2015-02-23, 23:38
Medlem
Tjena jag har kollat på lite olika cigariller och har kollat på café arome filter och panter dessert filter men kan inte bestämma mig vilken jag ska välja. Någon som har någon åsikt?
Citera
2015-02-24, 00:09
Medlem
Lightnights avatar
Varför inte båda?
Citera
2015-02-24, 00:48
Medlem
omxtraders avatar
Rökte café creme länge innan jag fick nog, finns i lite olika styrkor och smaker! Bellman, cortez och livarde är andra klassiker!

Lycka till =)
Citera
2015-02-24, 05:31
Medlem
turdalizers avatar
Rekommenderar Toscanellos, gärna café. Mycket goda.
Citera
2015-02-25, 11:16
Medlem
khomenis avatar
al capone är goda, tycker jag. Det är med filter
Citera
2022-01-19, 03:37
Medlem
engammalfisks avatar
Al Capone Filter Flame är doppade i söt konjak eller vad de säger men tycker mest det smakar godis fast godare. De är de billigaste också så kan inget annat är att rekommendera. Bellman är så äcklig att man mår illa. Cafe creme signature filter beige är goda också.
Citera
2022-01-22, 18:05
Medlem
WolframTungstens avatar
Jag hade tänkt börja med en cigarill då och då. Läste nyss att någon sa att Bellman inte var något att ha. Det är det enda märket jag känner till. Hittade en hemsida man kunde beställa ifrån; Tio Bellman för 59 kronor. När jag röker cigaretter röker jag hela. En cigarill kanske går bättre att fimpa och röka resten vid ett senare tillfälle. Och hur länge räcker en cigarill? Längre än vanliga cigaretter borde de vara.
Citera
2022-01-23, 03:04
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WolframTungsten
Jag hade tänkt börja med en cigarill då och då. Läste nyss att någon sa att Bellman inte var något att ha. Det är det enda märket jag känner till. Hittade en hemsida man kunde beställa ifrån; Tio Bellman för 59 kronor. När jag röker cigaretter röker jag hela. En cigarill kanske går bättre att fimpa och röka resten vid ett senare tillfälle. Och hur länge räcker en cigarill? Längre än vanliga cigaretter borde de vara.
Nej. Man kan inte släcka en cigarr eller cigarill och röka resten senare. Glöm det. Det smakar satan.
Citera
2022-09-04, 20:25
Medlem
MrEarnests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ori
Tjena jag har kollat på lite olika cigariller och har kollat på café arome filter och panter dessert filter men kan inte bestämma mig vilken jag ska välja. Någon som har någon åsikt?

Jag skulle nog tipsa om antingen Partagas mini, Montecristo mini eller Davidoff Gold. Dessa cigariller har 100 % tobak, inklusive täckblad, omblad och inlaga. Ingen billig bandtobak gjord på tobaksrester.

Men Cortéz, Bellman och Ritmeester livarade är helt ok, men tyvärr så, i mitt tycke, påverkar bandtobaken smaken. Blir något bittert och strävt och jag uppskattar inte det.

Nu kostar ju Partagas, Montecristo och Davidoff lite mer MEN å andra sidan så får du en klart bättre upplevelse.
Citera
2022-09-05, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrEarnest
Nu kostar ju Partagas, Montecristo och Davidoff lite mer MEN å andra sidan så får du en klart bättre upplevelse.

Partagas och Cohiba är dom bästa cigariller jag provat. Cohiba #1.
Citera
2022-09-05, 19:49
Medlem
MrEarnests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoopingTheLoop
Partagas och Cohiba är dom bästa cigariller jag provat. Cohiba #1.

Men nu ska jag erkänna en sak. Bellman Siesta, innan de bytte namn till Bellman Gold och Bellman Silver. Den luktade gudomligt gott och smakade lika bra. Lite som bränd potatis blandat med honung.

Men nu....nope Bellman går fetbort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in