2015-02-14, 16:28
Medlem
Jag har sökt runt lite och hittar inget svar, så jag undrar om det går att hångla med tuggummi?

Inget grovhångel utan vanliga passionate hångel
Citera
2015-02-14, 16:31
Medlem
Vitalrepuss avatar
Det är klart det går, men kanske inte så bra. Du kan ju inte tugga det samtidigt om det är det du undrar.

Jag hånglade med en snus i munnen igår och det gick väl bra, tills snusen ramlade ned och jag var tvungen att ursäkta mig. Det var dock ganska grovt (alltså inte snuset, utan hånglet).
Citera
2015-02-14, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalrepus
Det är klart det går, men kanske inte så bra. Du kan ju inte tugga det samtidigt om det är det du undrar.

Jag hånglade med en snus i munnen igår och det gick väl bra, tills snusen ramlade ned och jag var tvungen att ursäkta mig. Det kan dock ganska grovt (alltså inte snuset, utan hånglet).

Tack för svaret, klart jag vet att det inte går att hångla och tugga tuggummi samtidigt, var bara lite orolig för om tuggummin kunde trilla ner i partners mun som man hånglar upp, och det är inget önskvärt nej
Citera
2015-02-14, 16:34
Medlem
mortuums avatar
Kan ju vara trevligt att få tjejens tuggummi alltid
Citera
2015-02-14, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mortuum
Kan ju vara trevligt att få tjejens tuggummi alltid

Beror på vilken tjej, är hon fräsch är det fan nice
Citera
2015-02-14, 16:37
Medlem
Vitalrepuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrantee
Tack för svaret, klart jag vet att det inte går att hångla och tugga tuggummi samtidigt, var bara lite orolig för om tuggummin kunde trilla ner i partners mun som man hånglar upp, och det är inget önskvärt nej

Ja det är klart det kan hända, men varför ha ett tuggummi i munnen om det nu inte ska tuggas? Du kan ju alltid tugga lite lätt på tjejens läpp
Citera
2015-02-14, 17:06
Medlem
Ja visst det går jättebra
Citera
2015-02-14, 17:59
Medlem
elliezs avatar
Jag brukar alltid svälja tuggummit lite diskret om jag hamnar i ett hångel. Vill inte råka spotta mitt tuggummi i nån annans mun. Svälj fort så märker ingen någonting.
Citera
2015-02-16, 22:39
Medlem
Händer ofta att det sker, har en ställe långt bak till vänster i munnen som jag brukar lägga det på under tiden. Hittade det för många år sen, känner knappt tat jag har tuggummi i munnen ens när det ligger där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in