• 1
  • 2
2015-02-17, 18:20
Medlem
Jag har en s k stalker som gör allt i sin makt för att förstöra mitt liv, denna tjejen känner många kriminella killar och hotar alla som försöker hjälpa mig i vardagssituationer till livet. Det är endast utav sadistiska skäl hon gör detta och det har pågått i ett år...
Citera
2015-02-17, 18:22
Medlem
BottleBenders avatar
Samla bevis och anmäl stolpskottet.
Citera
2015-02-17, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BottleBender

Tyvärr svårt att hitta bevis för detta då det sker bakom kulisserna så att säga
Citera
2015-02-17, 18:25
Medlem
SashaFierces avatar
Vad är din koppling till denna tjej? Har ni varit ihop innan? En kompis kompis?
Citera
2015-02-17, 18:26
Medlem
panther1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andsout
Jag har en s k stalker som gör allt i sin makt för att förstöra mitt liv, denna tjejen känner många kriminella killar och hotar alla som försöker hjälpa mig i vardagssituationer till livet. Det är endast utav sadistiska skäl hon gör detta och det har pågått i ett år...

Jag kan inte svara för dig utan bara för mig. Hade någon trackat mig på det viset hade jag förmodligen dödat personen, givetvis gjort ALLT för att inte åka dit för det, varit extremt planerande i det hela. Jag säger inte att du ska ta livet av någon! Jag säger bara vad JAG hade gjort.
Citera
2015-02-17, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SashaFierce
Vad är din koppling till denna tjej? Har ni varit ihop innan? En kompis kompis?

Vi var endast grannar och hon tyckte om att göra sin PV svartsjuk gentemot mig genom att lyssna på vad jag gjorde i lgh, vi träffades aldrig (nog därför hon inte får dåligt samvete)
Citera
2015-02-17, 18:44
Medlem
panther1s avatar
Citat:

Vilka är dessa kriminella som hon påstår sig känna då? MC killar, blattar eller vad rör det sig om?
Citera
2015-02-17, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panther1
Vilka är dessa kriminella som hon påstår sig känna då? MC killar, blattar eller vad rör det sig om?

Lönnmördare via dark web osv
Citera
2015-02-17, 18:49
Medlem
Red-Cloaks avatar
Citat:
Lönnmördare via dark web osv

Hon känner alltså en bunt lönnmördare?

Tror inte jag behöver säga mer.
Citera
2015-02-17, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Cloak
Hon känner alltså en bunt lönnmördare?

Tror inte jag behöver säga mer.

Ja hon har försökt tagit livet av mig, hon har dock nu gått tillbaka till att endast använda dem som hot, tror hon njuter mer av det.
Citera
2015-02-17, 18:55
Medlem
panther1s avatar
Citat:
Ja hon har försökt tagit livet av mig, hon har dock nu gått tillbaka till att endast använda dem som hot, tror hon njuter mer av det.

Är hon psykopat då alltså? Låter nästan som det på din beskrivning.
Citera
2015-02-17, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BottleBender

Funderar på detta då de enda bevisen som skulle funka är ett avlyssnat telefonsamtal eller pengaöverföringen mellan konton (gissar på att de använder swish), tror ni polisen skulle hjäpa mig med det? Brottet är alltså anstiftan till försök till mord
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in