• 1
  • 2
2015-02-24, 12:05
Medlem
Citat:
Mannen besökte Biltema i Skövde och köpte ett kopparrör. Han glömde dock röret i butiken och tvingades åka tillbaka för att hämta det, rapporterar P4 Skaraborg.

Väl där krävde han ersättning*för resan, något som personalen inte var beredd att ge honom. Enligt radion började han då svinga röret mot personalen och slog dessutom sönder någon form av belysning i lokalen.

Min stilla undran, hur kunde han tro sig vara berättigad till ersättning för resan? Paranoidt psykfall? "Falling down"-varning på den.

http://m.gp.se/nyheter/vastsverige/1...ark-pa-biltema

.......................................

Delar av artikeln bortredigerad enligt regel 1.02 - upphovsrätten.
Citatet lagt i citatruta för tydlighetens skull.

/Mod
Senast redigerad av blomvattnare 2015-02-24 kl. 14:14.
Citera
2015-02-24, 12:14
Bannlyst
Det luktar kränkt arab lång väg, blodshämnd och allt detta.
Citera
2015-02-24, 12:21
Medlem
uhlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxaxaria

Detta börjar bli rätt löjligt, allt är arabernas/negrernas/judarnas fel på Flashback. Finns inget som tyder på en specifik etnicitet, alla kan få ett psykbryt.

Hade han återkommit med ett gäng andra så hade jag tänkt samma som dig, men inte med den knappa information vi har.
Citera
2015-02-24, 12:53
Medlem
Shoffens avatar
Kopparrörskandalen... var skall detta sluta?
Citera
2015-02-24, 13:13
Medlem
Jag antar att han försökte köra över en i personalen utanför butiken eftersom det inte står något om en bil inuti butiken. Brilliant slutledningsförmåga va?
Citera
2015-02-24, 13:21
Medlem
Garanterat en gubbe på 45-50
Citera
2015-02-24, 13:28
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Hahaha, vilken jävla typ - tänk er personalens min när han försöker övertala dem om ersättning för en "extraresa" han själv bär skulden till... Låter helt klart som en spännblatte och/eller psykiskt sjuk människa...

Kan inte sluta le - vilken "meltdown"...
Citera
2015-02-24, 13:45
Medlem
negrofobens avatar
Just detta med att han försökte köra över personalen tyder ju på en kaosblatte!
Annars så är det givetvis möjligt med en psyksjuk svensk.
Oddsen är i alla fall lägre på kaosblatten...
Citera
2015-02-24, 13:54
Medlem
marfokabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxaxaria
Nja? Det där beteendet skulle även kunna stämma in på någon från t.ex. västra Svealand.
Jag jobbade som ung i butik och stötte faktiskt på liknande fall ett flertal gånger.
Dessa figurer kom från alla samhällsklasser. Den enda gemensamma nämnaren var att de var män.
Citera
2015-02-24, 14:09
Medlem
Verkar handla om psykbryt eftersom alla normalt funtade borde anse att man har sig själv att skylla i en sån situation. Sen detta med att han körde på personal... verkar överdrivet.
Citera
2015-02-24, 14:13
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marfokab
Jag jobbade som ung i butik och stötte faktiskt på liknande fall ett flertal gånger.
Dessa figurer kom från alla samhällsklasser. Den enda gemensamma nämnaren var att de var män.

att folk glömde saker i butiken och blev arga på personalen p.g.a. detta? vad sa de då?
Citera
2015-02-24, 14:20
Medlem
YP4XQs avatar
Ska det där vara bärsärk, ingen blev ju ens skadad. Blev ingen skadad så begicks ingen bärsärk
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in