2010-04-07, 17:46
Bannlyst
va fan. Om man exempelvis kollar p bodycontact sidan s ser man ju hur mnga svar varje annons fr. Tjej sker kille(typ 100 svar) kille sker tjej( i bsta fall 1 svar,som bergis r en hora eller transgubbe) Summan av kaddemumman: Vrdelst om man r kille!!!!!!
Citera
2010-04-07, 18:04
Medlem
Evil Kneivels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
va fan. Om man exempelvis kollar p bodycontact sidan s ser man ju hur mnga svar varje annons fr. Tjej sker kille(typ 100 svar) kille sker tjej( i bsta fall 1 svar,som bergis r en hora eller transgubbe) Summan av kaddemumman: Vrdelst om man r kille!!!!!!
Tarzan igen d
F har jag sett att vissa tjejer har skivit NU eller imorn i sthlm. Reser o r kt
Senast redigerad av Evil Kneivel 2010-04-07 kl. 18:06.
Citera
2010-04-09, 19:12
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Jag fick napp p Knullkontakt. Dock krvs det att man skickar ivg en jvla massa olika mail till olika pers, och det tar tid.
Citera
2010-04-09, 19:15
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slader

Prova Spraydate istllet, alla pratar svenska!hhh... jag menar vill knulla.
Citera
2010-09-23, 14:26
Medlem
Jag vet personer som trffats och blivit ihop frn den sidan.
Dessutom finns det bde snygga tjejer och killar dr.

Ni har ftt rtt mycket om bakfoten.

Dessutom r det otroligt sunkigt att ragga p krogen och blir oftast en engngsgrej.
P sdan dr kontaktsidor sker ju personer allt mjligt lngvariga sexfrbindelser, f frverkliga ngon fantasi osv.....lite svrt att fixa det p krogen kanske. Bra att likasinnade har en mtesplats :-).
Citera
2010-09-23, 16:30
Medlem
JohnDolmess avatar
Nr knullkontakt fanns trffade jag ett par via deras annons och tjejen var allt annat n ful och knulla gillade hon! Blev kanske 3-4 trffar med dom och det brjade alltid med middag innan vi hamnade i sngen...mycket trevligt par och enda annonsen jag ngonsin svarat p!
Tyvrr knns det som att det sprat en hel del med bluffannonser,horor osv osv sen detta hnde om man kollar p liknande sidor idag!

Men som nn skrev tidigare i trden, r man trevlig och kan fra sig bde i tal och skrift s har man nog inga problem att f knulla genom kontaktannonser p ntet!
Citera
2011-05-16, 11:01
Medlem
Sklart det r mycket lttare fr tjejer, det r ju tyvrr s p alla sna dr sidor!!
Men jag tror nd inte att det r omjligt fr killar, jag har d hittat ngra riktigt fina och bra killar p liknande sidor... s visst gr det!
Citera
2012-09-26, 22:22
Medlem
Sjlv hittat mycket knullkontakt p Knullkontakterna.com, rekommenderas starkt!
Citera
2012-09-26, 23:17
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Whoopass
Finns det verkligen ngn som hittar jka genom ngn av dessa siter, verkar finnas hur mycket folk som helst som annonserar.

Oja! Med tlamod och lite finess r det rtt enkelt. Steg ett r att vara vltalig och vlformulerad och inte fr "p". Ta kontakt med en tjej och skriv om ngot som inte har med hennes utseende, brst eller outfit p bilderna att gra, eller som handlar om dig. Jag "raggar" p Badoo, IX och Bodycontact. Mest framgng har jag haft p Badoo dr jag trffat och knullat med sex tjejer.

Tlamod r A och O. Dessa siter r ddfdda om du sker knull i kvll. Visst, du kan ha skittur (hnt mig en gng), men det r inte ngot du kan rkna med. Var beredd p att chatta lnga och mycket. Om allt utom sex, men ven om sex - dock inte fr mycket.

Om du r singel och snygg s r det ju enklare fr dig. Sjlv r jag gift (men ser bra ut) s det r ju en barrir i vissa fall att ta sig ver. Har kontakt med flera tjejer p MSN som r "tnda" p mig men vill inte g vidare p grund av att jag r upptagen. Full respekt fr det, och vi chattar ofta nd.

Jag skulle inte pst att jag r "krsen", men de jag trffat och knullat har sett helt ok ut (frutom en d, men hon r undantaget). Superpumorna p dessa siter r ju sjlvklart mycket mer krsna sjlva och dr r det skitsvrt att komma ver "trskeln" dr dom tycker det r intressant att prata med dig - men det r fr att dom fr 100 mail om dagen frn folk p sidorna.

Det r som sagt bra att vara vlformulerad - men skriv inte fr mycket, ofta eller fr lngt. Hll dig koncis och tydlig. Tjejer p dessa sidor uppskattar tydlighet, rlighet och raka rr - INOM GRNSER. Det betyder inte att dom uppskattar att du bertar hur du vill knulla dem hrt i rven i frsta meddelandet.

En lite ldre kvinna som jag knullade med hade jag en chattlog p ver tusen meddelanden innan vi kom s pass lngt. Hlften av dessa hade *inget* med sex att gra. Bara normalt trevligt prat. Detta r lite sdan jag r, inte ett evil scheme. Men det funkar, tjejer gillar "normala" killar som inte r verkta och vill visa sin kuk i cam.

Jag r binyfiken ocks, och kontakt med killar r tusentals gnger lttare. Dr kan man verkligen vara helt ppen med vad man sker och fr villiga svar. Det r hr jag fr lite kn p hur killar p dessa sidor uppfr sig, fr vissa ger verkligen ingen respons eller kan inte kommunicera p ett tilltalande stt.

Lngt svar, men jag har hllit p med detta i bra mnga r s lite erfarenheter har jag samlat p mig. Innan dessa siter fanns s fick jag en hel del kontakt med tjejer via IRC dr jag var operatr p en kanal s kontakt var ltt och sedan var jag bara s pass trevlig s frsta basen r enkel d.

S... slutsatsen? Var trevlig!
Citera
2012-09-27, 02:53
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Oja! Med tlamod och lite finess r det rtt enkelt. Steg ett r att vara vltalig och vlformulerad och inte fr "p". Ta kontakt med en tjej och skriv om ngot som inte har med hennes utseende, brst eller outfit p bilderna att gra, eller som handlar om dig. Jag "raggar" p Badoo, IX och Bodycontact. Mest framgng har jag haft p Badoo dr jag trffat och knullat med sex tjejer.

Tlamod r A och O. Dessa siter r ddfdda om du sker knull i kvll. Visst, du kan ha skittur (hnt mig en gng), men det r inte ngot du kan rkna med. Var beredd p att chatta lnga och mycket. Om allt utom sex, men ven om sex - dock inte fr mycket.

Om du r singel och snygg s r det ju enklare fr dig. Sjlv r jag gift (men ser bra ut) s det r ju en barrir i vissa fall att ta sig ver. Har kontakt med flera tjejer p MSN som r "tnda" p mig men vill inte g vidare p grund av att jag r upptagen. Full respekt fr det, och vi chattar ofta nd.

Jag skulle inte pst att jag r "krsen", men de jag trffat och knullat har sett helt ok ut (frutom en d, men hon r undantaget). Superpumorna p dessa siter r ju sjlvklart mycket mer krsna sjlva och dr r det skitsvrt att komma ver "trskeln" dr dom tycker det r intressant att prata med dig - men det r fr att dom fr 100 mail om dagen frn folk p sidorna.

Det r som sagt bra att vara vlformulerad - men skriv inte fr mycket, ofta eller fr lngt. Hll dig koncis och tydlig. Tjejer p dessa sidor uppskattar tydlighet, rlighet och raka rr - INOM GRNSER. Det betyder inte att dom uppskattar att du bertar hur du vill knulla dem hrt i rven i frsta meddelandet.

En lite ldre kvinna som jag knullade med hade jag en chattlog p ver tusen meddelanden innan vi kom s pass lngt. Hlften av dessa hade *inget* med sex att gra. Bara normalt trevligt prat. Detta r lite sdan jag r, inte ett evil scheme. Men det funkar, tjejer gillar "normala" killar som inte r verkta och vill visa sin kuk i cam.

Jag r binyfiken ocks, och kontakt med killar r tusentals gnger lttare. Dr kan man verkligen vara helt ppen med vad man sker och fr villiga svar. Det r hr jag fr lite kn p hur killar p dessa sidor uppfr sig, fr vissa ger verkligen ingen respons eller kan inte kommunicera p ett tilltalande stt.

Lngt svar, men jag har hllit p med detta i bra mnga r s lite erfarenheter har jag samlat p mig. Innan dessa siter fanns s fick jag en hel del kontakt med tjejer via IRC dr jag var operatr p en kanal s kontakt var ltt och sedan var jag bara s pass trevlig s frsta basen r enkel d.

S... slutsatsen? Var trevlig!

Mycket bra skrivet, och jag hller helt med dig att det r tlamod som gller. S mnga tjejer som fr som frsta meddelande "oh va fin fitta du har", "Dig vill jag knulla" osv. Men det r knappast ngot som imponerar p tjejerna, utan lite finess och tlamod som du skriver s funkar det bttre. Visst mnga tjejer har otroligt sjuka krav p det dom sker, och det r vl det som r en frdel med dessa sajter, man kan vara krsen och f precis det man vill.
Citera
2012-09-27, 08:38
Medlem
BootyLuvs avatar
BodyContact funkade ganska bra fr mig, som kille, nr jag hade konto dr. Trffade tre stycken drifrn och blev ihop med en av dem (fast att jag egentligen inte var ute efter ngot serist).

Hade en hyfsat seris profil med ansiktsbild etc samt var ganska avslappnad i mailen (dvs inledde inte med "vad gr du ikvll? knulla?") utan var mig sjlv, vilket tminstone fr min del gav resultat.
Citera
2012-10-16, 23:52
Medlem
G ut p nrmaste 18 rs krog s ska d va klart o sluta leta efter forum
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här