2023-10-29, 08:01
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Har precis avslutat FUPen.
Ja det var många och omfattande skador, men värst för saga.

Vad heter mamman idag? Och har hon barnen hos sig? Är de skilda?

Läste ikapp och såg att han FRIADES??!! i hovrätten och misshandlade henne ocb brände huset senare. Ja men härligt!

FHL 2 är så jäkla störig och kass i sin förhörsteknik

Men jisses ! Måste läsa fup, har inte lyckats öppna de länkar som lagts upp tyvärr
Citera
2023-10-29, 08:05
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte5I22
https://anonfiles.com/21W3j0bebb/AM-22182-15.pdf

Den går inte att öppna 😞
Citera
2023-10-29, 17:29
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte5I22
https://anonfiles.com/21W3j0bebb/AM-22182-15.pdf
Har du fortfarande kvar FUP?
Citera
2023-11-03, 19:01
Nån som har fup och dom på denna?
Citera
2024-03-08, 05:06
Medlem
Alla länkar död, har någon FUP
Citera
2024-06-25, 20:00
Medlem
Någon som har fupen?
Citera
2024-06-25, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UllaBellas2
Så här skrev föräldrarnas advokat Anna Dahlbom Langley på Facebook 27 juni 2018.

"Äntligen!

Min klient frikändes helt i Hovrätten för Nedre Norrland i oktober 2015 efter att jag tog över som ny försvarare, efter att han hade blivit dömd i Gävle tingsrätt för synnerligen grov misshandel av sina två spädbarn till fem års fängelse. Jag kunde i hovrätten visa att det tidigare erkännandet under polisförhör var falskt och att barnens så kallade skador var medicinska symtom som berodde på bakomliggande sjukdomstillstånd och inte alls på skakvåld som åklagarna hävdade.

Trots den frikännande domen fick klienten och hans fru inte återförenas med sina barn. Och sedan har vi kämpat. Från Kammarrätten till Högsta Förvaltningsdomstolen, hos socialtjänsten igen och vidare till Förvaltningsrätten. Och nu slutligen igen i Kammarrätten.

Det tog tre år. Nu har domen kommit. Det finns ingen grund för att hålla barnen separerade från sina föräldrar. Vården enligt LVU - lagen om vård av unga - ska upphöra. Det är en otrolig sorg för mina klienter att helt grundlöst ha behövt vara separerade från sina barn under så lång tid. Och förödande att barnen har behövt vara åtskiljda från sina föräldrar under samma tid. Men också idag en otrolig upprättelse för mina klienter som kämpat så tappert under alla dessa år. Ibland älskar jag mitt jobb lite extra mycket. Idag är en sådan dag!⚖️✨"
Hur går detta ihop med att barnen, och ffa flickan enl de i tråden som läst fup hade omfattande skador? Vilken sjukdom ger massa brutna revben på ett spädbarn? Har de barnen idag?
Citera
2024-08-13, 14:57
Medlem
Någon som har fup?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här