät det ganska blekt. Lycka till nästa gång?
Men vad vet jag?
Vad jag anser? Du är en hora. Knulla och ta betalt. Men då knullar du åtminstone...