2015-02-27, 22:24
Bannlyst
Jag är tjej och för en månad sen var jag ute på en nattklubb med några vänner. Det var ganska trångt på dansgolvet och fullt med folk med tanke på att det var lönehelg. Hur som helst, jag dansar med mina tjejkompisar och vi har kul som vanligt. Vi kommer bort lite från varandra och jag börjar dansa med en kille. Vi tar i varandras händer och snurrar runt vilket gör att jag hamnar med ryggen mot honom. Han börjar dansa med sitt skrev intensivt bakom mig och jag känner enorm upphetsning, mina dansrörelser är i fas med hans och vi grindar. Efter ett tag hittar jag tillbaka till mina vänner igen och dansar natten ut fast med en känsla av olust.

Jag kände mig väldigt horig för att ha grindat med random kille på nattklubb och sedan känt upphetsning av det. Vad anser ni om detta beteende? Skulle ni klassificera en tjej som gör såhär som luder?
Citera
2015-02-27, 22:27
Medlem
Vitalrepuss avatar
Nej verkligen inte. Grinda på du. Om du gillar det så ska du skita i vad andra tycker. Killar blir ju uppenbarligen upphetsade av att grinda med tjejer, så varför kan inte tjejer få bli upphetsade av detsamma?
Citera
2015-02-27, 22:32
Medlem
PrinceMaximillians avatar
Yes ett horigt beteende men det är bra fler hoes behövs till världen. Klart du känner att du har bettet dig horigt men om du fortsätter på det spåret som kommer du bli en mer naturaliserad hoe och det är bra du behöver inte skämmas.

Fler som du behövs
Citera
2015-02-27, 22:33
Medlem
Daineas avatar
Ursäkta en möjligtvis dum fråga, men vad är "grinda"? Jag utgår av sammanhanget att det har någon form av sexuell innebörd? Försökte googla det men kom bara till Grinda Avfallstipp i Larvik...
http://www.larvik.kommune.no/Los-struktur/Emneord-a-a/Grinda-gjenvinningsstasjon/
Citera
2015-02-27, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dainea
Ursäkta en möjligtvis dum fråga, men vad är "grinda"? Jag utgår av sammanhanget att det har någon form av sexuell innebörd? Försökte googla det men kom bara till Grinda Avfallstipp i Larvik...
http://www.larvik.kommune.no/Los-struktur/Emneord-a-a/Grinda-gjenvinningsstasjon/

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Grinding
Citera
2015-02-27, 22:36
Medlem
Daineas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighlySensitive
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Grinding

Ah, tack.
Citera
2015-02-27, 22:42
Medlem
Lacerdas avatar
När man på fyllan kommer upp på dansgolvet så har sånt här inträffat och visst är det skoj. Man blir en aning besviken sen när det inte leder till ett knull. Det här fenomenet är ju helt klart också en anledning till att araberna kallar Svenska brudar för horor.
Citera
2015-02-27, 22:44
Medlem
PrinceMaximillians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
När man på fyllan kommer upp på dansgolvet så har sånt här inträffat och visst är det skoj. Man blir en aning besviken sen när det inte leder till ett knull. Det här fenomenet är ju helt klart också en anledning till att araberna kallar Svenska brudar för horor.

Arabhoes grindar mer

Latinas är bäst
Citera
2015-02-27, 23:13
Medlem
Lastbil92s avatar
Du gillade det. Han gillade det. Varför inte? För det andra kan du komma ihåg att när killar kastar iväg ordet slampa eller hora så grundas det på deras egen osäkerhet på sig själva.
Citera
2015-02-27, 23:42
Medlem
Citat:
Jag är tjej och för en månad sen var jag ute på en nattklubb med några vänner. Det var ganska trångt på dansgolvet och fullt med folk med tanke på att det var lönehelg. Hur som helst, jag dansar med mina tjejkompisar och vi har kul som vanligt. Vi kommer bort lite från varandra och jag börjar dansa med en kille. Vi tar i varandras händer och snurrar runt vilket gör att jag hamnar med ryggen mot honom. Han börjar dansa med sitt skrev intensivt bakom mig och jag känner enorm upphetsning, mina dansrörelser är i fas med hans och vi grindar. Efter ett tag hittar jag tillbaka till mina vänner igen och dansar natten ut fast med en känsla av olust.

Jag kände mig väldigt horig för att ha grindat med random kille på nattklubb och sedan känt upphetsning av det. Vad anser ni om detta beteende? Skulle ni klassificera en tjej som gör såhär som luder?

Vanligt beteende bland tjejer på dancefloor....Inget du behöver fundera över !
Citera
2015-02-27, 23:52
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Skulle ni klassificera en tjej som gör såhär som luder?

Nej, du är dock inget flickvänsmaterial. . Du är heller ingenting dina föräldrar skryter om. Men luder? Som sagt, du kan vara lugn. "Grinda" på, men förvänta dig ingen respekt, du är endast ett objekt för männen som dansar med dig.

Den intressanta är dock varför, har du må hända en dålig självkänsla TS? Jag menar att du kanske egentligen tänder på underkastelsen och bekräftelsen du får?
Citera
2015-02-27, 23:54
Medlem
Helt normalt. Om du inte ligger med killarna är det ju ingenting. Steg som följer

1. Grinda / krama
2. Hångla
3. Suga av / handjobb
4. Ligga

1 och 2 behöver du inte ens räkna för de har alla tjejer gjort med så många.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in