2015-02-25, 20:16
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
men du har väl flera kk hur träffa du dom då ?

Jag har en KK, som är min bästa vän, och har känt henne sen jag var liten. Träffar min ex-pojkvän ibland också och har även honom känt sen jag var liten. Det finns andra sätt att träffa människor på, än på nätet.
Citera
2015-02-25, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lnlnln
Är det vanligt att man träffar någon okänd från nätet för att ha sex? Tanken har slagit mig men har slagit bort den lika fort på grund av riskerna med att t.ex. träffa nåt psyco... Men är ni många som gjort det? Hur ställer ni er till det?

Ja det har jag men aldrig på sexsidor eller rena kontaktsidor. Utan via andra vägar. Har väl gått bra ibland mindre bra ibland.
Citera
2015-02-26, 19:56
Medlem
mattias-8888s avatar
Det har man gjort. Blev faktiskt väldigt bra. Vi mailade ett bra tag innan. Och när vi träffades äntligen gick det undan. Gick bara några minuter innan vi satta igång liksom.
Båda var inställa på att det bara var knull. Var uppe nästan hela natten och knullade många gånger.
Tyvärr så blev det lite komplicerat efteråt. När känslor och sånt började komma med i bilden. Aldrig lätt det där. Men det löste sig. Vi fick en fantastisk Natt i alla fall.
Citera
2015-02-27, 17:27
Medlem
Lyckadmutations avatar
Är väl bara störda människor som gör det.

Citat:
Ursprungligen postat av lnlnln
Är det vanligt att man träffar någon okänd från nätet för att ha sex? Tanken har slagit mig men har slagit bort den lika fort på grund av riskerna med att t.ex. träffa nåt psyco... Men är ni många som gjort det? Hur ställer ni er till det?
Citera
2015-02-27, 23:54
Medlem
scillavanillas avatar
Jag har träffat flera på det sättet. Det har varit kul och väldigt givande.
Citera
2015-02-28, 02:05
Medlem
Lyckadmutations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scillavanilla
Jag har träffat flera på det sättet. Det har varit kul och väldigt givande.

Känns som det är stor risk att bli besviken?

Man får väl inte vara kräsen, gissar jag. Folk verkar noga med att dölja skavanker man är "skyldig" att berätta om...
Citera
2015-02-28, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckadmutation
Är väl bara störda människor som gör det.

Om du menar störd som att man gillar annat än missionären under täcket varje lördag mellan 17:10 och 17:15 så ja, det är bara störda människor som söker sex på nätet.

Citat:

Man får väl inte vara kräsen, gissar jag. Folk verkar noga med att dölja skavanker man är "skyldig" att berätta om...

Lite utseendefixerad är vi? De flesta som söker något på nätet tenderar att ha andra krav/värderingar än bara utseende. Speciellt om man har en annan sexuell läggning än missionären som jag skrev ovan.
Citera
2015-02-28, 02:21
Bannlyst
Citat:

Så var träffar du drömpartnern? På det fantastiskt intellektuella och seriösa ställe som kallas krogen? På jobbet? Där du studerar? Eller du kanske är muslim och har fått en fru utvald åt dig helt utan att göra något själv? Berätta för oss stackars ovetande som tar sådana risker att vi träffar folk från nätet.
Citera
2015-02-28, 08:51
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Jo, det har jag testat. Även varit med om att när man ses så finns inte kemin.

Det viktiga tycker jag, som kille, är att framstå som normal och icke-desperat samtidigt som sexuell.
Sen måste även tjejen känna sig bekväm med dig och du måste skapa tillit.
Citera
2015-02-28, 09:06
Medlem
VisitByIncubuss avatar
Absolut, det har säkert hänt ett 50-tal gånger. Visst, några har visat sig lite märkliga men de flesta är precis som du och jag - helt normala som bara gillar sex. Bodycontact kan jag rekommendera eller varför inte Match.com. Det var enklare via Match men då träffades vi för en dejt som nästan alltid ledde till sex istället för att ses för uttalat sex.
Citera
2015-03-02, 03:22
Medlem
Lyckadmutations avatar
[quote=Kratatch|52460644]Om du menar störd som att man gillar annat än missionären under täcket varje lördag mellan 17:10 och 17:15 så ja, det är bara störda människor som söker sex på nätet.

Fattar inte. Vad är det då för avancerad sex man söker? Kiss- och bajssex, djursex? Sex med döda? Extrem BDSM?

Hellre utan sex än Svensson-sex (som jag ser ditt exempel) och det ovan.

Experimentell och utmanande sex kan man väl ha med sin partner/älskare/älskarinna som man träffat på annat sätt?

Fattar inte, men jag är nog trögtänkt såhär dags. :P
Citera
2015-03-02, 04:22
Medlem
Citat:

Fattar inte. Vad är det då för avancerad sex man söker? Kiss- och bajssex, djursex? Sex med döda? Extrem BDSM?

Hellre utan sex än Svensson-sex (som jag ser ditt exempel) och det ovan.

Experimentell och utmanande sex kan man väl ha med sin partner/älskare/älskarinna som man träffat på annat sätt?

Fattar inte, men jag är nog trögtänkt såhär dags. :P

Extrem BDSM behöver det inte vara men gillar man mer än vanligt sex så blir det knepigt, jag drar bara till mig extrema vaniljare IRL och det passar mig inte alls. Så för mig är nätet det bästa. Jag är hellre utan sex än fast i en relation med värdelöst sex eller ONS/KK med värdelöst sex.

Experimentellt sex ja. "Hej gumman kan vi inte testa örfilar, smisk och förnedring ikväll?" Mja...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in