2015-02-27, 23:55
Medlem
SirRichards avatar
Klart som korvspad att det är normalt att bli lite pilsk av att i det närmaste simulera att fortplantningsinstrumentet befruktar äggalåddan. Fortsätt med det, alla bör släppa loss mer!
Citera
2015-02-28, 00:06
Medlem
Secreto10s avatar
Bry dig inte om vad dessa flashback flöjtar säger, grinda på så mycket du kan, det komne komma en dag då du är 75+ och tänka "Ack, att jag inte grinda till det mer än vad jag kunde när jag var en lamkött"
Citera
2015-02-28, 00:30
Medlem
Polyklorfenols avatar
Absolut inte! En otroligt erotisk upplevelse var på ett dansgolv på 1900-talet när en tjej lite småpackad började gnida sitt bulliga sköte mot mitt lår, lite "dry humping". Fortsätt att glädja män med din ystra dans, du fresterska i metrodjungeln!
Citera
2015-02-28, 00:35
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Typiskt lössläppt horbeteende, typiskt lösaktiga slampor som håller på så. Tjejer som grindar randomsnubbar på nattklubbar har lika mycket integritet som prostituerade och kan inte förvänta sig mer än att bli använda som cum dumpster, ev. våldtagna och sedan övergivna av alla killar med ens ett uns av självrespekt. Sådana tjejer slutar i förorten med någon neger som knullar på dem för ett PUT och drar så fort ungen kommer
Citera
2015-02-28, 00:40
Medlem
PrinceMaximillians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Typiskt lössläppt horbeteende, typiskt lösaktiga slampor som håller på så. Tjejer som grindar randomsnubbar på nattklubbar har lika mycket integritet som prostituerade och kan inte förvänta sig mer än att bli använda som cum dumpster, ev. våldtagna och sedan övergivna av alla killar med ens ett uns av självrespekt. Sådana tjejer slutar i förorten med någon neger som knullar på dem för ett PUT och drar så fort ungen kommer

Tyvärr så finns det FÖR MKT av dessa horor i dagens värld
Citera
2015-02-28, 03:35
Medlem
Det är inget fel med det om du är singel eller om din pojkvän går med på det. Sen så tycker väl såklart vissa att det är "ludrigt" medans andra tycker att det är som att skaka hand. Folk är olika...

Så gör som du vill och skit i andra..
Citera
2015-02-28, 04:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HighlySensitive
Jag är tjej och för en månad sen var jag ute på en nattklubb med några vänner. Det var ganska trångt på dansgolvet och fullt med folk med tanke på att det var lönehelg. Hur som helst, jag dansar med mina tjejkompisar och vi har kul som vanligt. Vi kommer bort lite från varandra och jag börjar dansa med en kille. Vi tar i varandras händer och snurrar runt vilket gör att jag hamnar med ryggen mot honom. Han börjar dansa med sitt skrev intensivt bakom mig och jag känner enorm upphetsning, mina dansrörelser är i fas med hans och vi grindar. Efter ett tag hittar jag tillbaka till mina vänner igen och dansar natten ut fast med en känsla av olust.

Jag kände mig väldigt horig för att ha grindat med random kille på nattklubb och sedan känt upphetsning av det. Vad anser ni om detta beteende? Skulle ni klassificera en tjej som gör såhär som luder?

Äh, det behövs lite horiga tjejer också så att det finns skillnader mellan horiga och fina tjejer.
Citera
2015-02-28, 07:30
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag är tjej och för en månad sen var jag ute på en nattklubb med några vänner. Det var ganska trångt på dansgolvet och fullt med folk med tanke på att det var lönehelg. Hur som helst, jag dansar med mina tjejkompisar och vi har kul som vanligt. Vi kommer bort lite från varandra och jag börjar dansa med en kille. Vi tar i varandras händer och snurrar runt vilket gör att jag hamnar med ryggen mot honom. Han börjar dansa med sitt skrev intensivt bakom mig och jag känner enorm upphetsning, mina dansrörelser är i fas med hans och vi grindar. Efter ett tag hittar jag tillbaka till mina vänner igen och dansar natten ut fast med en känsla av olust.

Jag kände mig väldigt horig för att ha grindat med random kille på nattklubb och sedan känt upphetsning av det. Vad anser ni om detta beteende? Skulle ni klassificera en tjej som gör såhär som luder?

Gäsp! Nej, det var inte så speciellt... Du kanske är oerfaren, men för mig lät det ganska blekt. Lycka till nästa gång?

Men vad vet jag?

Vad jag anser? Du är en hora. Knulla och ta betalt. Men då knullar du åtminstone...
Senast redigerad av WordWarrior 2015-02-28 kl. 07:34.
Citera
2015-02-28, 08:01
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:

Haha du frågar på flashback vad tror du svaret blir?

Det enda jag inte gillar med tjejer som dig är att ni försvinner tillbaka till era kompisar, själv hoppades man på hemgång. Sen var det intressant att höra detta från den andra sidan.
Citera
2015-02-28, 17:58
Medlem
Tänder du bara på att kåta upp män och sedan gå? Tanken slog dig inte att gå hem med han efter att du fått hans fulla uppmärksamhet?
Citera
2015-02-28, 19:08
Medlem
Fast jag förstår inte er som säger att TS bör fortsätta med ett beteende som hon inte mår bra utav. I fall TS känner sig "horig" när hon utför denna dansakt så bör hon så klart undvika att utföra den.
Citera
2015-02-28, 19:19
Medlem
Germanias avatar
det är normalt att tycka att kroppskontakt med det motsatta könet är skönt och lätt sexuellt stimulerande. varför ska du ha skuldkänslor för det, det är bara en rolig liten lek.

men räkna med att killen är rejält mindfuckad och tror att du vill ligga med honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in