2020-08-03, 14:06
Medlem
godboys avatar
Jag är föga förvånad, har alltid misstänkt att han varit bög. Jag tycker det är fullkomligt oviktigt men jag funderar på om det är för att "stärka pridehysterin" som han gör det just nu.
Citera
2020-08-03, 14:18
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jag är föga förvånad, har alltid misstänkt att han varit bög. Jag tycker det är fullkomligt oviktigt men jag funderar på om det är för att "stärka pridehysterin" som han gör det just nu.
Klart han är bög, kolla hans sätt att snacka, låter inte maskulin eller normal någonstans. Att han inte har kommit ut ur garderoben än beror på att hans fanbase består av en massa fjortisbrudar.
Citera
2020-08-03, 14:20
Medlem
På aftonbladet.
Darin:
Citat:
”Jag är stolt över att vara gay”

Jag är tamefan stolt att jag inte är homosexuell.
De du Darin.
Citera
2020-08-03, 14:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Han kommer att parkera ungefär där han länge har varit.
I det lite icke-drama typ Peter Jöback-gayland.

Integritet och ont om stora utspel.
Nu var denna ”bomb” ingen nyhet och lär inte göra några större avtryck i Darins karriär.
Det kommer puttra på fortsatt bra för Darin.

Synd på en sån rar ärta tycker nog många tjejer som i det längsta hoppats att det inte skulle vara så. Så det kanske inte är en helt positiv nyhet. Kommer fansen bli kvar?
Citera
2020-08-03, 14:35
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Knappast förvånande. Tycker alltid han varit väldigt feminin. Snart kommer han väl ut som SD sympatisör också så går Pk media bananas. Röstar han för fler musslor i Sverige så får han väl skaffa sig flygcertifikat.
Citera
2020-08-03, 14:36
Medlem
Krickedixans avatar
Darin verkar vara en fin människa och jag blir så glad för hans skull att han kommit ut. Det gör allt mycket lättare och nu kan han öppet visa sin kärlek, om det finns någon partner. Hoppas det.
Det är han värd.
Citera
2020-08-03, 14:47
Medlem
AreYouBacks avatar
Nice för honom att komma ut. Jag minns när han påbörjade sin turnè efter Idol och en journalist ställde den stereotypiska frågan "Hur känns det att ha så många tjejer runt dig som vill bli din flickvän?".
Citera
2020-08-03, 14:48
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CMC-Urgayle
Knappast förvånande. Tycker alltid han varit väldigt feminin. Snart kommer han väl ut som SD sympatisör också så går Pk media bananas. Röstar han för fler musslor i Sverige så får han väl skaffa sig flygcertifikat.

Det är dags för en sån vändning i Sverige snart.
Citera
2020-08-03, 14:50
Medlem
moralhoras avatar
Att Darin är bög har varit rätt välkänt i bögcirklar sedan han slog igenom i Idol, så detta är ungefär lika chockerande som när Peter Jöback "kom ut".

Happy Pride, din kuksugare.
Citera
2020-08-03, 14:53
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsen
Synd på en sån rar ärta tycker nog många tjejer som i det längsta hoppats att det inte skulle vara så. Så det kanske inte är en helt positiv nyhet. Kommer fansen bli kvar?

Ja, unga flickor växer ju och åldras dom också.
Darin står icke och faller med dessa.

Att Darin fortsättningsvis kommer att ha en publik är jag övertygad om. Och anledning är mycket enkel.
Under ett stort antal år har Darin haft en mycket hög lägstanivå. Han levererar jämnt med bra material och har en skicklig förmåga, inom sin genre, att förmedla detta.

Han är en skicklig yrkesman och för såna finns det alltid en plats.

Citera
2020-08-03, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CMC-Urgayle
SD har inte bögarnas bästa för ögonen så de där spekulationerna kan du ta och lägga ner direkt.

Tycker att han är ganska söt ändå den där Darin, men inte vet jag vem det är för kollar aldrig på IDOL. Sjunga kan han i vart fall inte göra, det är vad jag tycker.
Citera
2020-08-03, 15:19
Medlem
MollyMaes avatar
Så roligt för Darins skull att han tagit steget att komma ut! Trodde själv inte att han var gay då jag aldrig fått såna vibbar från honom men bara kul. Tänk nu kan han visa sig öppet med en partner och vi kan glädjas med honom. Tror heller inte att hans karriär påverkas negativt, snarare tvärtom. De flesta gillar Darin tror jag och nu kan han bli ännu större i gaykretsar. Ser fram emot att få se honom på nästa QX-gala! Stort lycka till i framtiden från en som varit ett fan sedan Idol-tiden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in