• 1
  • 2
2015-02-25, 19:30
Bannlyst
Varför måste kalsonger va så förbannat dyrt? om man inte köper på H&M eller annan skitaffär där kvaliten suger...
Citera
2015-02-25, 19:42
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenRovskagg
Varför måste kalsonger va så förbannat dyrt? om man inte köper på H&M eller annan skitaffär där kvaliten suger...

För att det är bättre kvalitet eller något känt varumärke?
Citera
2015-02-25, 19:42
Bra fråga. De är dessutom styckvis med.

Ett 5-pack för 100 - 150 spänn , hur jävla svårt kan de va?
Citera
2015-02-25, 20:01
Bannlyst
Allt är väl relativt dyrt om man inte vill tumma på kvaliteten.
Citera
2015-02-25, 20:41
Medlem
OnTheWeeds avatar
Känner ju definitivt skillnad på dyra och billiga kalsonger. Tycker passformen är 10x skönare på dyra kalsonger.
Citera
2015-02-25, 21:41
Medlem
Servigins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed
Känner ju definitivt skillnad på dyra och billiga kalsonger. Tycker passformen är 10x skönare på dyra kalsonger.
Kan bara stämma in. Var på jula för ett tag sedan och skulle skaffa lite arbetskläder, köpte några kalsonger när jag ändå höll på men de är verkligen inte sköna. Små storlekar, korta i "benen" och sträva. Nej fy fan.
Citera
2015-02-25, 21:44
Medlem
Crashs avatar
Jag har börjat köpa kallingar på dresssman, köp 3 betala för 2 och finns i massa färger och mönster.
Bra kvalitet och sköna för billig peng
Citera
2015-02-25, 21:44
Medlem
OnTheWeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Servigin
Kan bara stämma in. Var på jula för ett tag sedan och skulle skaffa lite arbetskläder, köpte några kalsonger när jag ändå höll på men de är verkligen inte sköna. Små storlekar, korta i "benen" och sträva. Nej fy fan.
Precis. Antingen sitter dom för tight eller så blir dom slappa efter några tvättar, då känns det riktigt obekvämt att ens använda dom.
Citera
2015-02-25, 21:53
Medlem
För att konsumenterna är beredda att betala 100-tals kronor för dem. Men det finns ju billigare kallingar på HM?
Citera
2015-02-25, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord Helmet
För att konsumenterna är beredda att betala 100-tals kronor för dem. Men det finns ju billigare kallingar på HM?
Jag har köpt ett gäng rätt dyra fillingar per postorder, vissa har varit OK men överlag har alla dessa nu fått ett hål i grenen. Det är verkligen illa, man måste ju ha ett gäng kallingar och jag föredrar kvalitet, tycker dressmans är för skumma i designen även om jag faktiskt gillar dressman som simpelklädleverantör. Kvaliteten är ofta helt OK, det kan man sällan säga om märkesfilsingar.
Det var länge sen jag tröttnade på att betala 2-300+ och sen få skit. I billiga noneme kallingar är det ju ofta resoren som kukar ur.
Citera
2015-02-25, 22:09
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syntocinon
Jag har köpt ett gäng rätt dyra fillingar per postorder, vissa har varit OK men överlag har alla dessa nu fått ett hål i grenen. Det är verkligen illa, man måste ju ha ett gäng kallingar och jag föredrar kvalitet, tycker dressmans är för skumma i designen även om jag faktiskt gillar dressman som simpelklädleverantör. Kvaliteten är ofta helt OK, det kan man sällan säga om märkesfilsingar.
Det var länge sen jag tröttnade på att betala 2-300+ och sen få skit. I billiga noneme kallingar är det ju ofta resoren som kukar ur.

Hur länge håller du kvar ett par kallingar? Alltså hur ofta byter du ut gamla mot nya?

Eller gör som mig och George kanske?
https://www.youtube.com/watch?v=6kGSo01_OHI
Senast redigerad av Bokmask 2015-02-25 kl. 22:13.
Citera
2015-02-25, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord Helmet
Jag undrar om män verkligen eftersöker det, det är sällan jag gör ett intryck i kalsonger liksom.
Strumpor och kalsonger är verkligen svårt att köpa, jag har t.ex inte hittat riktigt bra bomullsstrumpor på bra länge nu. De finns för en spottstyver, men var? Enkla basplagg med god design för att bara vara är en bristvara.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in