Citat:
Ursprungligen postat av
TorkelSnorkel
Ja, gammal är jag

och läsglasögon behöver jag
Och hur du kan få detta till att moderatorerna skulle vara någon slags råskinn är för mig helt obegripligt.
Nu tror jag att du yrar runt i någon annan tråd. Råskinn? Var har jag skrivit det?
Jag har PM-kontakt med relativt många moderatorer och dessa kontakter är till 97 % positiva kontakter. Vid dom genomgångar av t ex regelfrågor (vilket kontakterna bland annat handlat om) har ansvarig moderator och jag påfallande ofta haft en gemensam samsyn. Ingen moderator jag har stött på är eller har varit något råskinn.
Det hade dessutom inte hjälpt...
Jag är rädd för att problemet här inte handlar om brister när det gäller dina läsglasögon utan något annat.
Jag börjar tro att det knappast lönar sig längre att citera min egen text.
Om du helt plötsligt får för dig att börja läsa vad jag skriver (jag tror att jag citerat texten till dig två gånger, oavsett vilket så borde
en gång räcka) istället för att hitta på egna tolkningar så får du gärna återkomma.
OK...eftersom jag är på gott humör så gör jag ett nytt försök...
Citat:
Ursprungligen postat av
Moltas666
- Det har förekommit hätska diskussioner när det gäller att medlemsuppgifter har läckt ut från FB på ett märkligt sätt.
- Det har förekommit hätska diskussioner om bland annat diskussioner gällande 1.06 som förts i hemliga forumdelar...eller möjligtvis externa hemliga forumdelar.
Jag hoppas verkligen att du inser att för den genomsnittlige medlemmen så pekar inte detta per automatik mot någon rosenkindad scoutanda utan mer på en verksamhet som mycket väl kan innehålla tveksamma moment.
Det kan möjligtvis vara så att inget av detta inträffat någonsin utan är helt och hållet uppdiktat av mig? Det kanske rentav är så att det har hänt men att du glömt allt detta och därför reagerar frågande?
Du får gärna tycka att FB är ett bra forum. Jag tycker att FB är ett bra forum...men det är inte det vi diskuterar.
Livet kan ibland vara ett mysterium.