Är det vanligt att man träffar någon okänd från nätet för att ha sex? Tanken har slagit mig men har slagit bort den lika fort på grund av riskerna med att t.ex. träffa nåt psyco... Men är ni många som gjort det? Hur ställer ni er till det?
Är det vanligt att man träffar någon okänd från nätet för att ha sex? Tanken har slagit mig men har slagit bort den lika fort på grund av riskerna med att t.ex. träffa nåt psyco... Men är ni många som gjort det? Hur ställer ni er till det?
Positivt givetvis. Förutsatt att det inte rör sig om någon brud/kille som utger sig för att vilja ha sex och sedan utför ett brott, pressa på pengar eller något, fan vet jag, man har hört mycket.
Tror inte det e så ovanligt att folk träffar någon från nätet för att bara ha sex med. Finns ju faktiskt sidor på nätet som e till för just den typen av kontakt. Själv har jag aldrig gjort det och har inga planer på att göra det heller.
Asså, både ja och nej. Men oftast har man fått kontakt via tex badoo, tinder osv och snackat lite där innan man bjuder över för att se film vilket slutar med att man ligger och vi båda är inställda på att vi ska ligga också
Inte jättevanligt men det har hänt. Eftersom jag har haft internet halva mitt liv ungefär och inte springer på krogar så har nog de flesta träffar skett via nätet.
Det är nog vanligare antingen att man träffar någon från Flashback eller liknande än från en ren kontaktsida om vi inte talar om prostituerade.
[quote=lnlnln|52427356]Är det vanligt att man träffar någon okänd från nätet för att ha sex? Tanken har slagit mig men har slagit bort den lika fort på grund av riskerna med att t.ex. träffa nåt psyco... Men är ni många som gjort det? Hur ställer ni er till det?[/QUOTE
Det har hänt att man träffat någon för ett knull.
Springer inte ute på krogen längre. En kompis som har eller haft Mötesplasten.
Bevisar att brudar som är med där, är feta och psykisk störda.
Helt enkelt bottenskrapet som blivit över.
"Ska vi träffas för sex" - Det händer men de flesta vill nog lära sig känna personen. Iaf till en viss del.
"Dejt, träff eller bla bla aktivitet som sedan leder till sex" - Ja, väldigt vanligt.
Vill du ha sex så satsa på nummer 2 där och kom ihåg att planera så chansen ökar om det är det du vill.