Citat:
Ursprungligen postat av Xtreme
Kan ngon ge en enda anledning varfr en tjej som ser OK ut skulle skriva in sig p en sdan sida? Varfr bemda sig med att bli medlem, svara p annonser/skriva en, uppdatera, konversera p msn eller liknande, skicka massa mail, prata i telefon, trffas fr ett knulla nr hon i stllet kan g till nrmaste bar, bestlla en drink och f 10 erbjudanden frn knulldugliga killar p en kvll? Skerligen kan du hitta en kt, finnig, svettig tjej p 200 kg men det kan du gra i vilken bar som helst oavstt hur du ser ut och beter dig med.
Om man som tjej bara r ute efter att knulla r det mycket enklare och gr snabbare att ragga via kk t ex. Man svarar p ett mail man fr, ringer upp, bestmmer trff och knullar. Kan g p mindre n en timme. Knns enklare och rligare n att st i baren och konversera. Iofs funkar det fr mig p krogen ocks, ibland nu snabbare. Bara att g fram och frga: "Hej, du verkar fin, fr jag sova hos dig?" Men s ser jag ok ut ocks, s det gr vl allt enklare. Har aldrig haft ngon bild p kk (nr jag fanns dr) men fick nd alltid minst 50 svar om dagen.