Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Whoopass
Finns det verkligen ngn som hittar jka genom ngn av dessa siter, verkar finnas hur mycket folk som helst som annonserar.
Oja! Med tlamod och lite finess r det rtt enkelt. Steg ett r att vara vltalig och vlformulerad och inte fr "p". Ta kontakt med en tjej och skriv om ngot som inte har med hennes utseende, brst eller outfit p bilderna att gra, eller som handlar om dig. Jag "raggar" p Badoo, IX och Bodycontact. Mest framgng har jag haft p Badoo dr jag trffat och knullat med sex tjejer.
Tlamod r A och O. Dessa siter r ddfdda om du sker knull i kvll. Visst, du kan ha skittur (hnt mig en gng), men det r inte ngot du kan rkna med. Var beredd p att chatta lnga och mycket. Om allt utom sex, men ven om sex - dock inte fr mycket.
Om du r singel och snygg s r det ju enklare fr dig. Sjlv r jag gift (men ser bra ut) s det r ju en barrir i vissa fall att ta sig ver. Har kontakt med flera tjejer p MSN som r "tnda" p mig men vill inte g vidare p grund av att jag r upptagen. Full respekt fr det, och vi chattar ofta nd.
Jag skulle inte pst att jag r "krsen", men de jag trffat och knullat har sett helt ok ut (frutom en d, men hon r undantaget). Superpumorna p dessa siter r ju sjlvklart mycket mer krsna sjlva och dr r det skitsvrt att komma ver "trskeln" dr dom tycker det r intressant att prata med dig - men det r fr att dom fr 100 mail om dagen frn folk p sidorna.
Det r som sagt bra att vara vlformulerad - men skriv inte fr mycket, ofta eller fr lngt. Hll dig koncis och tydlig. Tjejer p dessa sidor uppskattar tydlighet, rlighet och raka rr - INOM GRNSER. Det betyder inte att dom uppskattar att du bertar hur du vill knulla dem hrt i rven i frsta meddelandet.
En lite ldre kvinna som jag knullade med hade jag en chattlog p ver tusen meddelanden innan vi kom s pass lngt. Hlften av dessa hade *inget* med sex att gra. Bara normalt trevligt prat. Detta r lite sdan jag r, inte ett evil scheme. Men det funkar, tjejer gillar "normala" killar som inte r verkta och vill visa sin kuk i cam.
Jag r binyfiken ocks, och kontakt med killar r tusentals gnger lttare. Dr kan man verkligen vara helt ppen med vad man sker och fr villiga svar. Det r hr jag fr lite kn p hur killar p dessa sidor uppfr sig, fr vissa ger verkligen ingen respons eller kan inte kommunicera p ett tilltalande stt.
Lngt svar, men jag har hllit p med detta i bra mnga r s lite erfarenheter har jag samlat p mig. Innan dessa siter fanns s fick jag en hel del kontakt med tjejer via IRC dr jag var operatr p en kanal s kontakt var ltt och sedan var jag bara s pass trevlig s frsta basen r enkel d.
S... slutsatsen? Var trevlig!