2008-12-06, 17:14
Medlem
btflyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
Nick?
He he
Citera
2009-02-03, 21:48
Medlem
Frottefiltens avatar
skulle aldrig trffa nn p en sn sida. kan vara pervosar
Citera
2009-02-04, 18:34
Medlem
BettanyMaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtreme
Kan ngon ge en enda anledning varfr en tjej som ser OK ut skulle skriva in sig p en sdan sida? Varfr bemda sig med att bli medlem, svara p annonser/skriva en, uppdatera, konversera p msn eller liknande, skicka massa mail, prata i telefon, trffas fr ett knulla nr hon i stllet kan g till nrmaste bar, bestlla en drink och f 10 erbjudanden frn knulldugliga killar p en kvll? Skerligen kan du hitta en kt, finnig, svettig tjej p 200 kg men det kan du gra i vilken bar som helst oavstt hur du ser ut och beter dig med.

Om man som tjej bara r ute efter att knulla r det mycket enklare och gr snabbare att ragga via kk t ex. Man svarar p ett mail man fr, ringer upp, bestmmer trff och knullar. Kan g p mindre n en timme. Knns enklare och rligare n att st i baren och konversera. Iofs funkar det fr mig p krogen ocks, ibland nu snabbare. Bara att g fram och frga: "Hej, du verkar fin, fr jag sova hos dig?" Men s ser jag ok ut ocks, s det gr vl allt enklare. Har aldrig haft ngon bild p kk (nr jag fanns dr) men fick nd alltid minst 50 svar om dagen.
Citera
2009-02-04, 23:29
Medlem
Tankeverksamhets avatar
Jag r snygg tjej och har profiler p bde djungel och bodycontact mfl.
Man fullkomligt bombarderas av mail o det r hur roligt som helst att lsa vad alla desperata killar skriver.
Och jag tror mer p att hitta en kille p sexsidorna. Knns mer avslappnat dr och rligt. Jag vill ju ha en kille som gillar sex och det r ju schysst att den biten redan r avklarad liksom..
Killar jag pratat med p andra sidor verkar lite fr mesiga fr mej. Eller s sitter dom bara o ljuger fr att f komma innanfr trosorna p nn stackars tjej som inte frstr bttre.
Citera
2009-02-04, 23:35
Medlem
smygolfs avatar
r man bara rlig o rakryggad s r det inga bekymmer att hitta trevlig sllskap p KK eller liknande :-)
Citera
2009-02-04, 23:49
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankeverksamhet
Jag r snygg tjej och har profiler p bde djungel och bodycontact mfl.
Man fullkomligt bombarderas av mail o det r hur roligt som helst att lsa vad alla desperata killar skriver.
Och jag tror mer p att hitta en kille p sexsidorna. Knns mer avslappnat dr och rligt. Jag vill ju ha en kille som gillar sex och det r ju schysst att den biten redan r avklarad liksom..
Killar jag pratat med p andra sidor verkar lite fr mesiga fr mej. Eller s sitter dom bara o ljuger fr att f komma innanfr trosorna p nn stackars tjej som inte frstr bttre.

Fan vad du lr f PM nu, din stackare.

Personligen ger mig inte KK's s mycket, jag gillar mer att ha regelbundet och lite mer invecklat sex med ngon man knner och gillar.
Citera
2009-02-05, 00:50
Medlem
Tankeverksamhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Fan vad du lr f PM nu, din stackare.

Personligen ger mig inte KK's s mycket, jag gillar mer att ha regelbundet och lite mer invecklat sex med ngon man knner och gillar.

sch, jag fr inga PM

Jag r heller inte ute efter KKs eller att knulldejta p de dr sidorna.
Jag vill ocks bara ha sex med nn som jag tycker om.
Citera
2009-02-05, 15:17
Medlem
slugs-Ps avatar
Sexsajter r bra bde om man vill skaffa kk:s eller mera serist flera gnger bttre n att ragga p krogen, man fr ju en hint om vad tjejen/killen tnder p.
Har bara haft bra sex med tjejer frn sexsajter, det r mer n vad jag kan sga om krogragg.
Citera
2009-10-12, 16:07
Medlem
Test_Users avatar
En jvligt bra frga: vart fan startade det dr jvla "Kuk-fenomenet" .
Jag blir s jvla avtnd av "GI.JOE. M51" som har ett fullkomligt komplett bildgalleri p VARENDA jvla vinkel av sin kuk
Det r klart som sjutton att dessa mnniskor inte kommer f rra ngot?
Citera
2010-04-05, 23:42
Bannlyst
SMS kontakter verkar bara g att kolla p annonser men inte att annonsera sjlv p! Bra sida r C-date och flirtfare!
Citera
2010-04-06, 01:06
Medlem
wishyouwereheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Whoopass
Finns det verkligen ngn som hittar jka genom ngn av dessa siter, verkar finnas hur mycket folk som helst som annonserar.
//LW

jupp, ltt!
Citera
2010-04-06, 22:29
Medlem
Hatsepsuts avatar
Givetvis r det som mnga fre mig redan har konstaterat enbart feta, fula eller asociala tjejer som anvnder sig av dylika sidor. Samma sak gller fr vrigt tjejer som spelar, tjejer som r datorintresserade, tjejer som gillar bilar...etc etc listan kan gras hur lng som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in