Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-20, 01:17
  #385
Medlem
Iluminatis avatar
Helt rätt! Hade gjort likadant
Citera
2015-02-20, 12:09
  #386
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iluminati
Helt rätt! Hade gjort likadant

Vad, kontaktat aftonbladet och stämt hotellet för diskriminering?
Citera
2015-02-20, 15:50
  #387
Medlem
Skamanders avatar
Om jag förstått saken rätt så var det SR P3:s reporter Alexander Letic och inte Aftonslasken som var först med att rapportera den här incidenten. I så fall bör hela historien tas med några rejäla nävar salt, för Letic är en typisk agendadrivande P3-bög. Han kanske t.o.m. kokat ihop den tillsammans med sina bögpolare för att få uppmärksamhet och lite DO-pengar.
__________________
Senast redigerad av Skamander 2015-02-20 kl. 15:52.
Citera
2015-02-21, 12:47
  #388
Medlem
Rois avatar
Obligatorisk tolerans.

Läs ovanstående några gånger och riktigt smaka på det. Mångfaldsideologin är verkligen underlig i mina ögon, men så är alltid mysticism metod för religiös statussignalering.
__________________
Senast redigerad av Roi 2015-02-21 kl. 12:50.
Citera
2015-02-23, 14:16
  #389
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skamander
Om jag förstått saken rätt så var det SR P3:s reporter Alexander Letic och inte Aftonslasken som var först med att rapportera den här incidenten. I så fall bör hela historien tas med några rejäla nävar salt, för Letic är en typisk agendadrivande P3-bög. Han kanske t.o.m. kokat ihop den tillsammans med sina bögpolare för att få uppmärksamhet och lite DO-pengar.

Du kan nog rent generellt utgå ifrån att det som framförs i svensk ljugmedia är lögn fram till att motsatsen har bevisats.
Citera
2015-02-23, 15:00
  #390
Medlem
Klart som fan dom inte kan ha folk som sätter på varan i röven i bubbelpoolen, fattar väl dom flesta. Helt rätt av hotellet!
Citera
2015-04-08, 01:18
  #391
Medlem
Redors avatar
Vem fan är det som sagt att dem skulle sätta på varandra i SPA´t??.
Herregud, då skulle det vara lika opassande om en tjej och kille gjorde det. Så då skulle man förbjuda alla entré till spat, lägg ner skiten då om man nu är rädd för vad andra skulle tycka.

Det är 2015, helt ärligt. Att man då nekar två homosexuella personer att vistas på ett visst ställe är så 1990
Citera
2017-09-15, 22:37
  #392
Medlem
Hört talas om Grand Lie?

Det vill säga man delar säng för att hålla ned kostnaden för hotellvistelsen, det är tydligen vanligt på kontinenten.
Citera
2017-09-16, 12:01
  #393
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Feminism --> Jämställdhet och diskriminering
/Moderator
Citera
2017-09-16, 15:44
  #394
Medlem
Ratozs avatar
Så länge inte hotellet ägnar sig åt att sälja sexuella tjänster förklädda som spa ser jag inte hur bögar kan störa verksamheten.

Jag gick i samma klass som en bög en gång i tiden. Grabben var märklig men i grunden en bra kille. Många hade något emot att duscha med honom, för mig gjorde det inget. Så länge jag inte var intresserad av honom hade jag inget att skämmas för när jag visade upp mig.

Visst jag är homofob. Tycker allt de gör är äckligt, inklusive att hålla handen. Men de måste få finnas för det. Tollerans är ordet. Tollerans.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback