• 1
  • 2
2015-02-16, 20:03
Bannlyst
Tjenare, jag sitter på en väldigt stor efterfrågan av knoghjärn. Det är alltså väldigt många som vill ha det i min krets och jag undrar, vart kan man beställa cirka 25st utan att torska eller att man inte får grejjerna? Uppskattar svar väldigt mycket!
Citera
2015-02-16, 20:04
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik165
Tjenare, jag sitter på en väldigt stor efterfrågan av knoghjärn. Det är alltså väldigt många som vill ha det i min krets och jag undrar, vart kan man beställa cirka 25st utan att torska eller att man inte får grejjerna? Uppskattar svar väldigt mycket!

Menar du knogjärn?
Citera
2015-02-16, 20:07
Medlem
Parkours avatar
knogjärn är ju inte ens olagligt att ha lol!
Du får inte bära det på allmän plats. Det går under knivlagen.
Polisen säger dock inget om du har det hemma
Citera
2015-02-16, 20:08
Medlem
Luzurs avatar
Knogjärn kan man väl tillverka själv? Skär ut ur stål eller mässing och fila/putsa till så det känns bra i näven.
Citera
2015-02-16, 20:18
Medlem
O-Lyckligs avatar
En tändare i näven och femkronor mellan fingrarna så har du även ett "hjärn" som inte går under vapenlagen...
Citera
2015-02-16, 20:21
Bannlyst
Låter ju jävligt värdelöst om syftet är att tjäna pengar. Har du räknat på vad knogjärn säljs för ens? antingen gör du själv eller så får du helt enkelt ta risker.
Citera
2015-02-16, 20:22
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O-Lycklig
En tändare i näven och femkronor mellan fingrarna så har du även ett "hjärn" som inte går under vapenlagen...
Och ett bra sätt att bryta fingrarna på...
Citera
2015-02-16, 20:31
Medlem
Se till så att du inte hamnar i samma sitts som mannen i denna artikel: http://www.expressen.se/gt/misstanks...arn-fran-kina/
Citera
2015-02-16, 20:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av twigdoll
Låter ju jävligt värdelöst om syftet är att tjäna pengar. Har du räknat på vad knogjärn säljs för ens? antingen gör du själv eller så får du helt enkelt ta risker.
Vadå värdelöst. Finns sidor man kan köpa för 6$ styck men vet inte vilken jag ska välja. Kommer kunna punga ut 250-350kr styck för dem.
Citera
2015-02-16, 20:55
Medlem
Luzurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twigdoll

En kompis köpte ett knogjärn på gårdsauktion för 200:-, och då var det antikt med stämplar osv.
Citera
2015-02-16, 21:04
Medlem
Sankt-Nikolauss avatar
Själv sitter jag och leker med mitt som jag köpte i Turkiet

http://s3.postimg.org/ujrts8ier/HAHAHA.png
Citera
2015-02-16, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik165
Vadå värdelöst. Finns sidor man kan köpa för 6$ styck men vet inte vilken jag ska välja. Kommer kunna punga ut 250-350kr styck för dem.

Vad fan gör du en tråd för då om du är så självsäker? du kanske kan tjäna 5 gånger priset som du säger exklusive frakt och en risk som tillkommer som är väldigt stor, med begränsat antal på endast 25 personer . tror du själv på de är värt allt för ynka ca 7000 kr?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in