• 1
  • 2
2015-02-28, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejjan
För min del har jag inkomst. En stadig fast. Men lik förbannat massa småskulder som skulle göra sig bättre i ett större lån med EN betalning istället för massa olika. Men jag har endast mig själv att skylla. Spel och droger. Svårt att ta sig tillbaka bara.
Har du nått hos fogden/anmärkning?
Citera
2015-03-01, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IraHayes
Hur kommer det sig att det första sättet du kommer på för att lösa din situation är att låna mer pengar?
Du måste öka inkomsterna. Jobba mer t.ex.

Vem har sagt att detta att detta var första sättet som jag kom på?? som en gammal missbrukare utan körkort. o någon gångbar utbildning så står man inte först på arbetsgivarnas önskelista
Citera
2015-03-01, 09:10
Medlem
Axells avatar
Ni har inte hört med företaget Lendo eller liknande? De ska ju vara bra på att samla alla lån på ett. Vet dock inte hur de tänker om man som kund har betalningsanmärkningar.
Citera
2015-03-01, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Ni har inte hört med företaget Lendo eller liknande? De ska ju vara bra på att samla alla lån på ett. Vet dock inte hur de tänker om man som kund har betalningsanmärkningar.

Lendo kräver nog att du har ett i princip rent UC... Enda chansen för lån om man har en betalningsanmärkning/finns hos herr Kron Kalle är att försöka hos Bluestep. Vad jag förstår så lär de i vissa fall även bevilja blancolån åt personer med anmärkning. Fast man bör nog ha ett fast arbete då skulle jag tro...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in