Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-21, 12:23
  #1
Medlem
Har hyfsad erfarenhet av denna eminenta ställning, men tar gärna emot tips och erfarenheter av andra som gillar det.
Har gjort det med 5 olika tjejer, och totalt 10-12 ggr.
Vi har alltid kört tjejen ridandes ena killen, och den andra killen tar henne analt bakifrån.

Har inte provat tvärtom, att tjejen sitter med ryggen mot killen, den känns lite bökigt att få till.

Stående har vi aldrig heller provat, någon som testat om det funkar bra på riktigt, eller mest i porrfilm?

Någon som provat några andra ställningar som funkar bra?
Citera
2015-02-21, 14:23
  #2
Medlem
worldinmyeyess avatar
Stående funkar väldigt bra men bäst om bägge är i hennes fi**a.
Citera
2015-02-25, 21:27
  #3
Medlem
Verkligen? Känns som att det skulle bli bökigt för den som står bakom att komma åt?
Citera
2015-03-22, 20:56
  #4
Medlem
doggy är skönast!
Citera
2015-05-03, 08:16
  #5
Medlem
Blev några sköna dubbelmackor i fredags, så vi oro c ade ned tjejen ridande den undre killen analt, men det var inget smidigt, och han halkade ur hela tiden.

Den vanliga ställningen funkade däremot utmärkt som vanligt
Citera
2015-06-20, 05:13
  #6
Medlem
Jag och min tjej prövade dubbelmacka för första gången igår. När vi var ute på kvällen blev hon uppvaktad av en äldre man som hon gillade. Kåta blickar, hårda kukar. Vi hånglade upp henne tillsammans, alla tre åkte hem till oss och fortsatte. Båda ville ha henne, hon ville ha båda. Jag lät honom slicka henne blöt medan jag kysste, smekte och kåtade upp henne. Så ålade han sig på rygg in under henne och sänkte henne ner över sig, och plötsligt såg jag hur hans kuk försvann upp i min tjejs buske. Han använde någon typ av knottrig kondom som gjorde henne tokig. Jag ställde mig på knä bakom henne och pressade emot hennes stjärthål och kom enkelt in. Och sedan dubbelmackade vi henne ordentligt. Min tjej har aldrig velat ha analsex förut men så här älskade hon det. Otroligt trångt, kladdigt och skönt för alla och både jag och tjejen vill göra det här snart igen.
__________________
Senast redigerad av Sybiansaddle 2015-06-20 kl. 06:06.
Citera
2018-12-15, 21:21
  #7
Medlem
borgir82s avatar
Dubbelmacka e riktigt jävla nice

Under 2017 hade jag mitt dp rekord: Jag knullade 28 brudar sammanlagt under hela året,8 utav dessa var jag med och dubbelmackade.Varav en dp med ett iranskt par.Sweeet...
__________________
Senast redigerad av borgir82 2018-12-15 kl. 21:24.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback