2015-05-30, 23:50
Medlem
rubin22s avatar
Nu är jag så jädra arg!

Rasistiska inlägg får stå kvar, medans mitt inlägg om att jag tycker dessa inlägg är äckliga, tas bort direkt! Jag citerade ingen! Så kan väl då inte vara personangrepp!!!

Jag ger mig den på att jag blir avstängd, men rasisten klarar sig undan att jag rapporterade hans inlägg! Som var "negerjävel, skicka hem han med båt till Kongo", är inte detta rasistiskt och bryter mot 1.03?
Det är något fruktansvärt sjukt över Flash back forum, lägg ner skiten!!!!
Citera
2015-05-31, 00:10
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Nu är jag så jädra arg!

Rasistiska inlägg får stå kvar, medans mitt inlägg om att jag tycker dessa inlägg är äckliga, tas bort direkt! Jag citerade ingen! Så kan väl då inte vara personangrepp!!!

Jag ger mig den på att jag blir avstängd, men rasisten klarar sig undan att jag rapporterade hans inlägg! Som var "negerjävel, skicka hem han med båt till Kongo", är inte detta rasistiskt och bryter mot 1.03?

Skriver du i ett inlägg att du tycker ett annat inlägg var "äckligt" så ses det som OT och raderas.

Varför skulle du bli avstängd? Du har ju inte ens några aktiva varningar.

admin5
Citera
2015-05-31, 02:19
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Skriver du i ett inlägg att du tycker ett annat inlägg var "äckligt" så ses det som OT och raderas.

admin5

Jag skrev mer än så... Så det var inte OT!
Konstigt att bara mitt bara som blir raderat, sett så många andra skitinlägg, helt OT.
Men det är visst skillnad på folk här inne!
Sen så så struntar ni i regeln 1.03.

Helt sjukt!
Citera
2015-05-31, 02:24
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Jag skrev mer än så... Så det var inte OT!
Konstigt att bara mitt bara som blir raderat, sett så många andra skitinlägg, helt OT.
Men det är visst skillnad på folk här inne!
Sen så så struntar ni i regeln 1.03.

Helt sjukt!

Var det inte OT, att han vara av annan hudfärg? Så denna person får slänga ut en massa rasistiska OT inlägg hur som helst, utan att dennes inlägg raderas?

Nej ledsnat över detta forum nu!
Citera
2015-05-31, 02:32
Medlem
rubin22s avatar
Citat:

admin5

Jag citerade ingen, men skrev att jag inte tyckte om alla hemska rasistiska inlägg, vilket jag inte ansåg vara relevant för tråden heller. Och det var inte bara en person jag vände mig emot!
Fanns många fler som skrev rasistiska inlägg!

Er så kallade yttrandefrihet är totalt skruvad...

Och ni får gärna bannlysa mig för gott, bryr mig inte " FLASH BACK FORUM"
Citera
2015-05-31, 07:19
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Jag citerade ingen, men skrev att jag inte tyckte om alla hemska rasistiska inlägg, vilket jag inte ansåg vara relevant för tråden heller. Och det var inte bara en person jag vände mig emot!
Fanns många fler som skrev rasistiska inlägg!

Er så kallade yttrandefrihet är totalt skruvad...

Och ni får gärna bannlysa mig för gott, bryr mig inte " FLASH BACK FORUM"

Vad du tycker är ett "rasistiskt inlägg" behöver inte nödvändigtvis vara det i alla andras ögon. Men om du läser det du själv skrivit här ovanför så inser du säkert att det du skrev var självaste urtypen av OT.

Tycker man ett inlägg bryter mot regel 1.03 så rapporterar man det inlägget, inte börjar gapa och leva rövare i tråden om att man tycker det är regelöverskridande. Svårare än så är det inte.

admin5
Citera
2015-05-31, 16:42
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Vad du tycker är ett "rasistiskt inlägg" behöver inte nödvändigtvis vara det i alla andras ögon. Men om du läser det du själv skrivit här ovanför så inser du säkert att det du skrev var självaste urtypen av OT.

Tycker man ett inlägg bryter mot regel 1.03 så rapporterar man det inlägget, inte börjar gapa och leva rövare i tråden om att man tycker det är regelöverskridande. Svårare än så är det inte.

admin5

Ja du admin, jag har rapporterat inläggen! Och jag skrev inte bara OF topic, så hur svårt kan det vara att förstå? Jag trodde att man här på Flashback forum hade rätt att yttra sin åsikt, utan att bli påhoppad av er att jag gapar och lever rövare! Mycket oproffsigt skrivet av dig, är min åsikt, men den räknas väl inte! PUNKT SLUT.
Citera
2015-05-31, 23:22
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ja du admin, jag har rapporterat inläggen! Och jag skrev inte bara OF topic, så hur svårt kan det vara att förstå?

Då är det gissningsvis så att moderatorerna i berörd avdelning är av en annan åsikt kring huruvida det är regelbrott eller inte och de har tolkningsföreträde.

Citat:
Jag trodde att man här på Flashback forum hade rätt att yttra sin åsikt, utan att bli påhoppad av er att jag gapar och lever rövare! Mycket oproffsigt skrivet av dig, är min åsikt, men den räknas väl inte! PUNKT SLUT.

Även jag har rätt att yttra min åsikt, vilket jag gjorde. Nu anser jag inte att jag "hoppade på dig", snarare påpekade jag att du gör en stor sak av att din och moderatorernas bedömning går isär i en fråga.

admin5
Citera
2015-06-01, 19:36
Medlem
Inaniss avatar
Citat:
Ja du admin, jag har rapporterat inläggen! Och jag skrev inte bara OF topic, så hur svårt kan det vara att förstå? Jag trodde att man här på Flashback forum hade rätt att yttra sin åsikt, utan att bli påhoppad av er att jag gapar och lever rövare! Mycket oproffsigt skrivet av dig, är min åsikt, men den räknas väl inte! PUNKT SLUT.

Eftersom du inte är nöjd med deras beslut att låta inläggen vara kvar följer du stegen i den här tråden: (FB) "Jag vill klaga på en Moderator/ett beslut av en Moderator", vad gäller? efter kontakt med en moderator och efter det admin i pm borde det vara fritt fram för dig att posta inläggen i den här tråden som exempel på saker dom inte tar itu med.
Citera
2015-06-01, 19:39
Avslutad
Citat:
Nu är jag så jädra arg!

Varför skulle inte rasistiska inlägg få vara kvar menar du?
Citera
2015-06-01, 22:00
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Varför skulle inte rasistiska inlägg få vara kvar menar du?

Precis!

Det är fullt tillåtet att vara t.ex. rasist, feminist, nazist, kommunist, miljöpartist eller idiot. Så länge inläggen inte bryter mot någon regel så raderas de inte.
Citera
2015-06-02, 09:48
Medlem
tystichattens avatar
Det är ju självklart så att moderatorerna är mänskliga.
Många är även nazister och naturligtvis är tolkningen av HMF annorlunda än hos en moderator utan dessa åsikter.
Det behöver dock inte innebära att det finns en medveten agenda, bara att man tolkar saken annorlunda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in