Citat:
Ursprungligen postat av
mitthopp
förklara ditt påstående.

Jesus sa till Petrus att Satan hade utverkat att få sålla er som vete och det är Satanslärorna ni har anammat inom "Kristendomen". Joh 8:44-47
44.
I haven Satan till eder fader, och vad eder fader har begär till, det viljen I göra. Han har varit en mandråpare från begynnelsen, och i sanningen står han icke, ty sanning finnes icke i honom. När han talar lögn, då talar han av sitt eget, ty han är en lögnare, ja, lögnens fader.
45.
Men mig tron I icke, just därför att jag talar sanning.
46.
Vilken av eder kan överbevisa mig om någon synd? Om jag alltså talar sanning, varför tron I mig då icke?
47.
Den som är av Gud, han lyssnar till Guds ord; och det är därför att I icke ären av Gud som I icke lyssnen därtill." Amen
Luk 22:31
"Simon, Simon! Se, Satan har begärt att få eder i sitt våld, för att kunna sålla eder såsom vete;" (Luk. 22:31) Amen
Och att Satan gjort er till de sina visar ni ju med er irrlära ni lever efter. 2 Kor 4:4
4
"Ty de otrognas sinnen har denna tidsålders gud så förblindat, att de icke se det sken som utgår från evangelium om Kristi, Guds egen avbilds, härlighet." (2 Kor. 4:4) Amen
Detta är bara ett axplock som visar att ni valt att följa Satan.