2020-03-11, 22:41
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia
Många artister har fått se en dalande karriär när de "kommit ut".
Darin är en "flickidol" mest och det är väl det som drar ut på komma-ut-processen.

30-åriga ensamboende singlar utan någon dokumenterad partner på CV:n känns otroligt misstänkt åt ett visst håll.

Bara för att man inte haft partner än innebär det att man är homosexuell? Vad är logiken? Finns massor av killar som inte får till det med tjejer eller bara har kortare flings.
Citera
2020-07-10, 08:49
Medlem
barnhursts avatar
Jag har stor sympati för Darin. Han är en uppenbart god person, mycket talangfull och driven. Sen har han oturen att inte kunna vara öppen pga karriär men framför allt sin kultur. Det blir lite förvirrat dubbelt att vara nationalist och självständighetsivrare för ett folk vars kultur i stort sett vill döda honom. Bara att hålla tyst med läggningen då, och lägga smokescreens med Maja och liknande.

Har ni funderat på vem som tar alla mysiga bilder på honom när han är på paraktiviteter på Instagram? Hade själv icke bangat en dejt med Darin.
Citera
2020-07-10, 16:40
Medlem
MollyMaes avatar
Har alltid gillat Darin. Tycker att han är den som var den klarast lysande stjärnan av alla Idol-deltagare, detta trots att han kom tvåa. Han hade sån karisma redan då och den är inte mindre nu. Dessutom verkar han vara en så go och varm person och absolut ingen diva. Jag vet att det spekuleras om hans sexualitet men för mig så reagerar inte min gaydar. Oavsett så hoppas jag att han träffar den som är rätt för honom snart, unnar honom det.
Citera
2020-07-16, 11:14
Medlem
barnhursts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MollyMae
Oavsett så hoppas jag att han träffar den som är rätt för honom snart, unnar honom det.

På den fronten har han det redan bra. 😉
Citera
2020-07-16, 13:36
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barnhurst
Jag har stor sympati för Darin. Han är en uppenbart god person, mycket talangfull och driven. Sen har han oturen att inte kunna vara öppen pga karriär men framför allt sin kultur. Det blir lite förvirrat dubbelt att vara nationalist och självständighetsivrare för ett folk vars kultur i stort sett vill döda honom. Bara att hålla tyst med läggningen då, och lägga smokescreens med Maja och liknande.

Har ni funderat på vem som tar alla mysiga bilder på honom när han är på paraktiviteter på Instagram? Hade själv icke bangat en dejt med Darin.

Hur kan du vara sä säker på att han är homosexuell?
Citera
2020-07-16, 15:16
Medlem
MollyMaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barnhurst
På den fronten har han det redan bra. 😉

Det var en nyhet för mig och väldigt roligt att höra! Tack för det!
Citera
2020-08-03, 13:21
Medlem
diseuses avatar
Darin kommer ut som homosexuell, Aftonbladet
Citera
2020-08-03, 13:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse

Jag hade helt ärligt svårt att se detta komma. Men måste kännas skönt för honom att äntligen få lätta på bördan så att säga.
Citera
2020-08-03, 13:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Bara för att man inte haft partner än innebär det att man är homosexuell? Vad är logiken? Finns massor av killar som inte får till det med tjejer eller bara har kortare flings.

Har du inte sätt videon: ”För lat och blev bög”
Citera
2020-08-03, 13:52
Bannlyst
Så Darin är också dyngbagge, där ser man. Nu fick plötsligt låten "säng av rosor" en helt annan innebörd för mig.
Citera
2020-08-03, 13:57
Medlem
mjukmjukares avatar
Han kommer att parkera ungefär där han länge har varit.
I det lite icke-drama typ Peter Jöback-gayland.

Integritet och ont om stora utspel.
Nu var denna ”bomb” ingen nyhet och lär inte göra några större avtryck i Darins karriär.
Det kommer puttra på fortsatt bra för Darin.

Citera
2020-08-03, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse

Inte särskilt förvånande att han är gay, mer förvånad att han väljer att komma ut offentligt. Måste säkert kännas bra för honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in