2015-02-18, 15:04
Medlem
Hej alla flashbackare!

Stod och målade för att öva upp mig. Hann dra första bokstaven i min piece och sedan kom ett äldre par och började skrika på mig. Jag gick där ifrån och gick upp i skogen. Enda problemet var att min bil stod parkerad bredvid där jag målade (Extremt idiotiskt, jag vet )

Paret såg både bilen och mig? Vet inte om de tog reggnummret.

Kommer jag torska? Och i såfall, vad skulle hända då?

Tacksam för snabbt svar
Citera
2015-02-18, 15:24
Medlem
Neka! Ett senilt gammalt par håller inte som bevis.
Citera
2015-02-18, 15:25
Medlem
Du kommer inte få husis om det var första gången du klottrade. Men om du är nojjig så släng alla skisser, kryptera datorn och låna ut burkarna till en vän. Det är inte en omöjlighet att paret tog ditt regnummer, kanske scoopa området innan du kör nästa gång?
Du kommer inte att torska, men om snuten kommer så neka/ljug att du hade lånat ut bilen till en kompis just den kvällen.
Citera
2015-02-18, 15:37
Medlem
Ibp-Graffits avatar
Har svårt och tro att det kommer hända nåt. Om polisen skulle ta in dig på förhör så neka bara.
Citera
2015-02-20, 01:12
Medlem
Mr.patss avatar
Om du bara hann skissa upp första bokstaven så äre ju bara ut dit och skrubba haha onT. Du är nog lugn.
Citera
2015-02-20, 10:49
Medlem
parkråttas avatar
Man lär sig av misstag. Kan va smart att ha bilen på avstånd, om du tex. skulle få jag kan det vara bra att ha lite "spelrum" att skaka av sig förfölare på innan man är framme vid parkeringen.

Nej du kommer inte torska. I västa fall får du väl gå på förhör och säga att du lånat ut bilen till någon okänd.
Citera
2015-02-23, 00:19
Medlem
nej du kommer inte torska..
anmälan läggs ner i samma sekund den kommer in
Citera
2015-03-04, 05:30
Medlem
Tror du tyvär måste bränna upp din pärla.

Citera
2015-03-15, 22:36
Medlem
Nej då, tror inte du kommer torska.
Men se till att köpa en ryggsäck där du har i dina handskar och burkar. Då är det lättare att springa iväg ifall man blir upptäckt av någon.
Smartass.. sitter och garvar just nu över hur du går ut för att spraya med en bil...

Lycka till iaf!
Citera
2015-03-16, 00:33
Medlem
pl00jErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NCZ
Nej då, tror inte du kommer torska.
Men se till att köpa en ryggsäck där du har i dina handskar och burkar. Då är det lättare att springa iväg ifall man blir upptäckt av någon.
Smartass.. sitter och garvar just nu över hur du går ut för att spraya med en bil...

Lycka till iaf!
Skönt att ha bilen med sig på bombingrundor. Speciellt på vintern så man inte fryser fingrarna av sig, fast var försiktig med chromen...
Citera
2015-03-20, 13:29
Medlem
Missnomnoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherPeanut
Hej alla flashbackare!

Stod och målade för att öva upp mig. Hann dra första bokstaven i min piece och sedan kom ett äldre par och började skrika på mig. Jag gick där ifrån och gick upp i skogen. Enda problemet var att min bil stod parkerad bredvid där jag målade (Extremt idiotiskt, jag vet )

Paret såg både bilen och mig? Vet inte om de tog reggnummret.

Kommer jag torska? Och i såfall, vad skulle hända då?

Tacksam för snabbt svar

Det är bara att neka, neka och återigen neka. Som tidigare nämnt så håller det inte. Oroa dig inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in